Straks pas, eerst even actief denk ik, auto schoonmaken en een paar boodschappen doen.quote:

Auuuuu!quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Straks pas, eerst even actief denk ik, auto schoonmaken en een paar boodschappen doen.
Oh en *schop*

Ooooh! Niet lief hoor.......quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:52 schreef S95Sedan het volgende:
Wel heel erg, zelf nog erin liggen en dan iemand om dezelfde reden schoppen

Hier dus ook. Maat als ik het straks pas doe, zie ik hopelijk vanavond nog geen vlokken dwarrelenquote:Op vrijdag 19 april 2019 11:26 schreef Sarabi het volgende:
Ik moet nog stofzuigen, schuif het al de hele tijd voor mij uit

Ik mag/mocht datquote:Op vrijdag 19 april 2019 11:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ooooh! Niet lief hoor.......

Das waarquote:Op vrijdag 19 april 2019 11:52 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Hier dus ook. Maat als ik het straks pas doe, zie ik hopelijk vanavond nog geen vlokken dwarrelen

Ja op dit moment welquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:00 schreef quickstepster het volgende:
Met 3 katten in de rui is stofzuigen de meest nutteloze huishoudelijke taak

Oh leuk voor je!quote:Op vrijdag 19 april 2019 13:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het was voor een goed doel.
(Hele avond gepraat met een leuke dame)

Vasthouden dan dezequote:Op vrijdag 19 april 2019 14:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze is nog niet hard weggerend dus dat is altijd een plus.

Oeh twijfel........of allebei?quote:Op vrijdag 19 april 2019 15:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat denk je dat het beste werkt, ducktape of tiewraps?

sightseeing deluxe, hele dagen de hort op + een vrije middag.
 sightseeing deluxe, hele dagen de hort op + een vrije middag. 

Om extra zekerheid te hebbenquote:Op vrijdag 19 april 2019 15:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oeh twijfel........of allebei?

Pas maar op, hij blijft niet voor altijd daar tochquote:Op vrijdag 19 april 2019 16:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Heerlijk!
Mijn 'sadistische' fysiotherapeut is nu in Barcelona en daar is het veel slechter weer dan hier.......dat zal hem leren.....

Nee hij gaat maar een weekje.......quote:Op vrijdag 19 april 2019 16:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Om extra zekerheid te hebben
[..]
Pas maar op, hij blijft niet voor altijd daar toch

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |