Beetje crack is voldoende genotquote:Op woensdag 17 april 2019 22:20 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik heb genoeg geld om je moeder te betalen.
Oh okquote:Op woensdag 17 april 2019 22:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bij jou is de waterleiding afgesloten, Wie is er nou arm dan?
@:Coco.
Ik handel dit wel af.
fernandinho is wel iets meer dan een slot op de deurquote:Op woensdag 17 april 2019 22:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ah slot op deur met Fernandinho
Ik heb niets bijgewerkt. In jouw post staat ook hetzelfde bericht geciteerd.quote:
Ja en? ben je nog steeds armquote:Op woensdag 17 april 2019 22:20 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik heb genoeg geld om je moeder te betalen.
Hij was een nóg groter talent dan Messi in de jeugd. Dus ja hij kan wel wat.quote:Op woensdag 17 april 2019 22:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Knap hoe aguero dat doet. Kijken en bewegen alsof hij een voorzet geeft (daar zie je Lloris ook op reageren), en dan zo ziek hard in de korte hoek.
Snif snif zipportal hivquote:
Lad it's...quote:Op woensdag 17 april 2019 22:21 schreef Wotte het volgende:
Maar goed Tottenham hoeft ook maar een keer te prikken om de wedstrijd weer om te draaien.
Volgens @JanCees is dit gewoon een fout van de keeper. Erg matig gekeept.quote:Op woensdag 17 april 2019 22:19 schreef Merkie het volgende:
Was dit echt een fout van de keeper? Lijkt me toch onhoudbaar.
Aguero kon er geen bal van bij Atletiquote:Op woensdag 17 april 2019 22:21 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hij was een nóg groter talent dan Messi in de jeugd. Dus ja hij kan wel wat.
Ex-Ajax en Belgen.quote:Op woensdag 17 april 2019 22:22 schreef Poepz0r het volgende:
Vertonghen en Alderweireld spelen een mokerslechte pot
quote:
Zit je nou te lekken uit DE APP?quote:Op woensdag 17 april 2019 22:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens @:JanCees is dit gewoon een fout van de keeper. Erg matig gekeept.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |