Het is je toch weer gelukt om een nieuwe te openenquote:
Ja, maar zo'n titel bedenken vergt nogal wat van mijn laatste 2 hersencellen.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is je toch weer gelukt om een nieuwe te openen
Bijzonder knappe prestatie weer. Je moet je zo verdomd concentreren met live mixen. Helemaal als je zoveel nummers wegzet.quote:
quote:Op woensdag 17 april 2019 23:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh, wat tof. Je startte met alleen een sample van dit nummer en dit is, neem ik aan, de laatste track?
Laatst nog een post van livelink gemist omdat ik 238 jaar op dezelfde pagina zat.quote:
Had Lucky toch bijna gelijk.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:28 schreef MadMaster het volgende:
Inmiddels zijn we van 128 BPM naar 188 BPM gegaan...![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb maar 1 pagina per topicquote:Op woensdag 17 april 2019 23:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Laatst nog een post van livelink gemist omdat ik 238 jaar op dezelfde pagina zat.
Vorig jaar zat ik rond deze tijd met nierstenen, dus wat dat betreft doe ik even rustig aan...quote:Op woensdag 17 april 2019 23:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Laat buiten jezelf om je nieren lekker genieten.
Mellow house? Bestaat dat?quote:Op woensdag 17 april 2019 23:31 schreef MadMaster het volgende:
Graag gedaan...![]()
Wat moeten we voor volgende week nu weer bedenken?
Chicago al voorbij gekomen?quote:Op woensdag 17 april 2019 23:31 schreef MadMaster het volgende:
Graag gedaan...![]()
FF zou graag een Thunderdome mix horen, heb ik uit zeer betrouwbare bron vernomen.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:31 schreef MadMaster het volgende:
Graag gedaan...![]()
Alleen mobiel wat onhandig soms, met scrollenquote:Op woensdag 17 april 2019 23:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is misschien wat handiger qua instelling, ja.
quote:Op woensdag 17 april 2019 23:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vorig jaar zat ik rond deze tijd met nierstenen, dus wat dat betreft doe ik even rustig aan...
Pfff, nog harder...quote:Op woensdag 17 april 2019 23:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
FF zou graag een Thunderdome mix horen, heb ik uit zeer betrouwbare bron vernomen.
Ik drink genoeg, maar die dingen groeien rond een zandkorrel.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dan drink je niet voldoende, of zo?
Hmm, schijnt nogal pijnlijk te zijn ook.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik drink genoeg, maar die dingen groeien rond een zandkorrel.
IJsthee, chocomel, spinazie en zo mag allemaal niet meer...
Mijn eerste houseparty was Something for your mind, met Eric Nouhan en Marcello enzoquote:Op woensdag 17 april 2019 23:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik neem het in overweging.
Heb hier en daar wel iets tussendoor er van gedraaid...
Extreem pijnlijk, heb morfine en de hele santekraam gehad bij de aanvallen.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmm, schijnt nogal pijnlijk te zijn ook.
Ha, The Ultimate Seduction heb ik vanavond wel gedraaid.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:37 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn eerste houseparty was Something for your mind, met Eric Nouhan en Marcello enzo
Ook leuk om terug te horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |