Die speelt inmiddels bij Top Oss. (maakte nog een schitterende goal tegen Jong Ajax)quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:04 schreef XL het volgende:
[..]
Onze dorpsgek laat zich altijd opnaaien en dan komen die rood witte zuigen. Maar als Bryan Smeets diep in de tweede helft gelijk maakt zijn ze allemaal weer weg.
Zit die eigenlijk nog bij de Graafschap?
Je kunt beter dit topic omtoveren tot een algemeen praat topic over alle clubs ja. Echt alles komt hier voorbijquote:Op dinsdag 23 april 2019 08:50 schreef kurk_droog het volgende:
Ik ben in de war, zoveel berichten over ajax. Moet ik nou hier zijn of in het andere ajax topic?
Het gaat hier altijd over Ajax.quote:Op dinsdag 23 april 2019 08:50 schreef kurk_droog het volgende:
Ik ben in de war, zoveel berichten over ajax. Moet ik nou hier zijn of in het andere ajax topic?
Ajax wint gewoon alles en dan doet het er allemaal niet toe wat PSV doet.quote:Op dinsdag 23 april 2019 10:05 schreef Tallie1982 het volgende:
Denk dat vitesse de enige is die ajax nog van het kampioenschap kan afhouden. Maar goed ..zelf winnen van Willem II zie ik ook niet gebeuren
quote:Op dinsdag 23 april 2019 08:50 schreef kurk_droog het volgende:
Rot gewoon op, de laatste berichten gingen niet over ajax dus jullie wilden het vuurtje weer even aanwakkeren?quote:
Ja, het ligt aan ons.quote:Op dinsdag 23 april 2019 10:41 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
[..]
Rot gewoon op, de laatste berichten gingen niet over ajax dus jullie wilden het vuurtje weer even aanwakkeren?
Als een of andere debiel een bericht plaatst over Ajax en jullie reageren er niet op, sterft het vanzelf af.quote:
Ja, probleem is alleen dat het hier constant over Ajax gaat, of ik er nou op reageer, of het weg haal, of niks doe.quote:Op dinsdag 23 april 2019 10:47 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Als een of andere debiel een bericht plaatst over Ajax en jullie reageren er niet op, sterft het vanzelf af.
Soms moet een verstandig persoon (ik vind jou redelijk verstandig, ja) gewoon een bericht negeren.
Niet reageren en dan later weer roepen dat het hier alleen maar over Ajax gaat.
Ik heb zo'n hekel aan die Humberto, maar dit was een heerlijke analyse. Ben benieuwd of mark dit soort dingen ook ziet.quote:
ik weet wel zeker dat Mark het ziet maar Lozano is wel een speler die wat ruimte nodig heeft en bij wedstrijden die op 1 doelpunt beslist worden blijven die meestal kleinerquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:04 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan die Humberto, maar dit was een heerlijke analyse. Ben benieuwd of mark dit soort dingen ook ziet.
Nog steeds deze act?quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:37 schreef Scarface88 het volgende:
Hup Vitesse. Hopelijk houden ze het langer vol dan Groningen en een eerlijke VAR dit keer.
Geen act. Hands Tagliafico. Groningen had penalty moeten krijgen. Voetbalanalisten vonden dit ook. Kampioenschap wellicht hierdoor beslist.quote:
En jullie hadden hem tegen Vitesse mee. Dat heb je soms.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:41 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Geen act. Hands Tagliafico. Groningen had penalty moeten krijgen. Voetbalanalisten vonden dit ook. Kampioenschap wellicht hierdoor beslist.
quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:41 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Geen act. Hands Tagliafico. Groningen had penalty moeten krijgen. Voetbalanalisten vonden dit ook. Kampioenschap wellicht hierdoor beslist.
Dat is ook weer zo ja.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:44 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
En jullie hadden hem tegen Vitesse mee. Dat heb je soms.
Kan me ook nog wel een pingel herinneren tegen de Graafschap voor Lozano.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:41 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ook dit klopt.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:46 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Kan me ook nog wel een pingel herinneren tegen de Graafschap voor Lozano.
Het valt beide kanten op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |