Denk dat we elkaar heel goed begrijpen.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:40 schreef Debsterr het volgende: [..] Ik nam kruistochten wellicht iets anders op
![]()
Hell yes. Tevens zo oververmoeid/overprikkeld dat ik er van kan huilen.quote:
Leuk he, nieuw werk.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hell yes. Tevens zo oververmoeid/overprikkeld dat ik er van kan huilen.
Ik was net in Leidenquote:Op donderdag 18 april 2019 20:43 schreef Lokasenna het volgende:
Ik denk zelf dat mensen die slechte dingen doen uit naam van hun religie, ook wel slechte dingen hadden gedaan zonder die religie.
Dolletjesquote:
Tochtige kruizen jaquote:Op donderdag 18 april 2019 20:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Aantal users hier zijn ook wel van de kruistochten.
Even uitrusten voordat je weer aan het werk mag. Super eerste brouwerij is er aangekondigd voor van Mollfestquote:Op donderdag 18 april 2019 20:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dolletjes. Lig nu lekker op de bank van vriendje te chillen die weg is, dus dat is wel prima.
Ja, nog 1 dag. Maar volgende week maar 3 dagenquote:Op donderdag 18 april 2019 20:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Even uitrusten voordat je weer aan het werk mag. Super eerste brouwerij is er aangekondigd voor van Mollfest
Ja even niks is erg fijn.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dolletjes. Lig nu lekker op de bank van vriendje te chillen die weg is, dus dat is wel prima.
Met de trein er doorheen rijden maar ik ga denk ik binnenkort eens daar overnachten in de Ibis.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat kwam je doen in deze fantastische plaats.
Luxe paardje.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Met de trein er doorheen rijden maar ik ga denk ik binnenkort eens daar overnachten in de Ibis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |