abonnement Unibet Coolblue
pi_186294238
quote:
16s.gif Op donderdag 18 april 2019 01:08 schreef Pimpeltje het volgende:
Ik heb ook een vrouw die zeer veel geneukt heeft voor mij. Maar dat compenseert dat ze een goede vrijster is en helemaal geen remmingen of complexen heeft.
Heb jij dan nooit zelfs niet het kleinste beetje last van het feit dat anderen haar zonder enig respect hebben mogen gebruiken of dat die mannen zich dan kut gedragen?

Wat is de situatie van jou vrouw? Hoeveel mannen? Over welke periode? Wat voor mannen? Met welke motivatie? ...
pi_186294296
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 15:26 schreef Woodiewoodie het volgende:

[..]

Heb jij dan nooit zelfs niet het kleinste beetje last van het feit dat anderen haar zonder enig respect hebben mogen gebruiken of dat die mannen zich dan kut gedragen?

Wat is de situatie van jou vrouw? Hoeveel mannen? Over welke periode? Wat voor mannen? Met welke motivatie? ...
Dat was voor jouw tijd met haar.
En kerels die zich zo gedragen zou ik verder gewoon negeren.
In wat voor soort situaties kom je die mannen tegen dan?
Mijn vrouw heeft ook meer seks met ik weet niet hoeveel mannen dan mij lief is voor mij, en eerlijk gezegd steekt het mij niks. Ze is nu van mij. Wat ze daarvoor heeft gedaan interesseert me niet.
pi_186294733
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 08:30 schreef Woodiewoodie het volgende:

[..]

Uiteraard. Maar dat zijn dan ook mannen waar ze niets voor voelt, voor mij net wel. Seks en liefde zijn voor haar gewoon 2 verschillende dingen. Ik dr toch niet zat voeren, effe op haar billen slaan en keihard beginnen palen. het is wel mijn vriendin. Ze wil me bijvoorbeeld ook niet pijpen omdat ze dan iets heeft van "dat deed ik vroeger, nu ben ik wel wat serieuzer".
Ik heb sterk het idee dat ze jou niet zo leuk vindt.
Eerst wilde ze na haar relatie niets met jou en neukte ze iedereen behalve jou. Nu nog wil ze jou niet geven wat zij al die anderen heeft gegeven. Geen pijpen ed. Weet je wat ik denk? Dat ze jou neemt als zekerheid. Al die mannen willen haar nooit trouwen, jij wel.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2019 16:03:41 ]
pi_186295486
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 08:30 schreef Woodiewoodie het volgende:
Ze wil me bijvoorbeeld ook niet pijpen omdat ze dan iets heeft van "dat deed ik vroeger, nu ben ik wel wat serieuzer".
Laat haar toch barsten man. :W
pi_186295680
Tering kerel :') ik lig echt helemaal dubbel hier. Ook die moppen die mannen maken als je samen bent hahHhahahaha.

Succes verder, maar ik had dr er al lang uitgetrapt als ze eerst geen problemen heeft om alle pikken af te gaan in het dorp en jij moet smeken om seks.

Maar dit zal wel een goede troll zijn, kan niet anders :')
pi_186296342
Sommige vrouwen en mannen kunnen seks en liefde heel goed van elkaar scheiden.
Als jij dat ook kunt dan zie ik het probleem niet, maar krijg de indruk dat je er toch mee zit want dit topic.
Die van mij houdt ook van die respectloze harde seks en gebruikt worden en af en toe mag ze haar gang gaan.
Maar ik kom zelf niks te kort, misschien moet je in bed ook wat harder en respectlozer met haar omgaan, respecteren ervoor en erna maar in bed de "foute man" voor haar zijn waar ze opgewonden van wordt.
pi_186296555
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 17:16 schreef pferdfahrer het volgende:
Tering kerel :') ik lig echt helemaal dubbel hier. Ook die moppen die mannen maken als je samen bent hahHhahahaha.

Succes verder, maar ik had dr er al lang uitgetrapt als ze eerst geen problemen heeft om alle pikken af te gaan in het dorp en jij moet smeken om seks.

Maar dit zal wel een goede troll zijn, kan niet anders :')
Wat is daar nou zo grappig aan?
  donderdag 18 april 2019 @ 18:22:26 #58
286575 Roces18
Chef de party
pi_186296561
Over haar verleden daar kan ze niks meer aan doen natuurlijk. Als jij er last van hebt moet je het eens met haar bespreken ipv hier neergooien. Want het klinkt als een jou probleem terwijl je met zijn 2 in een relatie zit. Dus eigenlijk is het jullie probleem.

Tot die tijd verandert er niks.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_186297035
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 15:26 schreef Woodiewoodie het volgende:

[..]

Heb jij dan nooit zelfs niet het kleinste beetje last van het feit dat anderen haar zonder enig respect hebben mogen gebruiken of dat die mannen zich dan kut gedragen?
Ho, ho.

Die mannen hebben haar gebruikt, maar (én) zij heeft zich laten misbruiken.

Zij heeft er keer op keer zelf voor gekozen. Als je iets twee jaar lang doet, kies je daar bewust voor.

Dit lijk je nog niet te beseffen, de manier waarop je je tekst schrijft doet mij denken dat je haar eerder als een slachtoffer ziet. Je moet toch echt accepteren dat ze het fijn vond.

(En als ze het niet fijn vond, maar twee jaar lang dooegegaan is heb je nog een groter probleem.)
pi_186297113
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 18:22 schreef Woodiewoodie het volgende:

[..]

Wat is daar nou zo grappig aan?
Dat jij die ene guy bent die haar niet enkel als lustobject ziet maar ook daadwerkelijk de rest van je leven in het zaad wilt roeren van het hele dorp. Lekker als je straks ook kinderen hebt.
  donderdag 18 april 2019 @ 19:08:49 #61
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_186297279
Sorry hoor, maar als je twee jaar gaat zitten wachten op een meisje, terwijl zij weet dat je haar leuk vindt, maar ze eerst nog even 80 man moet neuken, voor ze je een blik waardig gunt heb je 0 zelfrespect. Dat heeft ook niks met seksisme of een dubbele standaard te maken, want met omgedraaide geslachten zou dat net zo goed opgaan.

Bovendien wordt ze duidelijk niet geil van je, maar wil ze blijkbaar wel met je trouwen. Je moet er maar zin in hebben. Ik kan me haast niet voorstellen dat dit verhaal waar is, dit is echt precies het wereldbeeld van onze rodepillenslikkende vrienden. Als het waar is, ga dan eens heel snel bij haar weg. In normale situaties duidt denken aan sperma, wanneer je zoent op flinke onzekerheid, maar in deze situatie zou het raarder zijn als je niet met zulke dingen bezig was.

[ Bericht 0% gewijzigd door PiyeReloaded op 18-04-2019 19:15:38 ]
pi_186298315
Mogelijk is het een fantasie van Woodiewoodie. Het verhaal dat hij getuige was van hoe ze hard werd gepaald en de man haar bek opentrok terwijl de deur openstond......
pi_186298633
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 08:22 schreef Woodiewoodie het volgende:

[..]

Die grappen zijn vooral van andere mannen. Bijvoorbeeld toen ik haar eens kuste trakteerden er een paar man mij eentje "om onze smaak wat weg te spoelen". Of "wij hebben er genoeg zaad ingestopt, steek jij er nu maar wat moeite in" dat was wel de brutaalste. Of dan opmerkingen als ze zich eens moest omkleden dat ze allemaal weten hoe haar billen of borsten eruit zien. Dat soort onzin. Ongepaste moppen die niet grappig zijn maar wel een steek geven van ik heb haar ook eens gehad.
Waarom ga je om met dat soort mensen?
pi_186299258
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 02:17 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
Gozer, als je een beetje zelf-respect hebt, ga je niet met zo'n vrouw daten.

Jij vond haar leuk, maar zij is eerst 2 jaar lang gaan rondneuken, met 80+ mannen? Zij vond jou dus duidelijk niet even leuk als jij haar.

Gast. Dit is echt zielig gewoon. Ze neukte jan en alleman, maar jou niet.. en dan ga jij daarna een serieuze relatie met zo iemand aan? Wat de fuck. Hoe desperate kan je zijn?

Ze heeft totaal geen respect voor je. Zij vindt zelf ook dat je niet spoort dat je 2 jaar wacht op iemand die zich overal laat uitwonen maar niet door jou, en dan gewoon doodleuk een relatie ermee aangaat. Geen wonder dat ze constant ongepaste grappen maakt. Ze neemt je niet serieus. En terecht.
100 keer dit. Deze vent snapt het.

Ze wil weinig seks met jou omdat ze geen respect voor je heeft. Ze weet zelf dat ze een gore slet is en is zelf ook verbaasd hoe jij hier na 2 jaar rustig afwachten geen enkel probleem van maakt. Nou ja, dat doe je in je hoofd dus wel en terecht. Je kunt alles wel kapot rationaliseren maar dit voelt als man gewoon kut. Klaar. En dat gaat ook niet beter worden als je er een ring omheen stopt. Eerder het tegenovergestelde. Snel wegwezen, laat een andere slapjanus zich maar om haar ontfermen.
pi_186299317
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 20:47 schreef matigeuser het volgende:

[..]

100 keer dit. Deze vent snapt het.

Ze wil weinig seks met jou omdat ze geen respect voor je heeft. Ze weet zelf dat ze een gore slet is en is zelf ook verbaasd hoe jij hier na 2 jaar rustig afwachten geen enkel probleem van maakt. Nou ja, dat doe je in je hoofd dus wel en terecht. Je kunt alles wel kapot rationaliseren maar dit voelt als man gewoon kut. Klaar. En dat gaat ook niet beter worden als je er een ring omheen stopt. Eerder het tegenovergestelde. Snel wegwezen, laat een andere slapjanus zich maar om haar ontfermen.
QFT
  donderdag 18 april 2019 @ 21:22:10 #66
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_186300223
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 08:30 schreef Woodiewoodie het volgende:

[..]
... , effe op haar billen slaan en keihard beginnen palen. het is wel mijn vriendin.
Dus? Heb je haar al wel eens gevraagd of dat zij er ook zo over denkt? Kans bestaat dat zij dat wel helemaal super zou vinden en dat ze je nu niet veel aan vindt omdat je te soft bent.

Prima dat jij van de softy sex bent maar als zij daar niet van is dan is het logisch dat ze niet veel zin in sex met jou heeft.
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
pi_186303498
Doet mij denken aan de Netflix serie: You

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2019 23:45:29 ]
pi_186303592
Zie het zo TS

De tijd van ridderheid en meisjes redden is voorbij. Emancipatie is het helemaal in de 21ste eeuw.
Vrouwen willen niet veroverd worden en gered worden en gedomineerd, ze willen het wel maar ze geven het liever niet toe en geven zichzelf liever over aan alle (seksuele) vrijheden en dominante spelletjes.

Fix je relatie, ga erover praten als een man en neem je verantwoordelijkheid of zoek iemand die bij je past en die zich aanpast aan jou en zichzelf wil koppelen aan jou.

Of zie hoe je relatie kapot gaat, want dat soort meisjes zullen uiteindelijk in hetzelfde patroon vallen als ze zichzelf niet tegenkomen

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2019 23:53:17 ]
  vrijdag 19 april 2019 @ 00:01:55 #69
483336 Kamover
Ik adviseer u
pi_186303672
Eerst 2 jaar (!) laten volblaffen op de meest volgaire manieren terwijl jij met hangende pootjes (letterlijk) staat toe te kijken?

Dit kan niet waar zijn
Waar verstand zit groeit geen haar, daarom adviseer ik u een kamover;"best of both worlds".
pi_186303856
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 april 2019 00:01 schreef Kamover het volgende:
Eerst 2 jaar (!) laten volblaffen op de meest volgaire manieren terwijl jij met hangende pootjes (letterlijk) staat toe te kijken?

Dit kan niet waar zijn
Maar uiteindelijk heeft hij haar wel maar heeft hij uiteindelijk helemaal niks in handen.

Al die jaren investeren in onzekerheid, slechte grappen en een relatie van niks.
pi_186305259
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2019 00:26 schreef Vollenhoven het volgende:

[..]

Maar uiteindelijk heeft hij haar wel maar heeft hij uiteindelijk helemaal niks in handen.

Al die jaren investeren in onzekerheid, slechte grappen en een relatie van niks.
Op wie je verliefd wordt kies je niet zelf.
pi_186305299
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2019 19:08 schreef PiyeReloaded het volgende:
Sorry hoor, maar als je twee jaar gaat zitten wachten op een meisje, terwijl zij weet dat je haar leuk vindt, maar ze eerst nog even 80 man moet neuken, voor ze je een blik waardig gunt heb je 0 zelfrespect. Dat heeft ook niks met seksisme of een dubbele standaard te maken, want met omgedraaide geslachten zou dat net zo goed opgaan.

Bovendien wordt ze duidelijk niet geil van je, maar wil ze blijkbaar wel met je trouwen. Je moet er maar zin in hebben. Ik kan me haast niet voorstellen dat dit verhaal waar is, dit is echt precies het wereldbeeld van onze rodepillenslikkende vrienden. Als het waar is, ga dan eens heel snel bij haar weg. In normale situaties duidt denken aan sperma, wanneer je zoent op flinke onzekerheid, maar in deze situatie zou het raarder zijn als je niet met zulke dingen bezig was.
Joh, en als ik hier post dat ik geen kut van de OP / TS geloof wordt die post gelijk verwijderd. Ik geloof echt 0.0 van deze grap.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 19 april 2019 @ 11:33:47 #73
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_186307907
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2019 08:07 schreef ludovico het volgende:

[..]

Joh, en als ik hier post dat ik geen kut van de OP / TS geloof wordt die post gelijk verwijderd. Ik geloof echt 0.0 van deze grap.
Ik probeer altijd toch een beetje serieus te reageren, want je weet maar nooit (en anders reageer ik gewoon niet), maar na post #25 geloof ik absoluut niet meer dat dit verhaal op waarheid gebaseerd is. Het is te typisch.

Bovendien stuitte ik net op een topic van anoniemV en realiseerde me dat het wel een heel toevallig opzetje tussen haar topics en deze is. Iets te dik meisje, dat zich flink heeft laten neuken, slet van het dorp werd gevonden, maar de titel met trots draagt. Vriend moet liefkozend doen om seks te initiëren, terwijl haar scharrels d'r op de kont sloegen en slet noemden en respectloos gedrag van scharrels naar vriend.

Dus ja, bullshittopics.

[ Bericht 0% gewijzigd door PiyeReloaded op 19-04-2019 11:40:49 ]
pi_186308585
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 april 2019 08:02 schreef Fancy2 het volgende:

[..]

Op wie je verliefd wordt kies je niet zelf.
En toch is naiviteit een keuze.

Ik heb in het verleden ook wel eens chicks leuk gevonden waarvan ik dacht, heey hier kan ik beter niet in investeren.
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 april 2019 11:33 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Ik probeer altijd toch een beetje serieus te reageren, want je weet maar nooit (en anders reageer ik gewoon niet), maar na post #25 geloof ik absoluut niet meer dat dit verhaal op waarheid gebaseerd is. Het is te typisch.

Bovendien stuitte ik net op een topic van anoniemV en realiseerde me dat het wel een heel toevallig opzetje tussen haar topics en deze is. Iets te dik meisje, dat zich flink heeft laten neuken, slet van het dorp werd gevonden, maar de titel met trots draagt. Vriend moet liefkozend doen om seks te initiëren, terwijl haar scharrels d'r op de kont sloegen en slet noemden en respectloos gedrag van scharrels naar vriend.

Dus ja, bullshittopics.
Ik geloof niet echt in een complot.

Vroeger toen ik GTST met mijn moeder keek dacht ik ook dat het fictie was maar ik geloof nu wel dat er mensen zijn die zich zo hard laten gebruiken als TS doet.
  vrijdag 19 april 2019 @ 13:00:55 #75
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_186309074
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2019 12:26 schreef Vollenhoven het volgende:

[..]

En toch is naiviteit een keuze.

Ik heb in het verleden ook wel eens chicks leuk gevonden waarvan ik dacht, heey hier kan ik beter niet in investeren.
[..]

Ik geloof niet echt in een complot.

Vroeger toen ik GTST met mijn moeder keek dacht ik ook dat het fictie was maar ik geloof nu wel dat er mensen zijn die zich zo hard laten gebruiken als TS doet.
Ik vind 'complot' ook een beetje een groot woord voor mensen (of één persoon met twee accounts) die trollen op een forum. Dat er daadwerkelijk gekke dingen gebeuren betekent niet dat er geen mensen onzinverhalen verzinnen.

Zit trouwens ook niet alleen in de inhoud, maar ook de structuur van de OP.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')