Heb ook wel eens het idee gehad om naar de sportschool te gaan, maar denk dat ik na een week helemaal niet meer gaquote:Op donderdag 18 april 2019 10:00 schreef xcachet het volgende:
Ik ga zo naar de kapper en mijn sportschool abonnement opzeggen.
Tatta’s be likequote:Op donderdag 18 april 2019 10:03 schreef naatje_1 het volgende:
Als mensen nou gewoon direct de betaalverzoekjes afhandelen potverdomme
Ik twee maanden heel actief. Daarna 2 keer per week. Daarna 1 keer en nu niet meer. Dan is me die 50 euro per maand iets te veel.quote:Op donderdag 18 april 2019 10:03 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heb ook wel eens het idee gehad om naar de sportschool te gaan, maar denk dat ik na een week helemaal niet meer ga
Ik heb ook ome DUO als vriend, maar ome DUO komt pas weer over een week langs...quote:Op donderdag 18 april 2019 10:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb ome DUO als vriend. Dus ga gewoon naar de kapper.
Bij mannen ziet het er niet uit als ze te lang niet naar de kapper zijn geweest.
Maar je maakt 1100 euro per maand op?quote:Op donderdag 18 april 2019 10:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb ook ome DUO als vriend, maar ome DUO komt pas weer over een week langs...
Hallo cachetquote:Op donderdag 18 april 2019 10:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar je maakt 1100 euro per maand op?
Vind je het niet leuk meer?quote:Op donderdag 18 april 2019 10:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik twee maanden heel actief. Daarna 2 keer per week. Daarna 1 keer en nu niet meer. Dan is me die 50 euro per maand iets te veel.
400 euro gaat sowieso naar de huur en ik doe de collegegeldkrediet niet, dus dan blijft er 300 over en dan heb ik een aantal abonnementen die maandelijks lopen. Maar, buiten dat: ik was afgelopen week op studiereis in Slovenië, dat was nogal een aanslag op mijn rekeningquote:Op donderdag 18 april 2019 10:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar je maakt 1100 euro per maand op?
Ze heeft weer een prooi binnen dus nu kan ze weer verslonzenquote:
Eigen schuld dus. Je leent te weinig.quote:Op donderdag 18 april 2019 10:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
400 euro gaat sowieso naar de huur en ik doe de collegegeldkrediet niet, dus dan blijft er 300 over en dan heb ik een aantal abonnementen die maandelijks lopen. Maar, buiten dat: ik was afgelopen week op studiereis in Slovenië, dat was nogal een aanslag op mijn rekening
quote:Op donderdag 18 april 2019 10:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Eigen schuld dus. Je leent te weinig.
Die prooi had ik een half jaar geleden al. Inmiddels al versleten.quote:Op donderdag 18 april 2019 10:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze heeft weer een prooi binnen dus nu kan ze weer verslonzen
Op muziek zekerquote:Op donderdag 18 april 2019 10:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee. En beweeg daarnaast best veel op een dag. Dus mijn doel behaal ik nu ook wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |