quote:Op donderdag 18 april 2019 18:28 schreef SaskiaR het volgende:
https://speld.nl/2019/04/(...)VUdkymQZDYRYvw3JJfnc
Inderdaad, ik heb hem lang de hand boven het hoofd gehouden maar nu is de maat vol!quote:Op donderdag 18 april 2019 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben helemaal klaar met die Hitler en zijn rare fratsen!
De KNVB die geen rekening houd met supporters en met slechte oplossingen komt voor een probleem veroorzaakt door 1 club terwijl er veel logischere opties zijn? Nee joh, dat komt toch nooit voor?quote:Op donderdag 18 april 2019 22:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het daar niet om. Dit heeft puur te maken met regelementen.
Het is naar dat er nu zo’n omslachtige oplossing moet komen waar echt veel mensen last van hebben, ook al is het de enige (soort van) oplossing. Kom op, de laatste speelronde van de Eredivisie op een woensdagavond spelen omdat één club niet op de oorspronkelijke datum kan spelen, waar hebben we het over? Logistiek is dit een complete ramp en daar mag best gezeurd om worden.
Ik vind het ook kwalijk dat de UEFA niet meehelpt door gewoon beide wedstrijden op een woensdag te laten spelen. Daar is niks op tegen, en zou een veel betere oplossing zijn.
Alles wat de UEFA geld kost is geen goede oplossing voor zequote:Op donderdag 18 april 2019 22:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het daar niet om. Dit heeft puur te maken met regelementen.
Het is naar dat er nu zo’n omslachtige oplossing moet komen waar echt veel mensen last van hebben, ook al is het de enige (soort van) oplossing. Kom op, de laatste speelronde van de Eredivisie op een woensdagavond spelen omdat één club niet op de oorspronkelijke datum kan spelen, waar hebben we het over? Logistiek is dit een complete ramp en daar mag best gezeurd om worden.
Ik vind het ook kwalijk dat de UEFA niet meehelpt door gewoon beide wedstrijden op een woensdag te laten spelen. Daar is niks op tegen, en zou een veel betere oplossing zijn.
Ze eisen extra kaarten?quote:Op donderdag 18 april 2019 22:35 schreef JanCees het volgende:
https://www.f-side.nl/wij-laten-ons-niet-naaien/
![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 april 2019 22:41 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Wij eisen ook extra kaarten omdat we daar nu redelijker wijs kampioen kunnen worden, zo niet dan wijken ze maar uit naar Arnhem of Enschede om een stadionnetje af te huren, zodat er genoeg supporters van AFC AJAX bij de kampioenswedstrijd aanwezig kunnen zijn !!!
DAN MOETEN ZE DAAR MAAR EEN STADIONNETJE HUREN!quote:Op vrijdag 19 april 2019 07:23 schreef yats het volgende:
[..]
Ze eisen extra kaarten?
Ze eisen anders een verplaatsing naar Arnhem of Enschede?
Raar gedrag inderdaad, waar zagen we dat eerder...quote:Op vrijdag 19 april 2019 07:23 schreef yats het volgende:
[..]
Ze eisen extra kaarten?
Ze eisen anders een verplaatsing naar Arnhem of Enschede?
Ik dacht dat het satire wasquote:Op donderdag 18 april 2019 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De F-Side bestaat uit zwakzinnigen.
Is het welquote:
Tuurlijk niet,quote:
Helemaal eens!quote:Op donderdag 18 april 2019 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit. Absoluut.
Snap best dat niemand hier rekening mee had gehouden maar de KNVB hoort dit nou juist wel te doen.
Dat was nooit een optie geweest vooraf ivm koningsdag natuurlijkquote:Op vrijdag 19 april 2019 08:16 schreef Fargo het volgende:
[..]
Helemaal eens!
Wat dat betreft best benieuwd hoe dat volgend seizoen gaat. En wat waren de opties voor het huidige seizoen, in de wetenschap dat de eerste halve finale wedstrijd voor de CL op dinsdag 30 april was? Die voorlaatste speelronde (dus alle duels tegelijk) op zaterdagmiddag?
Precies. Het blijft natuurlijk een situatie die normaal nooit voorkomt, maar nu zit de KNVB knel. Neem aan dat dit ze nooit meer zal overkomen.quote:Op vrijdag 19 april 2019 08:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat was nooit een optie geweest vooraf ivm koningsdag natuurlijk
ik zou er geen geld op zettenquote:Op vrijdag 19 april 2019 08:31 schreef Fargo het volgende:
[..]
Precies. Het blijft natuurlijk een situatie die normaal nooit voorkomt, maar nu zit de KNVB knel. Neem aan dat dit ze nooit meer zal overkomen.
Was dat niet in Rotterdam bij de club van zuid?quote:Op vrijdag 19 april 2019 07:58 schreef Rage_Guy het volgende:
[..]
Raar gedrag inderdaad, waar zagen we dat eerder...
Dat, of ze maken een ruime kalender die binnen tien jaar als overbodig wordt gezien, dat is nou eenmaal hoe de KNVB roltquote:
Zoek het iets recenterquote:Op vrijdag 19 april 2019 10:17 schreef yats het volgende:
[..]
Was dat niet in Rotterdam bij de club van zuid?
Koningsdag en 4 en 5 mei zitten de KNVB nu wel dwars ja.quote:Op vrijdag 19 april 2019 08:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat was nooit een optie geweest vooraf ivm koningsdag natuurlijk
nooit gehoord van een lemming??quote:Op vrijdag 19 april 2019 08:01 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Tuurlijk niet,
Dat zijn allemaal zure bouwvakkers die nu geen vrij kunnen krijgen voor hun kampioenswedstrijd
nooit gehoord van een lemming??quote:Op vrijdag 19 april 2019 08:01 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Tuurlijk niet,
Dat zijn allemaal zure bouwvakkers die nu geen vrij kunnen krijgen voor hun kampioenswedstrijd
in eensquote:Op donderdag 18 april 2019 22:40 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Wij eisen ook extra kaarten omdat we daar nu redelijker wijs kampioen kunnen worden
Redelijker wijs
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |