Dat het lomper is dat weet ik. De vraag is alleen of een aanhangertje nog lomper rijdt of minder.quote:Op woensdag 17 april 2019 18:15 schreef Sounddragon het volgende:
Dat lompe ding op het dak zou ik niet doen; geen goed plan
Ik vermoed dat de dakkoffer meer benzine kost dan een bescheiden aanhanger.quote:Op woensdag 17 april 2019 19:47 schreef XDo het volgende:
[..]
Dat het lomper is dat weet ik. De vraag is alleen of een aanhangertje nog lomper rijdt of minder.
Aangezien je schijnbaar alleen gaat: achterbank inklappen en gaan met die banaan tent.quote:Op woensdag 17 april 2019 13:49 schreef XDo het volgende:
Ik zit even in dubio. In de zomer ga ik kamperen, met de auto door frankrijk.
[..]
Wat zouden jullie doen? Tips qua rijcomfort?
Mijn idee ook, heb dezelfde auto en ben al een paar keer met 2 personen wezen kamperen met een De Waard tent in scandinavie. Kwestie van goed inpakken, dan moet het makkelijk passen.quote:Op donderdag 18 april 2019 06:29 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Aangezien je schijnbaar alleen gaat: achterbank inklappen en gaan met die banaan tent.
Hmm, dat klinkt op zich wel handig, maar ben je dan niet bang dat 'ie ongewenst met iemand anders mee terug rijdt? Of zet je hem dan ergens aan vast?quote:Op donderdag 18 april 2019 10:04 schreef lichtknopje het volgende:
Ik heb goede ervaringen met het huren van een koffer. Ik huur altijd de grootst mogelijke en ben voor drie weken zo'n 150 euro kwijt. Makkelijk zat. Dakkoffer leg ik op de camping achter de tent zodat ik er geen last van heb. Ook makkelijk om overbodige spullen of vuile kleding uit de tent te houden.
Dat geldt ook voor de campingstoelen, tafel en gaspitten. Als je knap spul hebt is dat best veel waard. Maar als je je daar zorgen om maakt heb je de verkeerde camping uitgekozenquote:Op donderdag 18 april 2019 19:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hmm, dat klinkt op zich wel handig, maar ben je dan niet bang dat 'ie ongewenst met iemand anders mee terug rijdt? Of zet je hem dan ergens aan vast?
Sja, maar dat weet je vooraf natuurlijk niet altijd.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:51 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor de campingstoelen, tafel en gaspitten. Als je knap spul hebt is dat best veel waard. Maar als je je daar zorgen om maakt heb je de verkeerde camping uitgekozen
Da’s waar. Maar ik heb veel gekampeerd en heb me daar nooit mee bezig gehouden. Oftewel ik had een veilig gevoel.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sja, maar dat weet je vooraf natuurlijk niet altijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |