quote:
Mijn grondboor, was, zoals altijd van staal. Maar de grondkabel was goed geaard. Dus geluk.quote:
quote:Op woensdag 17 april 2019 19:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik doe niet mee aan deze hype maar tegenwoordig raspen de mensen hun vinger ipv de kaas
Ik heb een lieveling spijkerbroek waar wat gaten invallen. So watquote:
Ik woonde in een huis waar de vorige installateur de kleuren van de kabels fout had, dat was altijd raden welke kabel je nu weer beet had, en het hele circuit klopte voor geen meter.quote:Op woensdag 17 april 2019 19:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, dat is ook prettig ja.Kocht ooit een huis, waar de vorige bewoner er een sport van had gemaakt om de grondkabels zo dicht mogelijk tegen het oppervlak aan te leggen. Sta je daar met een drietand in een kabel te poeren.
Meen je nietquote:
Ik alleen maar. En een pak.quote:
Ik kan daar niet tegen van die slordige asymmetrische gaten in m’n broek.quote:Op woensdag 17 april 2019 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een lieveling spijkerbroek waar wat gaten invallen. So wat
Maar wat draag je dan op rokjesdag?quote:
Spijkerbroek.quote:Op woensdag 17 april 2019 19:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar wat draag je dan op rokjesdag?
Zeker wel.quote:
Ik bedoel dat ik er gewoon mee over straat kan.quote:Op woensdag 17 april 2019 19:24 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik kan daar niet tegen van die slordige asymetrische gaten in m’n broek.Maar bij andere mensen kan ik me er niet aan storen.
Ah, je hebt dus een zwarte spijkerbroekquote:Op woensdag 17 april 2019 19:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zeker wel.
Nou ja, ik heb er één die wel eens van die stof gemaakt zou kunnen zijn, maar die is/was zwart en heb ik eigenlijk nooit aan.
Ik ben niet helemaal zeker.quote:Op woensdag 17 april 2019 19:27 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ah, je hebt dus een zwarte spijkerbroek
Ik snap het nut van dat lattenraam niet helemaal, wat heb je aan een paar streepjes schaduw? Dan is een doek toch beter?quote:Op woensdag 17 april 2019 19:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zeker wel.
Nou ja, ik heb er één die wel eens van die stof gemaakt zou kunnen zijn, maar die is/was zwart en heb ik eigenlijk nooit aan.
Lang leve Gardena!quote:Op woensdag 17 april 2019 19:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die drietand had wel een houten steel?
Plastic Bertrandquote:
Sa plane pour moiquote:
De zon komt niet recht van boven en door wat er nog aan ruimte boven de latjes zit en verder om het dakraam, scheelt dit al een heel stuk. Hoog zomer leg ik doek op die latjes en dan ziet het er een stuk knapper uit dan zo'n doorhangend laken.quote:Op woensdag 17 april 2019 19:28 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik snap het nut van dat lattenraam niet helemaal, wat heb je aan een paar streepjes schaduw? Dan is een doek toch beter?
Ik ook niet.quote:
Of een plaatje triplex van 3 mm dik erop, is ook een optie.quote:Op woensdag 17 april 2019 19:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De zon komt niet recht van boven en door wat er nog aan ruimte boven de latjes zit en verder om het dakraam, scheelt dit al een heel stuk. Hoog zomer leg ik doek op die latjes en dan ziet het er een stuk knapper uit dan zo'n doorhangend laken.
Was gezellie, laterquote:Op woensdag 17 april 2019 19:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou ja, ik ga even een blokje om. Ik ben blij dat ik niet boven een spijkerbroekenwinkel woon.
Later
Later.quote:Op woensdag 17 april 2019 19:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou ja, ik ga even een blokje om. Ik ben blij dat ik niet boven een spijkerbroekenwinkel woon.
Later
Zo eentje waar ze de radio op 10 hebben staan.quote:Op woensdag 17 april 2019 19:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Later
Ja, ik heb ook nog wel een stuk van die slappe meubelplaat liggen. Even kijken hoe effectief het nu al is. Misschien is het ook handiger om een kwart slag te draaien. Even afwachten tot de zon wat hoger komt te staan.quote:Op woensdag 17 april 2019 19:35 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Of een plaatje triplex van 3 mm dik erop, is ook een optie.
Avond.quote:
Aaah okquote:Op woensdag 17 april 2019 19:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De zon komt niet recht van boven en door wat er nog aan ruimte boven de latjes zit en verder om het dakraam, scheelt dit al een heel stuk. Hoog zomer leg ik doek op die latjes en dan ziet het er een stuk knapper uit dan zo'n doorhangend laken.
hoi kerel.quote:
Luxaflex-ideequote:Op woensdag 17 april 2019 19:39 schreef Voxs het volgende:
Latjes schuin zetten!
Wat een goede oplossing wel.
quote:Op woensdag 17 april 2019 19:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die latjes liggen prachtig symmetrisch, btw.
Wat is er voor lekkers uit voortgekomen?quote:Op woensdag 17 april 2019 19:41 schreef cafca het volgende:
Vanavond voor het eerst echt gekookt in de nieuwe keuken.
Hij is vies geworden!
Maar gelukkig wel makkelijk schoon te maken
Inductie koken is nog een beetje wennen
Ik vrees dat Scrut dan Fresen moet.quote:
Heb je geen zelfreinigende keukenquote:Op woensdag 17 april 2019 19:41 schreef cafca het volgende:
Hij is vies geworden!
Paar bakstenen op hun kant leggen op de hoeken lijkt me wel een elegante oplossing.quote:
Mie met roerbakgoente en roerei met een lekker kippeboutjequote:Op woensdag 17 april 2019 19:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat is er voor lekkers uit voortgekomen?
Ik heb er nooit aan kunnen wennen.quote:Op woensdag 17 april 2019 19:41 schreef cafca het volgende:
Hij is vies geworden!
quote:Op woensdag 17 april 2019 19:43 schreef cafca het volgende:
[..]
Mie met roerbakgoente en roerei met een lekker kippeboutje
Das nie verkeerd niequote:Op woensdag 17 april 2019 19:43 schreef cafca het volgende:
[..]
Mie met roerbakgoente en roerei met een lekker kippeboutje
Vooral wennen, over het algemeen sneller jaquote:Op woensdag 17 april 2019 19:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Heb je geen zelfreinigende keuken
Inductie lijkt mij lastig. Gaat sneller he?
Best MacGyver wel. MacLuckyBastardy. MacScrutiver.quote:Op woensdag 17 april 2019 19:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Paar bakstenen op hun kant leggen op de hoeken lijkt me wel een elegante oplossing.
Ik was daar echt bang voor, maar inductie is echt prima. Het is snel heet en snel weer minder.quote:Op woensdag 17 april 2019 19:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Heb je geen zelfreinigende keuken
Inductie lijkt mij lastig. Gaat sneller he?
Die kon in een schuurtje een atoombom maken in drie minuten...quote:
quote:Op woensdag 17 april 2019 19:45 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Die kon in een schuurtje een atoombom maken in drie minuten...
quote:Op woensdag 17 april 2019 19:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De beste man kon werkelijk álles fabriceren met één elastiekje.
Oh, ik ga er best aan wennen. En mochten we ooit van het gas af moeten, zijn we vaat deels voorbereidquote:Op woensdag 17 april 2019 19:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb er nooit aan kunnen wennen.
En een paperclip.quote:Op woensdag 17 april 2019 19:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eigenlijk heel goed dus, enkel wat eerder in de gaten hebben wanneer je iets in de pan kan doen.quote:Op woensdag 17 april 2019 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was daar echt bang voor, maar inductie is echt prima. Het is snel heet en snel weer minder.
+zwitsers zakmes en duct tapequote:Op woensdag 17 april 2019 19:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 april 2019 19:45 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Die kon in een schuurtje een atoombom maken in drie minuten...
Jaquote:Op woensdag 17 april 2019 19:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Echt wel, dit was niet gespeeld.quote:Op woensdag 17 april 2019 19:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
[..]
JaEn het was geloofwaardig..toch?
quote:
Is echt gebeurd!quote:Op woensdag 17 april 2019 19:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
[..]
Zeker. Maar ik heb nu de tune van the A-team in mn hoofd zitten.......quote:Op woensdag 17 april 2019 19:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
[..]
Nou ik dacht dat dat ding niet werkte, maar je moet er echt eerst een pan op zetten. Elekrische is echt kutquote:Op woensdag 17 april 2019 19:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
Eigenlijk heel goed dus, enkel wat eerder in de gaten hebben wanneer je iets in de pan kan doen.
quote:Op woensdag 17 april 2019 19:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Echt wel, dit was niet gespeeld.
quote:
lol!quote:Op woensdag 17 april 2019 19:48 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Zeker. Maar ik heb nu de tune van the A-team in mn hoofd zitten.......
Ik heb alle afleveringen.quote:Op woensdag 17 april 2019 19:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]En dat ja. Als je zo'n aflevering terug zou zien, denk je, waar de fuck heb ik destijds naar zitten kijken.
Dat was wel een beetje afhankelijk van leeftijd van de kijker.quote:Op woensdag 17 april 2019 19:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
[..]
Het gaat pas aan als je er iets op zet? Nooit geweten.quote:Op woensdag 17 april 2019 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik dacht dat dat ding niet werkte, maar je moet er echt eerst een pan op zetten. Elekrische is echt kut
Ja, dat idee heb ik ook. En allemaal mooie nieuwe pannenquote:Op woensdag 17 april 2019 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was daar echt bang voor, maar inductie is echt prima. Het is snel heet en snel weer minder.
Went snel hoor. Beetje bij vloeken en wat peuken naar je lamp schieten helpt al behoorlijk.quote:Op woensdag 17 april 2019 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik dacht dat dat ding niet werkte, maar je moet er echt eerst een pan op zetten. Elekrische is echt kut
Inductie wel, en je kan je oude pannen, die ooit op gas gestaan hebben, weggooien....quote:Op woensdag 17 april 2019 19:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het gaat pas aan als je er iets op zet? Nooit geweten.
Ik was onder de tien, dus beiden.quote:Op woensdag 17 april 2019 19:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat was wel een beetje afhankelijk van leeftijd van de kijker.Of gewoon naïef.
quote:Op woensdag 17 april 2019 19:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Went snel hoor. Beetje bij vloeken en wat peuken naar je lamp schieten helpt al behoorlijk.
quote:Op woensdag 17 april 2019 19:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wel eens teruggekeken op latere leeftijd? Ik gok op niet.
Ik heb heel veel jeugdseries thuis.quote:
Sorry.quote:Op woensdag 17 april 2019 19:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb heel veel jeugdseries thuis.
Ik ook niet het is een magnetisch veld. Daarom was ik pissed dat het niet warm werdquote:Op woensdag 17 april 2019 19:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het gaat pas aan als je er iets op zet? Nooit geweten.
quote:
quote:Op woensdag 17 april 2019 19:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook niet het is een magnetisch veld. Daarom was ik pissed dat het niet warm werd
Ik heb nog een keer mijn jeugdheld Wicky de Viking terug gekeken op latere leeftijd. Jezus wat was dat een irritant kutmennekequote:Op woensdag 17 april 2019 19:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb heel veel jeugdseries thuis.
quote:Op woensdag 17 april 2019 19:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Glaasje ranja en chips in een zakje erbij.
quote:Op woensdag 17 april 2019 19:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook niet het is een magnetisch veld. Daarom was ik pissed dat het niet warm werd
quote:Op woensdag 17 april 2019 19:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Glaasje ranja en chips in een zakje erbij.
Ik ook, ze worden morgen gelegd.quote:Op woensdag 17 april 2019 19:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Je hebt ook nog nieuwe pannen nodig.
The Kinks, een van mijn favoriete bands.quote:
Ze gaan misschien weer touren he?quote:Op woensdag 17 april 2019 19:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
The Kinks, een van mijn favoriete bands.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |