Het is trouwens Luuk op 10quote:Op zondag 21 april 2019 16:04 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Pijnlijk om te zien ja. En dan straks weer na 45 minuten wisselen omdat dit middenveld niet werkt. Of weer lekker kansloos lange ballen rammen op De Jong en er achteraan rennen...
Zul je nu zien dat we eroverheen swingen met 8-0quote:Op zondag 21 april 2019 16:08 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Lachwekkende beslissing, dus het zal wel goed uitpakken
Is er iets waar jij je niet aan stoort als het niet om Ajax gaat?quote:Op zondag 21 april 2019 16:24 schreef kurk_droog het volgende:
Trouwens, wat wil psv met dat Twitter bereiken. Ze willen ajax nadoen maar het zijn echt ontzettend droevige berichten. Stoor mij hier flink aan.
Het lijkt er wel op.quote:Op zondag 21 april 2019 15:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heeft Guti de dochter van Mark verkracht?
quote:Op zondag 21 april 2019 16:24 schreef kurk_droog het volgende:
Trouwens, wat wil psv met dat Twitter bereiken. Ze willen ajax nadoen maar het zijn echt ontzettend droevige berichten. Stoor mij hier flink aan.
Stel ik dan van niet simpelequote:Op zondag 21 april 2019 16:43 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Je kunt los van punten nog wel choken.
Is gewoon geintje moet kunnenquote:Op zondag 21 april 2019 14:20 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Goede post, lekker inhoudelijk en sterk onderbouwd.
Wat heb jij een verschrikkelijk kutleven dan. Al bevestigt je constante postdiarree dat natuurlijk al eerder.quote:Op zondag 21 april 2019 16:24 schreef kurk_droog het volgende:
Elke club doet dit. Je hebt letterlijk een social media team van 2 man nodig en klaar ben je.quote:Op zondag 21 april 2019 16:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat heb jij een verschrikkelijk kutleven dan. Al bevestigt je constante postdiarree dat natuurlijk al eerder.
Overigens is het eerder andersom. PSV heeft al jaren een erg succesvol Social media team waarmee ze ook meerdere malen in de prijzen zijn gevallen. Dat Ajax in 2019 Social media ook heeft ontdekt betekent zeker niet dat iedereen Ajax nadoet. Ik kan me daar echter zeker niet druk om maken. Beter goed gejat...
Wie wil Ajax nou niet nadoen? Geweldige club natuurlijk.quote:Op zondag 21 april 2019 16:24 schreef kurk_droog het volgende:
Okéquote:Op zondag 21 april 2019 17:06 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Dan snap je er niet veel van, maargoed, je support ook PSV
Klopt.quote:Op zondag 21 april 2019 17:04 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Wie wil Ajax nou niet nadoen? Geweldige club natuurlijk.
Jullie gaan hem wel winnenquote:Op zondag 21 april 2019 17:40 schreef Moustachio het volgende:
Geen idee waar ik weer naar zit te kijken. Het ziet er niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |