En nu?quote:Op donderdag 18 april 2019 10:43 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Hij hangtvandaag de radiatorombouw er nog rond (ligt al geschilderd in de garage) en de trap nog eens lakken. En dan geloof ik dat ik klaar ben
Vooral de kwaliteitscontrole dus niet...quote:Op donderdag 18 april 2019 12:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mooi dat ze zolang overleefd hebben, maar de kwaliteit is dus niet geweldig
Die zijn mooi ja. Sowieso rood-bontquote:
Zijn dat niet gewoon Piemontezen?quote:Op donderdag 18 april 2019 12:25 schreef Bluezz het volgende:
Mijn vorige post waar dit stuk vleesch mee begon:
Wij hebben hier verderop de Sinneveld boerderij waar je vleespakketten kunt kopen van hun koeien.
De beesten staan ook in 2 weilanden in het dorp, Marchigiana's, prachtbeesten.
[ afbeelding ]
Ze hebben ook een mooi soort schapen lopen vind ik, Gotlandpelsschapen.
[ afbeelding ]
Bovenstaande stuk fiorentina is niet van de Marchigiana maar van een ander Italiaans soort.
/googleisyourfriend
Dit ja!quote:Op donderdag 18 april 2019 12:53 schreef Clubsoda het volgende:
Ik las iets over borrelende buiken en ontbrekende angstgedachten. Mij lijkt 'Ik durf niet te eten op kantoor omdat mijn buik onrustig is en ik bang ben dat....' toch een hele heldere angstgedachte?
We zien wel hoe t loopt en wat de toekomst brengt.quote:Op donderdag 18 april 2019 12:36 schreef golfer het volgende:
[..]
En nu?
Samen verhuizen? Samenwonen, trouwen, kindjes krijgen?
Link aangeklikt van de boerderij? Ze weten toch zelf wel wat voor koeien ze hebbenquote:Op donderdag 18 april 2019 13:01 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zijn dat niet gewoon Piemontezen?
Die wil de slager hier niet meer slachten, die zijn nogal wild
quote:Op donderdag 18 april 2019 13:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Link aangeklikt van de boerderij? Ze weten toch zelf wel wat voor koeien ze hebben
Ik ben ook wel content over mijn deuren ja.quote:Op donderdag 18 april 2019 13:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vervelend hoor. Achtergevel over een stuk van 3 meter open kunnen doen
Ja. Beste investering (en duurste) in deze hele hut.quote:Op donderdag 18 april 2019 13:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben ook wel content over mijn deuren ja.
Oh ja kut. De temperatuur is ook wel iets om rekening mee te houden met sporten. Nou ja, ik overleef het wel straks.quote:Op donderdag 18 april 2019 13:24 schreef Lonaa het volgende:
Piet
Ik heb gesport. Viel tegen. Nu moe, warm, rood zweet hoofd.
Mwoah, zo warm is het nog niet, vind ik.quote:Op donderdag 18 april 2019 14:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh ja kut. De temperatuur is ook wel iets om rekening mee te houden met sporten. Nou ja, ik overleef het wel straks.
Ja dusquote:Op donderdag 18 april 2019 10:45 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Herefords![]()
En wat rot LotHopelijk komen ze miraculeus weer tevoorschijn! Cliënt heeft de papieren niet toevallig zelf meegenomen (hopen tegen beter weten in natuurlijk) ?
pfffff wat zal jij blij zijn!quote:Op donderdag 18 april 2019 15:08 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
Ja dusopluchting alom. En een aandachtspunt; niet meer zo chaotisch een sessie afronden.
Ze zijn al wel een tijdje ISO 9001 gecertificeerdquote:Op donderdag 18 april 2019 12:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Vooral de kwaliteitscontrole dus niet...
quote:
quote:Op donderdag 18 april 2019 13:02 schreef derLudolf het volgende:
Inderdaad Piet, met goed nieuws het paasweekend in. Lucht vast op.
quote:Op donderdag 18 april 2019 13:04 schreef minilot het volgende:
Piet, wat een ongelofelijk goed nieuws!
quote:Op donderdag 18 april 2019 13:24 schreef Lonaa het volgende:
Piet
Ik heb gesport. Viel tegen. Nu moe, warm, rood zweet hoofd.
ja, heel erg opgelucht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kon me ook haast niet voorstellen dat ik zoiets kwijt zou raken, maar ja.freedom is just another word for nothing left to lose
quote:Op donderdag 18 april 2019 15:16 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
ja, heel erg opgelucht.Pft!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kon me ook haast niet voorstellen dat ik zoiets kwijt zou raken, maar ja.
Ja en voor de instanties die zo'n certificaat uitgeven zijn ze ook niet meer dan een klant.quote:Op donderdag 18 april 2019 15:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ze zijn al wel een tijdje ISO 9001 gecertificeerd
Voel me niet aangesprokenquote:Op donderdag 18 april 2019 15:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja en voor de instanties die zo'n certificaat uitgeven zijn ze ook niet meer dan een klant.
Heb de afgelopen jaren het vertrouwen in classificatie/certificatie bureau's een beetje verloren
sorry kaatje
Ik ook. Heb wel geld maar geen tijd.quote:Op donderdag 18 april 2019 15:58 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil op een terras zitten met een glas goede rose en een hapje en ik heb geen geld
Hier is het salaris net gestortquote:Op donderdag 18 april 2019 15:58 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil op een terras zitten met een glas goede rose en een hapje en ik heb geen geld
Whyquote:Op donderdag 18 april 2019 16:05 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik ook. Heb wel geld maar geen tijd.
En gvd...hotel boeken voor één van de directeuren, 1 nacht zeshonderdvierentwintig euro. Dat verdom ik. Goedkoper gevonden in de buurt. Nog bijna 400.
Geen idee, ligt dicht bij ons london's kantoor. Maar als ik het gevraagd had, had ik ook dat dure hotel moeten boeken. Via handigheidjes kon dat dus voor 624 euro. Via de eigen website was het vol.quote:Op donderdag 18 april 2019 16:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Why![]()
Waarom o waarom in vredesnaam een hotelkamer van 400 EUR?
Vast niet, daarom ga ik gewoon liegenquote:Op donderdag 18 april 2019 16:20 schreef AnneX het volgende:
waarschijnlijk - weet wel zeker - bestaat kaatjes functie uit meer.
Soms lijkt het of je een reisagentschap runt. No offence.
Hopelijk waardeert men je geldbesparende inspanningen.
Hotels in London zijn gillend duur en erg slecht meestal. Wat in Düsseldorf een 2 of 3 sterren pension is aan luxe of kwaliteit is in London 4 sterren business, nog ff afgezien van de prijs die ze rekenen.quote:Op donderdag 18 april 2019 16:05 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik ook. Heb wel geld maar geen tijd.
En gvd...hotel boeken voor één van de directeuren, 1 nacht zeshonderdvierentwintig euro. Dat verdom ik. Goedkoper gevonden in de buurt. Nog bijna 400.
Belachelijk. Serieus belachelijkquote:Op donderdag 18 april 2019 16:10 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Geen idee, ligt dicht bij ons london's kantoor. Maar als ik het gevraagd had, had ik ook dat dure hotel moeten boeken. Via handigheidjes kon dat dus voor 624 euro. Via de eigen website was het vol.
Gewoon 1 nacht....laat aankomen, vroeg weer weg. Maar gewoon dat er voor uit (laten) geven.
Waarschijnlijk hetzelfde als het nut van bovenstaande post voor jou.quote:Op donderdag 18 april 2019 08:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wat is voor jou eigenlijk het nut van deze post?
En vaak met een zekere neerbuigende ondertoon en dat stoort me.quote:Op donderdag 18 april 2019 17:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hetzelfde als het nut van bovenstaande post voor jou.
Er valt me iets op. Ik reageer daarop.
Voor Londen vrij normale prijzenquote:
Voor de meeste meer in combinatie met dialoog heb ik de indruk.quote:Op donderdag 18 april 2019 08:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat is het voor veel mensen? Ik vind het van de mensen die ik ken altijd leuk om te lezen en van de mensen die ik wel zou willen leren kennen ook. Ik reageer niet op alles, want er is soms niet echt iets om op te reageren of het is al 12 uur later, maar het meeste wordt wel gelezen.
En nu pijn?quote:Op donderdag 18 april 2019 14:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Fuuuuck, net lunch op met ui en knoflook en ik ben vergeten om een pil in te nemen
quote:Op donderdag 18 april 2019 15:16 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
ja, heel erg opgelucht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kon me ook haast niet voorstellen dat ik zoiets kwijt zou raken, maar ja.![]()
Kon je anders nare problemen mee krijgen. Als je van dat soort dingen aangifte doet mag je de aangifte niet eens meenemen.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Ik lig er niet wakker van.quote:Op donderdag 18 april 2019 17:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En vaak met een zekere neerbuigende ondertoon en dat stoort me.
quote:Op donderdag 18 april 2019 17:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee, zo iemand leek je me al niet helaas.
Je kiest er zelf voor welke indruk je wilt achterlaten op mensen.quote:Op donderdag 18 april 2019 17:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Abo nemen, blokkeerfunctie gebruiken. Beter voor je gemoedsrust.
Maar wel vet knap dat jij kunt inschatten wat voor iemand ik ben![]()
Ik geloof niet dat ik een relatie zie tussen mijn vorige post en de jouwe, maar ok dan:quote:Op donderdag 18 april 2019 17:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je kiest er zelf voor welke indruk je wilt achterlaten op mensen. ;Y
Dat blijkt.quote:Op donderdag 18 april 2019 17:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Vooralsnog heb ik geen problemen met de indruk die ik op mensen maak, dus so far, so good.
Je valt in herhaling.quote:
Je kan ook niet reageren he? Als het je niet aanstaat.quote:Op donderdag 18 april 2019 17:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je valt in herhaling.
Splinter, balk
De pot verwijt de ketelquote:Op donderdag 18 april 2019 17:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je kan ook niet reageren he? Als het je niet aanstaat.
Nee hoor. Ik was alleen maar benieuwd naar je drijfveer voor je eerste post. Niks meer, niks minder.quote:
quote:Op donderdag 18 april 2019 17:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik was alleen maar benieuwd naar je drijfveer voor je eerste post. Niks meer, niks minder.
quote:Op donderdag 18 april 2019 17:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En vaak met een zekere neerbuigende ondertoon en dat stoort me.
Dus omdat ik benieuwd ben kan ik er geen mening naast hebben?quote:Op donderdag 18 april 2019 17:44 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je eigen posts beweren anders
Zo
[..]
Niet gek. Als jij zegt 'ik was benieuwd, niks meer, niks minder', dan kun je er inderdaad geen mening naast hebben.quote:Op donderdag 18 april 2019 17:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dus omdat ik benieuwd ben kan ik er geen mening naast hebben?Gek.
Met andere woorden, jij interpreteert het zo en het is maar de vraag of het er ook staat. Maar het daarover hebben kan niet, want het is tussen de regels door, dus het is er eigenlijk niet, maar je weet zeker dat het er is dus is het er wel.quote:Kijk, weet je, als jij er wat uithaalt om zo te reageren op mensen, dan moet je dat lekker doen, maar ik vind het jammer. De wereld is een stuk mooier als men wat minder neerbuigend zou doen en anderen wat meer in hun waarde laten.
En dan ga je ongetwijfeld nu zeggen: 'JA MAAR WAAR DOE IK DAT DAN!! EINZ!!!', maar je doet het niet out in the open, maar tussen de regels door. En dat vind ik nog veel naarder.
Maar jij bent de onschuld zelve dus er valt niks te toetsen, toch?quote:Op donderdag 18 april 2019 17:56 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Niet gek. Als jij zegt 'ik was benieuwd, niks meer, niks minder', dan kun je er inderdaad geen mening naast hebben.
[..]
Met andere woorden, jij interpreteert het zo en het is maar de vraag of het er ook staat. Maar het daarover hebben kan niet, want het is tussen de regels door, dus het is er eigenlijk niet, maar je weet zeker dat het er is dus is het er wel.
Ik denk dat de wereld een stuk mooier zou zijn als mensen hun assumpties zouden toetsen ipv er klakkeloos vanuit te gaan dat ze kloppen omdat ze 'eigen' zijn.
Daar had je dus achter kunnen komen door het te toetsen.quote:Op donderdag 18 april 2019 18:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Maar jij bent de onschuld zelve dus er valt niks te toetsen, toch?
GEEEEEEF!!!quote:
Je hebt de mogelijkheid gehad te reageren toen ik je vroeg naar je drijfveer en daarna toen ik zei hoe het op mij overkwam. Dat deed je niet.quote:Op donderdag 18 april 2019 18:03 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Daar had je dus achter kunnen komen door het te toetsen.
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk. Jouw open, oprechte, waardevrije benadering nodigde enorm uit tot een open, oprechte dialoog.quote:Op donderdag 18 april 2019 18:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je hebt de mogelijkheid gehad te reageren toen ik je vroeg naar je drijfveer en daarna toen ik zei hoe het op mij overkwam. Dat deed je niet.
Dat vond ik eigenlijk wel genoeg.
Succes ermee.
Je moet en zal het laatste woord he?quote:Op donderdag 18 april 2019 18:25 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk. Jouw open, oprechte, waardevrije benadering nodigde enorm uit tot een open, oprechte dialoog.
De pot verwijt de ketel.quote:Op donderdag 18 april 2019 18:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je moet en zal het laatste woord he?
Neen, maar wat is zo las in jou posts dacht ik dat jij het niet wistquote:Op donderdag 18 april 2019 13:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Link aangeklikt van de boerderij? Ze weten toch zelf wel wat voor koeien ze hebben
* modderbad afzegt*quote:
En die instanties spreken elkaar ook nog wel eens tegen...quote:Op donderdag 18 april 2019 15:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja en voor de instanties die zo'n certificaat uitgeven zijn ze ook niet meer dan een klant.
Heb de afgelopen jaren het vertrouwen in classificatie/certificatie bureau's een beetje verloren
sorry kaatje
Die vond ik zo zwaar tegenvallen..quote:Op donderdag 18 april 2019 18:50 schreef AnneX het volgende:
Tijd voor soep. Met mes en vork.![]()
https://www.hellofresh.nl(...)f2ebae702a653745589e
Die vond ik nie zo lekker nie.quote:Op donderdag 18 april 2019 18:50 schreef AnneX het volgende:
GMTAquote:Op donderdag 18 april 2019 18:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Die vond ik zo zwaar tegenvallen..
Als de paasvuren nog door gaan ...quote:Op donderdag 18 april 2019 18:53 schreef fietsie het volgende:
De smogkaart voor komend wekeend:
[ afbeelding ]
NL gaat alleen over de NL vuren natuurlijk.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als de paasvuren nog door gaan ...
Oh, fijnquote:Op donderdag 18 april 2019 18:53 schreef fietsie het volgende:
De smogkaart voor komend wekeend:
[ afbeelding ]
Feta. Vandaar dat ik hem niet ken.quote:Op donderdag 18 april 2019 18:50 schreef AnneX het volgende:
Fetaquote:Op donderdag 18 april 2019 19:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Feta. Vandaar dat ik hem niet ken.
Klopt, maar in D is niet heel veel meer regen gevallen dan hierquote:Op donderdag 18 april 2019 19:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
NL gaat alleen over de NL vuren natuurlijk.
Maar de eerste Vuuren branden reeds.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:23 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Klopt, maar in D is niet heel veel meer regen gevallen dan hier
ISO 9001 zegt niets over de kwaltijd. Enkel dat het product elke keer volgens vastgelegde regels gemaakt word.quote:Op donderdag 18 april 2019 15:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ze zijn al wel een tijdje ISO 9001 gecertificeerd
Goed vunzig verwoord. En inderdaad.quote:Op donderdag 18 april 2019 18:22 schreef FranticDJ het volgende:
Mijmerend met mijn tong in het toefje softijs met discodip, vroeg ik me af hoe het met de ijssalonafwerklijst van @:mjan is
Zo rol ikquote:Op donderdag 18 april 2019 20:11 schreef minilot het volgende:
[..]
Goed vunzig verwoord. En inderdaad.
Wat is larb?quote:Op donderdag 18 april 2019 20:09 schreef minilot het volgende:
Zoooooo. We gingen eigenlijk film kijken, maar lentebockjes + shitload aan lekker Zuidoost-Aziatisch eten (larb blijkt da bomb!) in de achtertuin maakt dat we niet meer naar binnen willen![]()
Heerlijk loommmm toch!quote:Op donderdag 18 april 2019 20:09 schreef minilot het volgende:
Zoooooo. We gingen eigenlijk film kijken, maar lentebockjes + shitload aan lekker Zuidoost-Aziatisch eten (larb blijkt da bomb!) in de achtertuin maakt dat we niet meer naar binnen willen![]()
Die komt er wel bovenop.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het was een lijdensweg maar ik heb het overleefd. Jezus niet.
Always look on the bright side of lifequote:
Spoiler?quote:
Op het bergje Golgotha, Smorgens in de vroegtequote:Op donderdag 18 april 2019 22:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het was een lijdensweg maar ik heb het overleefd. Jezus niet.
In D zijn de paasvuren vaak bij de brandweer. Of in ieder geval in samenwerking met, dat scheelt ook een hoop.quote:
Een baardquote:Op donderdag 18 april 2019 22:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
Life of Brian blijft leuk![]()
En ik heb nu een poster. En stickers. En een baard!
Mja, alleen denk ik dat het fake is.quote:Op donderdag 18 april 2019 23:51 schreef FranticDJ het volgende:
Kapitein probeert aanvaring te voorkomen op de Noordzee http://www.dumpert.nl/mediabase/7665393/1111d632
Heerlijk dit..
Hahaha dit is niet fake.quote:Op vrijdag 19 april 2019 00:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mja, alleen denk ik dat het fake is.
Klassieker
Heerlijk toch! En praten over vanalles zonder grenzen en zonder oordelen is zo fijnquote:Op donderdag 18 april 2019 23:31 schreef Tele6 het volgende:
Ik was naar een polyamoriepraatgroep en het was fijn![]()
Eerst geef ik me op voor zoiets, dan vraag ik me af waarom ook alweer en wat ik nou eigenlijk dan te bespreken zou hebben en of dat nut heeft, en dan ga ik en het blijkt weer heel fijn en heel mooie inzichten in hoe het bij anderen gaat en wat jouw pijnpunten en dankbaarheden zijn en van alles.Iedereen is er heel open over alles wat komt kijken bij relaties, en dat is heel prettig praten.
![]()
En iedereen is er prettig gestoord. Vraag me niet hoe, maar we hebben ook besproken hoe een bevroren met water gevulde tampon een goed wapen kon zijn
Geluidskwaliteit van de marifoon is zo goed tegenwoordig?quote:
Domme boerenkinkel-festiviteiten aflasten is prima.quote:Op donderdag 18 april 2019 23:18 schreef derLudolf het volgende:
In D zijn de paasvuren vaak bij de brandweer. Of in ieder geval in samenwerking met, dat scheelt ook een hoop.
Hier in het dorp is ie tot nader order uitgesteld.
Over dom gesprokenquote:Op vrijdag 19 april 2019 01:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Domme boerenkinkel-festiviteiten aflasten is prima.
Moeten ze vaker doen.
Was he alleen of waren de jongens (mannen?) er ook bij?quote:Op donderdag 18 april 2019 23:31 schreef Tele6 het volgende:
Eerst geef ik me op voor zoiets, dan vraag ik me af waarom ook alweer en wat ik nou eigenlijk dan te bespreken zou hebben en of dat nut heeft, en dan ga ik en het blijkt weer heel fijn en heel mooie inzichten in hoe het bij anderen gaat en wat jouw pijnpunten en dankbaarheden zijn en van alles.Iedereen is er heel open over alles wat komt kijken bij relaties, en dat is heel prettig praten.
![]()
En iedereen is er prettig gestoord. Vraag me niet hoe, maar we hebben ook besproken hoe een bevroren met water gevulde tampon een goed wapen kon zijn
(Overwegend) lollig volk hè?quote:Op donderdag 18 april 2019 23:31 schreef Tele6 het volgende:
![]()
Hier hadden we zo'n witplastic tafel uit, naar schatting, 1992 (door een vorige bewoner achtergelaten in de schuur), maar daar zag je niks van met een tafelkleedje erover.quote:
Hier stond 1 auto op het parkeerdek (er kunnen volgens mij 25 staan)quote:
Bijzonder slecht! Ik heb de lijst nog steeds opgeslagen op mijn laptop, maar ik kom er gewoon niet aan toe. Volgens mij ben ik de laatste tijd regelmatig in de buurt geweest van suggesties die gedaan zijn door fietsie en Ludolf. Dat zou ik eigenlijk eens moeten nakijken, dan kan ik die misschien een keer meenemen als mijn agenda wat minder vol gepland is.quote:Op donderdag 18 april 2019 18:22 schreef FranticDJ het volgende:
Mijmerend met mijn tong in het toefje softijs met discodip, vroeg ik me af hoe het met de ijssalonafwerklijst van @:mjan is
Jaquote:Op vrijdag 19 april 2019 00:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Geluidskwaliteit van de marifoon is zo goed tegenwoordig?
quote:Op vrijdag 19 april 2019 09:09 schreef mjan het volgende:
[..]
Bijzonder slecht! Ik heb de lijst nog steeds opgeslagen op mijn laptop, maar ik kom er gewoon niet aan toe. Volgens mij ben ik de laatste tijd regelmatig in de buurt geweest van suggesties die gedaan zijn door fietsie en Ludolf. Dat zou ik eigenlijk eens moeten nakijken, dan kan ik die misschien een keer meenemen als mijn agenda wat minder vol gepland is.
Ik was alleen. Volgende keer ga ik met een van henquote:Op vrijdag 19 april 2019 07:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Was he alleen of waren de jongens (mannen?) er ook bij?
Ja, heel leuke mensenquote:Op vrijdag 19 april 2019 08:36 schreef minilot het volgende:
Brianbaard!
[..]
(Overwegend) lollig volk hè?Tof dat je het een leuke bijeenkomst vond!
@:Molo https://thewoksoflife.com/pork-larb/
Awwquote:Op vrijdag 19 april 2019 09:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Boe, we hebben geen zin in dit weekend. We gaan de gang, het trapgat, de wc en de badkamer van latex voorzien. Dat is nog niet eerder gebeurd dus het sucwerk moet nog worden geplamuurd, geschuur en voorgestreken.
Met pinksteren doen we dit ook voor de woonkamer. #zinin
Poeh, daar kan ik me alles bij voorstellen. Sterkte.quote:Op vrijdag 19 april 2019 09:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Boe, we hebben geen zin in dit weekend. We gaan de gang, het trapgat, de wc en de badkamer van latex voorzien. Dat is nog niet eerder gebeurd dus het sucwerk moet nog worden geplamuurd, geschuur en voorgestreken.
Precies. En als we ooit weer gaan verven hoeft het grootste deel van het werk dat we nu doen niet te gebeuren. Dit gaat best goedkomen, over een paar dagen is het weer afgelopen. En dan kan ik eindelijk dingen aan de muur hangenquote:Op vrijdag 19 april 2019 09:29 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Aww
Maar daarna is het wel mooi en ben je er voor X jaar weer vanaf
Maar het resultaat gaat mooi worden.quote:Op vrijdag 19 april 2019 09:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Anywayquote:
Productie platformquote:Op donderdag 18 april 2019 23:51 schreef FranticDJ het volgende:
Kapitein probeert aanvaring te voorkomen op de Noordzee http://www.dumpert.nl/mediabase/7665393/1111d632
Heerlijk dit..
Ik had alleen een salontafelgebeuren in de tuin, wat prima is met zijn twee maar eigenlijk onhandig at, zeker met zijn drietjes.quote:Op vrijdag 19 april 2019 08:38 schreef minilot het volgende:
[..]
Hier hadden we zo'n witplastic tafel uit, naar schatting, 1992 (door een vorige bewoner achtergelaten in de schuur), maar daar zag je niks van met een tafelkleedje erover.
quote:Op donderdag 18 april 2019 15:08 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
Ja dusopluchting alom. En een aandachtspunt; niet meer zo chaotisch een sessie afronden.
Hoe was het eigenlijk toen afgelopen met je telefoon die overreden was?quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:30 schreef Candaasje het volgende:
[..]Wow, dat moet een enorme last van je schouders zijn. Superfijn!
Gisteren eerst nog in het Antwerpse bijles gevolgd, en daarna een heel leuk dagje met m'n moeder in Breda gehad, waarbij we 's avonds dus naar Cats gingen. Jaloersmakend hoe goed die mensen kunnen dansen en een aantal ook zingen![]()
En inderdaad niet echt een verhaal, maar allerlei heel herkenbare type katten die uitgelicht werden
![]()
En nu moet ik naar de winkel, want ik ben mijn telefoonoplader vergeten. Achja, ik wilde er toch al eentje extra hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Barrel, wat deed jij ook alweer met die groene asperges?Kranplätze müssen verdichtet sein
Dit is echt Piet. Geloof het nou maar. En logisch dat er spinoffs/pranks van gemaakt worden..quote:Op vrijdag 19 april 2019 09:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Anyway
Het zou echt kunnen zijn, maar het is een grap zo oud als er radio op schepen zit.
En het is zo leuk, een klushuisquote:Op vrijdag 19 april 2019 09:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja hij is al effe oudquote:Op vrijdag 19 april 2019 10:02 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Productie platform
Maar deze heb ik vorig jaar al gehoord jah .
Die leeft nog steeds! Ik heb wel het scherm laten vervangen. (De meneer van de CoolBlue vroeg hoe vaak ik hem had laten vallenquote:Op vrijdag 19 april 2019 10:56 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hoe was het eigenlijk toen afgelopen met je telefoon die overreden was?
Ik kreeg laatst de vraag (van een kassameisje....) hoe het kan dat mijn telefoon het uberhaupt nog doet.quote:Op vrijdag 19 april 2019 11:01 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Die leeft nog steeds! Ik heb wel het scherm laten vervangen. (De meneer van de CoolBlue vroeg hoe vaak ik hem had laten vallen). Maar afgezien van het scherm dat echt compleet in gruzelementen lag, was het ding nog helemaal gaaf
.
Stukje cultuur dat minstens zo'n lange geschiedenis heeft als dat openluchttheater van hem. En veel meer is dan enkel een vuur. (zie de docu "Brommers Kieken")quote:
Met enige regelmaat laten stuiteren. Op stoepranden enzo. Paar lange barsten maar vooral in de linkerbovenhoek heel veel kleintjes. En daar missen ook stukjes glas.quote:Op vrijdag 19 april 2019 11:12 schreef Tele6 het volgende:
Wat heb jij met je telefoon gedaan dan Lonaa?
En dat ie het dan nog doet. Ik heb een keer een telefoon goed laten vallen en toen was het direct over en uit.quote:Op vrijdag 19 april 2019 11:12 schreef FranticDJ het volgende:
Vraag me altijd af hoe mensen hun telefoon (steeds) zo verneukt kunnen krijgen?
Poep aan den vingers?
Varkensworstjes leeggepulktquote:Op vrijdag 19 april 2019 10:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Larb klinkt wel lekker. Maal je zelf varkensvlees? Hamlapjes ofzo of gebruik je er iets anders voor?
Onhandige motherfucker.quote:Op vrijdag 19 april 2019 11:12 schreef FranticDJ het volgende:
Poep aan den vingers?
Mijne valt geregeld zonder problemen. 1x eentje overreden met een heftruck, kon ie niet hebben.quote:Op vrijdag 19 april 2019 11:13 schreef derLudolf het volgende:
[..]
En dat ie het dan nog doet. Ik heb een keer een telefoon goed laten vallen en toen was het direct over en uit.
Doet Koos ook regelmatigquote:Op vrijdag 19 april 2019 11:24 schreef FranticDJ het volgende:
Hm.. brillen. 1x op een zonnebril gaan zitten die op de bestuurdersstoel van de vrachtwagen lag
Jullie rijden met een vrachtwagenquote:Op vrijdag 19 april 2019 11:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Doet Koos ook regelmatig
Wel meest op die van mij
Ah hier gaat het andersom; worden mijn zonnebrillen geplat door meegesleepte tassen enzo....quote:Op vrijdag 19 april 2019 11:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Doet Koos ook regelmatig
Wel meest op die van mij
Mijn reet is net een vrachtwagenquote:Op vrijdag 19 april 2019 11:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Jullie rijden met een vrachtwagen?
Ik kreeg gratis een nieuw montuur van de Pearle, ook al was ie ouder dan 2 jaar
Ik heb net vrij veel uitgegeven aan een BBL, is het wel waard vind ikquote:Op vrijdag 19 april 2019 11:35 schreef FranticDJ het volgende:
Ik vind van die oversized reten als Nicki Minaj echt helemaal niks.
Een wat?quote:Op vrijdag 19 april 2019 11:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb net vrij veel uitgegeven aan een BBL, is het wel waard vind ik![]()
![]()
![]()
Ik heb gewoon zo'n dikke rubberen bumper om m'n telefoon tegenwoordig. Hij valt wel es ja, maar ja *klopt af*quote:Op vrijdag 19 april 2019 11:24 schreef FranticDJ het volgende:
Vind die flap hoesjes irritant (en de mensen ermee meestal nogal in de categorie aandachtshoer, zoals ze 'de telefoon pakken en het hoesje openklappen').
Met van die klonterende filler?quote:Op vrijdag 19 april 2019 11:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb net vrij veel uitgegeven aan een BBL, is het wel waard vind ik![]()
![]()
![]()
Ik heb vaak gewoon domme pech, in combinatie met onhandigheidquote:Op vrijdag 19 april 2019 11:12 schreef FranticDJ het volgende:
Poep aan den vingers?
Nee hij was goed. Herkenbaar ook, van bij anderenquote:Op vrijdag 19 april 2019 11:45 schreef Candaasje het volgende:
Wow, dat was wel een grote dagboekpost![]()
Sorry
Ah ok, dan is het goed. Dat dicht naden altijd optimaal.quote:
Je moet wat als je het op intelligentie niet redtquote:
Idd..quote:Op vrijdag 19 april 2019 11:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Je moet wat als je het op intelligentie niet redt
Ik wil jouw telefoonskills!quote:Op vrijdag 19 april 2019 11:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb nog nooit een telefoon stuk laten vallen
Mijn ochtend: spullen uitzoeken voor Koningsmarkt en die in de kitten/rommelkamer zetten want daar had ik mooi plek en staat het niet in de weg. En ach, het staat er maar een week.
Daarna alle tegels rondom huis in de azijn zetten.
En toen belde de opvang: of ik een moeder met kittens kon ontvangen.
U raadt het al... volgende half uur werd besteed aan het weer uitruimen en poetsen van de net zorgvuldig volgezette kamer.
Nu eten, douchen en dan richting opvang met tussenstop bij een potentieel gastgezin, want als ik toch in de buurt ben kan ik net zo goed een intake gaan doen.
LOLquote:Op vrijdag 19 april 2019 11:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Idd..
Net een spraakbericht gestuurd naar E. in steenkool Zweeds: 'sch.pa en sch.ma willen graag opgehaald worden in Smålland' incl. het Ikea deuntjelekker trollen
Gelezen en van genotenquote:Op vrijdag 19 april 2019 11:45 schreef Candaasje het volgende:
Sorry
Dit had ik onthoudenquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ze waren een nachtje naar Smålland op familiebezoek
Leedvermaakquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gelezen en van genoten
Ik durf alleen niet op te schrijven hoe of wat met mijn telefoon, want ik wil de boel niet jinxen.
Het was meer: jeetje, wat een stomme pechquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:03 schreef Candaasje het volgende:
Leedvermaak![]()
![]()
En begrijpelijk. Dan heb je straks last van de Fok!wet...
Ik kan er zelf wel om lachen hoorquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het was meer: jeetje, wat een stomme pechVooral dat kattenbakkorreltje was idioot.
Ik snap het ook niet. Gelukkig betreft dit eigenlijk enkel telefoons. Dus het leed blijft tot nu toe te overzienquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik vind het zo apart dat het bij jou ook geen "normale" ongelukjes zijn. In de modder, achterin de auto.
Maar kan me voorstellen dat jij iedere keer weer enorm baalt (en je familie lacht)
p-hoopquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:22 schreef fietsie het volgende:
Ah, de poep-helicopter is weer geland (wie geeft een heli nu de identificathe "PH-OOP"...)
PH-HOW vliegt hier ook nog.quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
p-hoop
p-hulp
p-hvb (hulp van boven)
p-help
ph-ems
ph-mmt
dat zijn ze allemaal.
Wat een bullshit. Is gewoon handig met je pasjes enzo.quote:Op vrijdag 19 april 2019 11:24 schreef FranticDJ het volgende:
Vind die flap hoesjes irritant (en de mensen ermee meestal nogal in de categorie aandachtshoer, zoals ze 'de telefoon pakken en het hoesje openklappen').
Aangepastquote:Op vrijdag 19 april 2019 11:45 schreef Candaasje het volgende:
Sorry Vanyel
Bijna een keer mijn fietssleutelquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:17 schreef fietsie het volgende:
Ik mis eigenlijk nog "tussen trein en perron" anekdotes.
(Die heb ik in mijn kennissenkring inmiddels paar keer gehoord..)
Zo handig. Hoef mijn OV-pas er niet eens uit te halen, hij doet ook bliep als ik telefoon met hoes en al ervoor houd.quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Is gewoon handig met je pasjes enzo.
/geen aandachtswhore
Die heb ik altijd los in zak.quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zo handig. Hoef mijn OV-pas er niet eens uit te halen, hij doet ook bliep als ik telefoon met hoes en al ervoor houd.
Nee! Ben veel te bang zo’n los pasje kwijt te raken. Of ik steek hem elke keer in een ander vakje in mijn tas en dan zoek ik me weer de pleuris. In de aandachtshoerenhoes, muziek of boek op mijn oren, weet ik ook zeker dat ik mijn aandachtshoerentelefoon nog heb.quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die heb ik altijd los in zak.
Telefoon zit meestal in tas/jaszak.
Dit.quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:52 schreef Bluezz het volgende:
Wat een bullshit. Is gewoon handig met je pasjes enzo.
/geen aandachtswhore
quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee! Ben veel te bang zo’n los pasje kwijt te raken. Of ik steek hem elke keer in een ander vakje in mijn tas en dan zoek ik me weer de pleuris. In de aandachtshoerenhoes, muziek of boek op mijn oren, weet ik ook zeker dat ik mijn aandachtshoerentelefoon nog heb.
Hoo! Dat is snel. Dat kan ik ook wel gebruiken.quote:Op vrijdag 19 april 2019 13:56 schreef FranticDJ het volgende:
Belastingteruggaaf ontvangenlekker vlot
Nu al! Dat wil ik ook.quote:Op vrijdag 19 april 2019 13:56 schreef FranticDJ het volgende:
Belastingteruggaaf ontvangenlekker vlot
Ik verstuurde 'm op de tweede dag, had vanochtend de aanslag en keek net op mn rekening en 't was gestort.quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nu al! Dat wil ik ook.Maar tot nu toe vul ik het altijd op de eerste dag in, maar krijg ik pas heel laat m'n geld.
Idem bij ons.quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:06 schreef Myraela het volgende:
Nu al! Dat wil ik ook.Maar tot nu toe vul ik het altijd op de eerste dag in, maar krijg ik pas heel laat m'n geld.
quote:
Ik kreeg toen ik op de vrachtwagen reed ook per week uitbetaald.quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:10 schreef Myraela het volgende:
Ik kon de afgelopen periode ook m'n gewerkte uren niet doorgeven omdat er technisch wat fout ging na m'n contractverlenging. Ik krijg normaal per week salaris. En ondanks dat het niet ineens elk dubbeltje omdraaien is, mis ik wel dat wekelijkse 'yay' momentje.
Haha, nu je dat zo zegt. Ik denk wel best vaak 'Ach, kan wel, krijg volgende week weer geld'.quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:11 schreef FranticDJ het volgende:
Ik kreeg toen ik op de vrachtwagen reed ook per week uitbetaald.
Gevolg was wel dat ik het sneller opmaakte
In principe is altijd precies hetzelfde de definitie van kwaliteitquote:Op donderdag 18 april 2019 19:53 schreef z80 het volgende:
[..]
ISO 9001 zegt niets over de kwaltijd. Enkel dat het product elke keer volgens vastgelegde regels gemaakt word.
Dus zet je er in dat je een roestige kromme spijker gebruikt om iets vast te zetten dan mag je niet een nieuwe rechte spijker gebruiken.
Precies datquote:Op vrijdag 19 april 2019 14:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Haha, nu je dat zo zegt. Ik denk wel best vaak 'Ach, kan wel, krijg volgende week weer geld'.
VTS? CPA?quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dit is echt Piet. Geloof het nou maar. En logisch dat er spinoffs/pranks van gemaakt worden..
En dat van die wereldvreemde amerikanen is altijd lachen als die door straat Gibraltar moeten met een konvooi. Levert altijd gescheld up tussen de VTS'en aan de Spaanse en de Marokkaanse zijden.
"maintain minimum CPA of 10 nautical miles".. Die straat is 7 mijl breed, gaat niet lukken gekkies.
Jij hebt gevaren toch? Zou je niet vreemd in de oren moeten klinken.quote:
Wat? Aardappels groeien onder de grond?quote:Op vrijdag 19 april 2019 11:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Stukje cultuur dat minstens zo'n lange geschiedenis heeft als dat openluchttheater van hem. En veel meer is dan enkel een vuur. (zie de docu "Brommers Kieken")
Ach en mensen die boeren dom noemen... Daniel Lohues schreef er een mooi column over ooit. Die kan ik zo snel niet vinden, maar veelal zijn dat dezelfde mensen die vragen waar je aardappelstekkies kunt kopen.
In intussen al weer zowat 25 jaar terug schatquote:Op vrijdag 19 april 2019 14:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Jij hebt gevaren toch? Zou je niet vreemd in de oren moeten klinken.
Vessel Traffic Service
Closest Point of Approach
Toen hadden ze dat ook alquote:Op vrijdag 19 april 2019 14:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In intussen al weer zowat 25 jaar terug schat
quote:Op vrijdag 19 april 2019 11:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Idd..
Net een spraakbericht gestuurd naar E. in steenkool Zweeds: 'sch.pa en sch.ma willen graag opgehaald worden in Smålland' incl. het Ikea deuntjelekker trollen
KREA.quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:19 schreef Kreator het volgende:
*Kijkt om hoekje.
Ah, dit gaat nog steeds 24/7 over boten.
/kijkt.
Ja, maar jij kan het misschien wel omkeren, andere onderwerpen aansnijden enzoquote:Op vrijdag 19 april 2019 14:19 schreef Kreator het volgende:
*Kijkt om hoekje.
/kijkt.
HAHAHAHA OVERSTAG gaan!quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:20 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, maar jij kan het misschien wel omkeren,
Je kan ook dit nummer gebruiken, maar dat kennen de meeste niet.quote:
Zijn net over Ikea (horror ) begonnrnquote:Op vrijdag 19 april 2019 14:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
HAHAHAHA OVERSTAG gaan!
Prettige pasen, allemaal..
Niet!quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:19 schreef Kreator het volgende:
*Kijkt om hoekje.
/kijkt.
PH MMT is niet jullie heli?quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:22 schreef fietsie het volgende:
Ah, de poep-helicopter is weer geland (wie geeft een heli nu de identificathe "PH-OOP"...)
ph-oop is de waddenheli, is meer een ambulanceheli dan een traumaheli. Daarin kan/mag ook familie mee.quote:
Dus toch een aandachtshoer.quote:Op vrijdag 19 april 2019 15:36 schreef Lonaa het volgende:
Krea wil zich gewoon gewild voelen door af en toe wat te posten en dan gaat iedereen batshitcrazy.
Intro voor een horror boek?quote:Op vrijdag 19 april 2019 15:44 schreef Myraela het volgende:
De schaduw trekt langzaam over me heen. Wat is deze.
Ah, die is ook een slag groter, de anderen zijn allemaal EC 120'squote:Op vrijdag 19 april 2019 15:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ph-oop is de waddenheli, is meer een ambulanceheli dan een traumaheli. Daarin kan/mag ook familie mee.
https://www.anwb.nl/maa/helikopters/airbus-helicopter-h145
Yup is iets nieuws sinds 'kort', heb 'm tijdens m'n cursusweek op Terschelling van dichtbij mogen bekijken. Mooie machinequote:Op vrijdag 19 april 2019 15:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ah, die is ook een slag groter, de anderen zijn allemaal EC 120's
Precies dit jaquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee! Ben veel te bang zo’n los pasje kwijt te raken. Of ik steek hem elke keer in een ander vakje in mijn tas en dan zoek ik me weer de pleuris. In de aandachtshoerenhoes, muziek of boek op mijn oren, weet ik ook zeker dat ik mijn aandachtshoerentelefoon nog heb.
quote:Op vrijdag 19 april 2019 16:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
Waarom wilde iedereen op hetzelfde stuk weg rijden als ik![]()
Alleen maar file gereden.
Maar dan neem je wel wat leuks mee naar huis![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 april 2019 16:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
Waarom wilde iedereen op hetzelfde stuk weg rijden als ik![]()
Alleen maar file gereden.
Maar dan neem je wel wat leuks mee naar huis![]()
[ afbeelding ]
Henryquote:Op vrijdag 19 april 2019 15:38 schreef FranticDJ het volgende:
Met timestamp van het actie moment, zonder saaie introAls is de gekozen midi misschien niet de best mogelijke
Dat zijn van die "beter maar niet zelf pakken" dingetjes....quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bijna een keer mijn fietssleutel![]()
Bleef hangen op onderste tree van de trein
Heel lang gelee, ik had tas/sleutel/sjaal/pasje/mobiel in hand en moest ook nog op de knop drukken om de treindeur te openen... dat ging mis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |