Lig jij op de afdeling "Bowlingballen van de Flintstones" ?quote:Op woensdag 17 april 2019 14:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Niet waar, en ik kan het weten, het is hier eenzaam
quote:Op woensdag 17 april 2019 16:21 schreef Le_Professeur het volgende:
Mensen met bladblazers zou je moeten mogen afschieten
hhhhhhhhnnnnnnggg hhhhhhhnnnngggg
stilte
hhnnnnnnngnggggg hghgngnnnngnnghngnnggngngnnghgngng
oh het is voorbij gelukkig
hghhshhshghhghghhghghhhhhhhhhhhhhhhhhhghghgghghhg hghhggh ghgghg
ghhghg
ghhhhhhhhhhh
hhhhh
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
quote:Op woensdag 17 april 2019 15:45 schreef Le_Professeur het volgende:
Prof heeft weer een inzinking zo te zien
Flikker op met die gastquote:Op woensdag 17 april 2019 16:26 schreef Bierista het volgende:
@:vanillekwark
Ik kan je geen DM sturen,
Ben benieuwd wie jij denkt dat ik ben? Antwoord mag via de DM als je wil
quote:Op woensdag 17 april 2019 16:26 schreef Bierista het volgende:
Hahaquote:Op woensdag 17 april 2019 16:26 schreef Bierista het volgende:
Ik denk Nielsquote:Op woensdag 17 april 2019 16:26 schreef Bierista het volgende:
Dat zijn jouw woordenquote:Op woensdag 17 april 2019 16:27 schreef Speciale het volgende:
[..]
Zeg je nou gewoon dat Vanillekwark op moet flikkeren?
Dat punt bereikt iedereen weleensquote:Op woensdag 17 april 2019 16:27 schreef Speciale het volgende:
[..]
wel een tr waard hequote:Op woensdag 17 april 2019 16:27 schreef Speciale het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 april 2019 16:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik word daar helemaal lijp van ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2019 16:29:01 ]
quote:Op woensdag 17 april 2019 16:28 schreef HPLC het volgende:
[..]beeldvullend materiaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2019 16:29:19 ]vor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars
[..]Lekker nekjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2019 16:29:23 ]
[..]Ben ik even blij dat deze afbeelding niet werkt hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Dit werkt niet zo lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op woensdag 17 april 2019 16:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit werkt niet zo lekker.
Zijn er nog andere dingen waar je blij van wordt?quote:
geen antwoord gekregen, je hebt geen enkel ideequote:Op woensdag 17 april 2019 16:26 schreef Bierista het volgende:
Bek houden noelquote:Op woensdag 17 april 2019 16:35 schreef Bierista het volgende:
[..]
geen antwoord gekregen, je hebt geen enkel idee
der tieten?quote:Op woensdag 17 april 2019 16:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
BREAKING NEWS: BARBIE GESPRONGEN
Mijn aller Ajax en VK in mijn dmquote:Op woensdag 17 april 2019 16:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zijn er nog andere dingen waar je blij van wordt?
Jellyquote:Op woensdag 17 april 2019 16:38 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Stuurt die je dms?
![]()
Wat een malloot
Ergens wel, maar daar hangen bijna alle coole mensen tegenwoordig rondquote:Op woensdag 17 april 2019 16:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een redelijke indicatie dat je te veel op discord rondhangt
Hele gedoe is gvd alleen een setup geweest voor ee nieuw seizoen voor France got Architectsquote:De Franse premier Edouard Philippe heeft woensdag een wedstrijd in het leven geroepen die architecten over de hele wereld moet uitdagen om een ontwerp te maken voor de herbouw van de toren van de afgebrande Notre-Dame, meldt het Franse persbureau AFP.
Is het nu wel klaar?quote:Op woensdag 17 april 2019 16:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
BREAKING NEWS: BARBIE GESPRONGEN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |