abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 23 april 2019 @ 20:05:47 #151
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_186385295
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 april 2019 20:03 schreef dop het volgende:
Op welke manier kun jij je negatieve gevoelens en ervaringen verwerken?
Geen idee, muziek luisteren?
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_186385306
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 april 2019 20:05 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Boeit het waarover je praat? 99% op apps kan niet eens een normaal gesprek voeren/onderhouden.
Meteen over werk beginnen schaar ik daar onder, er is zoveel meer in het leven. Gewoon lekker luchtig beginnen.
  dinsdag 23 april 2019 @ 20:09:11 #153
545 dop
:copyright: dop
pi_186385369
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2019 20:05 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Geen idee, muziek luisteren?
Denk dat je daar toch ook anderen voor nodig hebt.
Ik zou er eens over nadenken of je jezelf kunt toestaan om daar wat hulp bij te vragen.
Ik denk dat je negatieve emoties en gevoelens ook de ruimte nodig hebben om ze te verwerken.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  dinsdag 23 april 2019 @ 20:11:17 #154
545 dop
:copyright: dop
pi_186385416
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2019 20:06 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Meteen over werk beginnen schaar ik daar onder, er is zoveel meer in het leven. Gewoon lekker luchtig beginnen.
Vind het zelf ook geen fijne opener. Maar er zijn natuurlijk ook mensen waar bij werk het grote doel is, of de grote passie.
(Die passen niet zo goed bij mij natuurlijk).
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  dinsdag 23 april 2019 @ 20:13:36 #155
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_186385474
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2019 20:04 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Oh mijn vrienden vertellen dat gewoon eerlijk hoor. Wij praten daar best open over tegen elkaar
Dat doet niet af aan dat het vaak makkelijk is om mee te gaan in dat negatieve gevoel.

Het gras is altijd groener aan de overkant.

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2019 20:06 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Meteen over werk beginnen schaar ik daar onder, er is zoveel meer in het leven. Gewoon lekker luchtig beginnen.
Wellicht weet diegene niet zo goed waarmee te beginnen, er kunnen natuurlijk een legio aan redenen zijn.

Plus je kan zelf ook het gesprek een andere richting op draaien, toch?
pi_186386402
Ik ben juist geïnteresseerd waarom iemand een bepaalde baan heeft en welke gedachte erachter zit.

Buiten dat is communicatie voor veel mensen via de app nogal een uitdaging.

En bij de juiste klik boeit het niet waar je over praat :)
pi_186393242
Heb er nu weer een die de hele tijd online is maar reageren ho maar. Gelijk helemaal klaar mee, geeft gevoel dat ik niet belangrijk genoeg ben dat ik voor achter de hand ben.
pi_186393310
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2019 20:55 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ik ben juist geïnteresseerd waarom iemand een bepaalde baan heeft en welke gedachte erachter zit.

Buiten dat is communicatie voor veel mensen via de app nogal een uitdaging.

En bij de juiste klik boeit het niet waar je over praat :)
Ja maar als je elke keer als je een match hebt moet vertellen over je werk, dan is de lol er ook wel af :')
pi_186393579
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 09:49 schreef Halimede het volgende:

[..]

Ja maar als je elke keer als je een match hebt moet vertellen over je werk, dan is de lol er ook wel af :')
Niet meteen doortrekken in extremen, een gesprek loopt vanzelf of niet ;).
pi_186393595
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 10:06 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Niet meteen doortrekken in extremen, een gesprek loopt vanzelf of niet ;).
Meestal stokt bij mij het gesprek op dat moment :P
pi_186393703
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 09:45 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Heb er nu weer een die de hele tijd online is maar reageren ho maar. Gelijk helemaal klaar mee, geeft gevoel dat ik niet belangrijk genoeg ben dat ik voor achter de hand ben.
Of iemand online is, kan je op Tinder niet zien :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_186393715
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2019 10:15 schreef Godshand het volgende:

[..]

Of iemand online is, kan je op Tinder niet zien :)
Happn wel, OKCupid ook ;)
pi_186393804
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 10:16 schreef Halimede het volgende:

[..]

Happn wel, OKCupid ook ;)
Heb je een punt ^O^
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_186393936
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2019 10:22 schreef Godshand het volgende:

[..]

Heb je een punt ^O^
Ja daar dus. Al weet ik dat het niet altijd klopt maar het is wel een indicatie dat ik blijkbaar niet als belangrijk gezien wordt.
pi_186394198
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 10:30 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Ja daar dus. Al weet ik dat het niet altijd klopt maar het is wel een indicatie dat ik blijkbaar niet als belangrijk gezien wordt.
Trek het je niet zoveel aan. Voor nu ben je gewoon een tinder match voor haar, dus ze zal je inderdaad nog niet hoog in haar leven hebben staan.
pi_186395151
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 10:30 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Ja daar dus. Al weet ik dat het niet altijd klopt maar het is wel een indicatie dat ik blijkbaar niet als belangrijk gezien wordt.
Je bent daar niet belangrijk, je bent een van de vele.

Soms krijg je pas een dag later een bericht terug.

Als je een beetje nadenkt is dat ook logisch: ze kent je niet, soms duizenden berichtjes en ondanks je profiel toch altijd maar een summier beeld. Zelfs als je lekker uiterlijk voor haar hebt.

Je wordt pas echt belangrijk als ze je gezien heeft, verliefd geworden is en dan leuke herinneringen aan je heeft.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_186396044
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 10:30 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Ja daar dus. Al weet ik dat het niet altijd klopt maar het is wel een indicatie dat ik blijkbaar niet als belangrijk gezien wordt.
Ze is je ook niks verschuldigd he :)
pi_186396172
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 10:30 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Ja daar dus. Al weet ik dat het niet altijd klopt maar het is wel een indicatie dat ik blijkbaar niet als belangrijk gezien wordt.
Ik denk dat je eerder als saai gezien wordt, of als 'hetzelfde als 90% van de mannen op die apps'. Realiseer je dat het geen gesprek in isolatie is, maar op een app waar nog 100.000 andere gasten rondzwermen op zoek naar een chick.
pi_186397375
Toch vind ik dat de meeste vrouwen wel eens wat meer aandacht aan een gesprek kunnen besteden.

Vaak gehad dat 'zelfs' de vrouw het gesprek begint, en ik reageer en dat ze dan niets terug zeggen. Ik heb echt zo zeer zelden een goed gesprek dat je het eigenlijk niet eens meer serieus neemt.

Hoe kan je nu na 2 zinnen stoppen met een gesprek?

Een een maat van mij heeft exact hetzelfde, hebben beide zo'n 30 vrienden en gewoon een leuk leven (al zeg ik het zelf). Je hoeft toch niet eerst een hele grote cursus te doen om een normaal gesprek te beginnen? Oke, het werk is misschien saai. Maar je verteld wel 70% van je leven daarmee (interesses, niveau, wat je overdag doet etc. etc.).

Op en dating site heb je als je wil zo hele berichten als het klikt. Maar goed, die mensen zijn iets minder oppervlakkig ofzo?
pi_186397399
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2019 20:55 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ik ben juist geïnteresseerd waarom iemand een bepaalde baan heeft en welke gedachte erachter zit.

Buiten dat is communicatie voor veel mensen via de app nogal een uitdaging.

En bij de juiste klik boeit het niet waar je over praat :)
Bijnde juiste klik... verzand je ook niet meteen in zo’n standaardgesprek.

Als het na 3 dagen nog steeds in de trant is
- “wat zijn jouw hobbies. Mijn hobbies zijn...”
“Oh wat leuk, ik doe altijd..”

Kun je zelf wel bedenken dat het waarschijnlijk niks word
pi_186397421
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 14:19 schreef Jardis het volgende:
Toch vind ik dat de meeste vrouwen wel eens wat meer aandacht aan een gesprek kunnen besteden.

Vaak gehad dat 'zelfs' de vrouw het gesprek begint, en ik reageer en dat ze dan niets terug zeggen. Ik heb echt zo zeer zelden een goed gesprek dat je het eigenlijk niet eens meer serieus neemt.

Hoe kan je nu na 2 zinnen stoppen met een gesprek?

Een een maat van mij heeft exact hetzelfde, hebben beide zo'n 30 vrienden en gewoon een leuk leven (al zeg ik het zelf). Je hoeft toch niet eerst een hele grote cursus te doen om een normaal gesprek te beginnen? Oke, het werk is misschien saai. Maar je verteld wel 70% van je leven daarmee (interesses, niveau, wat je overdag doet etc. etc.).

Op en dating site heb je als je wil zo hele berichten als het klikt. Maar goed, die mensen zijn iets minder oppervlakkig ofzo?
Hmm heb dat toch ook vaak met mannen hoor. Denk niet dat dat stereotype man/vrouw is.
pi_186397481
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 14:23 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hmm heb dat toch ook vaak met mannen hoor. Denk niet dat dat stereotype man/vrouw is.
Mmm oke. Ik stop nooit een gesprek na 2 zinnen (of iemand moet vragen 'alles goed?'). Er zit een persoon met een heel leven achter de knoppen, maar omdat iemand vraagt wat voor werk je doet loopt het gesprek soms stil. Heel bijzonder.

Maar grappig dat vrouwen dit ook vinden.

Vraag me soms ook af wanneer je een bericht stuurt, hoe snel. Heb wel is een heel gesprek met iemand gehad, gewoon chatten. Daarna moest ik werken en begon ik een dag later weer, en toen reageerde diegene niet. Kan natuurlijk 100 redenen hebben, maar ik ga op het werk niet Tinderen.
pi_186397514
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 12:59 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Ik denk dat je eerder als saai gezien wordt, of als 'hetzelfde als 90% van de mannen op die apps'. Realiseer je dat het geen gesprek in isolatie is, maar op een app waar nog 100.000 andere gasten rondzwermen op zoek naar een chick.
Net als 90% van de vrouwen, die zich interessant voordoen, maar ook saai zijn.

Dus voor beide kanten is wat te zeggen.

De meeste zijn gewoon lui en vinden aandacht of Instagram volgers leuk!

En eruit springen valt nog niet mee. Je hebt nogal wat concurrentie.
pi_186397594
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 14:26 schreef Jardis het volgende:

[..]

Mmm oke. Ik stop nooit een gesprek na 2 zinnen (of iemand moet vragen 'alles goed?'). Er zit een persoon met een heel leven achter de knoppen, maar omdat iemand vraagt wat voor werk je doet loopt het gesprek soms stil. Heel bijzonder.

Maar grappig dat vrouwen dit ook vinden.

Vraag me soms ook af wanneer je een bericht stuurt, hoe snel. Heb wel is een heel gesprek met iemand gehad, gewoon chatten. Daarna moest ik werken en begon ik een dag later weer, en toen reageerde diegene niet. Kan natuurlijk 100 redenen hebben, maar ik ga op het werk niet Tinderen.
Tja hier ook nog een leven buiten werk dat af en toe aandacht moet.

Maar doorgaans ben ik er daarna natuurlijk gewoon weer.
En ik zit ovr het algemeen wel op sires waar je kunt zien dat iemand daadwerkelijk 2 dagen echt niet online was.
Dan is het minder erg als je geen reactie keijgf en later ineens wel.

Vind het vooral irritant als mensen wel steeds online zijn maar niet even de moeite kunnen doen voor een gesprek.
Graag of niet dan.
pi_186397667
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 14:34 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Tja hier ook nog een leven buiten werk dat af en toe aandacht moet.

Maar doorgaans ben ik er daarna natuurlijk gewoon weer.
En ik zit ovr het algemeen wel op sires waar je kunt zien dat iemand daadwerkelijk 2 dagen echt niet online was.
Dan is het minder erg als je geen reactie keijgf en later ineens wel.

Vind het vooral irritant als mensen wel steeds online zijn maar niet even de moeite kunnen doen voor een gesprek.
Graag of niet dan.
Haha, eens. Maar ook daar valt wat voor te zeggen. Ff profielen loeren is gewoon leuk. Maar dit houdt me dan soms tegen omdat diegene dan kan zien dat ik online ben (geweest). Maar een leuke reactie sturen kost gewoon zeker 10 minuten. Daar heb ik 's avonds als ik bijna slaap geen zin in.
Dus het maakt mij niet zoveel uit als een ander online is geweest en niet heeft gereageerd.

Heb ook wel eens gehad dat een date niet reageerde op mijn whats app gesprek en wel online was op die site. Dat vond ik echt niet leuk haha. Maar goed, toen was ik zo onervaren dat ik alles verpoerde wat er te verpoeren viel.

Overigens vind ik een verschil tussen Tinder en een datingsite ook, dat ik ong. 1x per dag een langer bericht stuur op de dating site. Dat is leuk en praktisch. Op tinder de hele tijd van die kleine gesprekken schiet ook niet op.
pi_186397722
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 14:29 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Net als 90% van de vrouwen, die zich interessant voordoen, maar ook saai zijn.

Maar met het overgrote deel zou jij als man best wel eens op date willen ;)
pi_186397771
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 14:45 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Maar met het overgrote deel zou jij als man best wel eens op date willen ;)
Nope, het merendeel gaat nog steeds naar links..
pi_186397791
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 14:48 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Nope, het merendeel gaat nog steeds naar links..
Hoe kun je weten of iemand zich interessant voordoet maar toch saai blijkt te zijn, als je er niet eens mee praat?

Ik bedoel, jij was toch diegene die zijn hele weekend volplande met dates? Je gaat mij niet vertellen dat je zo kieskeurig bent dan.
  woensdag 24 april 2019 @ 14:52:33 #179
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_186397833
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 14:49 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Hoe kun je weten of iemand zich interessant voordoet maar toch saai blijkt te zijn, als je er niet eens mee praat?

Ik bedoel, jij was toch diegene die zijn hele weekend volplande met dates? Je gaat mij niet vertellen dat je zo kieskeurig bent dan.
Persoonlijk haal ik dat soort types er al snel uit aan de hand van foto's en de bio. Maar uiteindelijk zijn we allemaal niet zo interessant als dat we onszelf voor willen doen.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_186397872
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 14:49 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Hoe kun je weten of iemand zich interessant voordoet maar toch saai blijkt te zijn, als je er niet eens mee praat?

Ik bedoel, jij was toch diegene die zijn hele weekend volplande met dates? Je gaat mij niet vertellen dat je zo kieskeurig bent dan.
Die types haal je er zo uit hoor..

Zo, het hele weekend, hoe vaak ga je dat er nog bijhalen? :').
pi_186397886
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 14:52 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Persoonlijk haal ik dat soort types er al snel uit aan de hand van foto's en de bio. Maar uiteindelijk zijn we allemaal niet zo interessant als dat we onszelf voor willen doen.
Hoe kun je nou aan iemands foto vakkundig vast stellen wie er interessant is.

Dan snap ik dat het tegenvalt.

Die foto’s zijn niet echt een realistisch beeld van iemands leven doorgaans :)
pi_186397919
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 14:40 schreef Jardis het volgende:

[..]

Haha, eens. Maar ook daar valt wat voor te zeggen. Ff profielen loeren is gewoon leuk. Maar dit houdt me dan soms tegen omdat diegene dan kan zien dat ik online ben (geweest). Maar een leuke reactie sturen kost gewoon zeker 10 minuten. Daar heb ik 's avonds als ik bijna slaap geen zin in.
Dus het maakt mij niet zoveel uit als een ander online is geweest en niet heeft gereageerd.

Heb ook wel eens gehad dat een date niet reageerde op mijn whats app gesprek en wel online was op die site. Dat vond ik echt niet leuk haha. Maar goed, toen was ik zo onervaren dat ik alles verpoerde wat er te verpoeren viel.

Overigens vind ik een verschil tussen Tinder en een datingsite ook, dat ik ong. 1x per dag een langer bericht stuur op de dating site. Dat is leuk en praktisch. Op tinder de hele tijd van die kleine gesprekken schiet ook niet op.
Ik heb tinder al lang geleden uitgefaseerd.
Kijk er heeeeeel af en toe op.
Met dank aan een foute setting ergens kwam ik laatste wel de moeder van exklasgenoorje vam dochterlief op tinder.

Schrok er van... ze is altijd zo lief, braaf en schattig.
Toch niet 😂
  woensdag 24 april 2019 @ 15:04:49 #183
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_186397996
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 14:34 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Tja hier ook nog een leven buiten werk dat af en toe aandacht moet.

Maar doorgaans ben ik er daarna natuurlijk gewoon weer.
En ik zit ovr het algemeen wel op sires waar je kunt zien dat iemand daadwerkelijk 2 dagen echt niet online was.
Dan is het minder erg als je geen reactie keijgf en later ineens wel.

Vind het vooral irritant als mensen wel steeds online zijn maar niet even de moeite kunnen doen voor een gesprek.
Graag of niet dan.
Hoezo zou je daarnaar kijken? Als iemand niet reageert ben je gewoon niet leuk genoeg.
Zat vis in de zee waarbij dat wellicht niet het geval is :s)
pi_186398008
Opzich is dat niet heel spannend toch?

Vraag mij soms ook af waarom mensen er op zetten en soms vraag ik dat ook.

Antwoord van iemand 'weet ik eigenlijk niet, jij?'.
pi_186398066
quote:
6s.gif Op woensdag 24 april 2019 15:04 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Hoezo zou je daarnaar kijken? Als iemand niet reageert ben je gewoon niet leuk genoeg.
Zat vis in de zee waarbij dat wellicht niet het geval is :s)
Mwah als je nog nauwelijks tekst hebt uitgewisseld... kun je moeilijk zeggen dat degene niet leuk genoeg was.
Daar begon het verhaal zegmaar mee.

En ja, genoeg vis :)
Dus ik maak me er doorgaans niet echt druk over... maar ga ook niet veel moeite steken in iemand die verder niet reageert.
Dat is de keerzijde van die genoeg vis.
pi_186398073
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 14:56 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Die types haal je er zo uit hoor..

Dat foto's alles zeggen over hoe saai of interessant iemand is lijkt me een behoorlijke, zeg maar gerust enorme, aanname.
pi_186398099
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 15:05 schreef Jardis het volgende:
Opzich is dat niet heel spannend toch?

Vraag mij soms ook af waarom mensen er op zetten en soms vraag ik dat ook.

Antwoord van iemand 'weet ik eigenlijk niet, jij?'.
Nou de tekst impliceerde toch iets anders dan het beeld dat ik bij dr had :)

Vind dat altijd wel leuk eigenlijk.
Even een andere blik op iemand die niet past bij het beeld dat je van degene hebt.
Zeker als je iemand niet zo heel goed kent is dat toch een stukje persoonlijkheid waar je normaal njet zo snel achter komt.
pi_186398152
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 15:11 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Nou de tekst impliceerde toch iets anders dan het beeld dat ik bij dr had :)

Vind dat altijd wel leuk eigenlijk.
Even een andere blik op iemand die niet past bij het beeld dat je van degene hebt.
Zeker als je iemand niet zo heel goed kent is dat toch een stukje persoonlijkheid waar je normaal njet zo snel achter komt.
Oh haha, voor mij een reden om niet te veel info in mijn profiel te zetten. Je komt toch sws wat bekende tegen. Mijn foto is voldoende van mijn intenties.

Datingsite is vaak anders. Je moet je registreren op een specifieke site en de kans dat je elkaar dan tegen komt is klein(er).

Volgens mij heeft 50% van de vrijgezellen tinder op zijn phone.
  woensdag 24 april 2019 @ 15:22:38 #189
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_186398289
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 15:09 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mwah als je nog nauwelijks tekst hebt uitgewisseld... kun je moeilijk zeggen dat degene niet leuk genoeg was.
Daar begon het verhaal zegmaar mee.

En ja, genoeg vis :)
Dus ik maak me er doorgaans niet echt druk over... maar ga ook niet veel moeite steken in iemand die verder niet reageert.
Dat is de keerzijde van die genoeg vis.
Lastig zeggen, ik denk dat dat vooral personen zijn die enorm veel tegelijk aanspreken en dan pas de meeste interessante eruit kiezen.

Maar beter vooraf dan dat je oprecht moeite steekt in iemand en op een gegeven moment helemaal niks meer hoort.
pi_186398373
quote:
6s.gif Op woensdag 24 april 2019 15:22 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Lastig zeggen, ik denk dat dat vooral personen zijn die enorm veel tegelijk aanspreken en dan pas de meeste interessante eruit kiezen.

Maar beter vooraf dan dat je oprecht moeite steekt in iemand en op een gegeven moment helemaal niks meer hoort.
Dit dus, eigenlijk direct maar negeren. Stel je voor dat je geinteresseert moet overkomen op een ander voor je besluit dat het niets is.
  woensdag 24 april 2019 @ 15:39:24 #191
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_186398600
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 14:57 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hoe kun je nou aan iemands foto vakkundig vast stellen wie er interessant is.

Dan snap ik dat het tegenvalt.

Die foto’s zijn niet echt een realistisch beeld van iemands leven doorgaans :)
Nee dat gaat ook niet, maar het geeft al wel een beeld. Iemand die veel reisfoto's heeft, een hondenfilter van snapchat of alleen maar foto's met chicks swipe ik al gelijk naar links.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_186398629
Haha, snapchat filters van een hond als je 27 jaar ben. Die hebben echt wat uit te leggen in het hiernamaals als ze sterven.
pi_186398732
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 15:39 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Nee dat gaat ook niet, maar het geeft al wel een beeld. Iemand die veel reisfoto's heeft, een hondenfilter van snapchat of alleen maar foto's met chicks swipe ik al gelijk naar links.
Precies dit, meteen naar links, wegwezen
  woensdag 24 april 2019 @ 15:58:56 #194
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_186398954
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 15:41 schreef Jardis het volgende:
Haha, snapchat filters van een hond als je 27 jaar ben. Die hebben echt wat uit te leggen in het hiernamaals als ze sterven.
Precies. Snap dit echt echt echt niet. Of mensen die hun tong uitsteken. WHY :')
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_186399006
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 15:41 schreef Jardis het volgende:
Haha, snapchat filters van een hond als je 27 jaar ben. Die hebben echt wat uit te leggen in het hiernamaals als ze sterven.
Oh ja, dat is echt een zonde man. Hoe durven ze! :')
pi_186399242
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 15:05 schreef Jardis het volgende:
Opzich is dat niet heel spannend toch?

Vraag mij soms ook af waarom mensen er op zetten en soms vraag ik dat ook.

Antwoord van iemand 'weet ik eigenlijk niet, jij?'.
Die willen gewoon niet toegeven dat ze er voor seks op zitten.
pi_186399261
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 15:39 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Nee dat gaat ook niet, maar het geeft al wel een beeld. Iemand die veel reisfoto's heeft, een hondenfilter van snapchat of alleen maar foto's met chicks swipe ik al gelijk naar links.
Hoezo reisfoto's?
pi_186399268
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 15:41 schreef Jardis het volgende:
Haha, snapchat filters van een hond als je 27 jaar ben. Die hebben echt wat uit te leggen in het hiernamaals als ze sterven.
Hoe zit dat dan met mannen die een foto plaatsen met een enorme vis?

Kan iemand mij uitleggen waarom mannen denken dat ze dat op een datingsite moeten zetten?

Ik kan me dan enkel scenarios voorstellen van:
A: ik ben gek op hele dagen in stilte langs de waterkant hangen.
B: kijk mij eens gek zijn op handen met een visluchtje
C: kijk mij eens stoer een vis temmen
D: wtf?
pi_186399293
Heeft iemand nog een visfoto die te fotoshoppen is zodat ik die hele grote vis vast hou.
(Fotoshopskills erbij graag want ik ben daar niet zo goed in)

Ben benieuwd of dat nou veel mannen zou aantrekken.
  woensdag 24 april 2019 @ 16:23:22 #200
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_186399358
Wellicht denken ze zelf een goede vangst te zijn?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')