Ik ben een transmeisje van 18 en ja ik ben nog seksueel actief en word er ook altijd erg opgewonden van wanneer ik bezig ben met m'n lul.
Ik weet dat mensen op geen enkele wijzen kunnen zien dat ik een lul heb. Dat maakt het aan de ene kant erg eng om seksueel met iemand bezig te gaan, maar aan de andere kant is het ook een fijne bevestiging over hoe ik er uit zie.
Ik ging laatst naar een sex club, maar wanneer mannen of vrouwen met mij bezig gaan dan willen ze toch wel vaak onder mijn rokje voelen (vrij gewoon in een seks club). Vaak zijn ze eerst heel erg geschokt als ze een lul voelen, maar vinden ze het toch wel geil ofzo?
In een seks club zijn mensen vaak vrij open op gebied van seks, maar toch als iemand heeft ontdekt dat ik trans ben, weet gelijk de hele club het heb ik het idee. Dan komt opeens ook iedereen achter mij aan. Opeens hebben mensen geen respect meer voor mij als meisje. Ik ben opeens een soort lustobject geworden.
Normaal gesproken als ik seks heb (thuis, niet in een seks club) dan pijp ik gewoon een beetje zonder dat die jongen mijn lul mag aanraken. Ik zeg dan ook niet dat ik trans ben natuurlijk. Niet dat ik heel veel seks heb ofzo. Ik heb nooit zin om opeens anders behandeld te worden door te zeggen dat ik trans ben. Soms ben ik ook bang dat een man dan agressief oid zou kunnen worden. Realistisch gezien denken mannen dat het hun sexualiteit aantast (wat natuurlijk onzin is). Seks hebben met een trans meisje maakt een hetero man niet minder hetero. Mijn vorige ex was ook hetero en wilde echt niks met mannen te maken hebben. Hij vond bijvoorbeeld een trio met een man erbij al niks en wilde ook niet dat die man hem aanraakte op wat voor manier dan ook. Hij wilde zelf altijd een trio met een meisje.
De reden dat ik het buiten een seksclub wel vervelend vind om alles te laten zien (of te laten voelen) is omdat ik altijd gelijk zo anders word behandeld. Vaak zijn het van die domme onwetende mensen die dan woorden als shemale gebruiken of denken dat ik "eigenlijk een man ben". Daar wordt ik echt super geïrriteerd van (op deze site zijn er genoeg van dat soort smerige domme mannetjes).
Andere mensen gaan me vertellen dat ze weleens hebben gecrossdresst en dat ze dat heel geil vonden. Dat doet me echt helemaal niks. Als jij crossdresst dan moet je dat doen, maar dat heeft helemaal niks te maken met mij als trans meisje. Daarnaast ben ik ook meer hetero, dus een crossdressende man is voor mij te vrouwelijk. Aan de andere kant vind ik spelen met meisjes soms wel leuk, maar niet echt als relatie.
Mensen snappen niet dat ik nog steeds 100% een meisje ben, maar dan een lul ipv aan vagina heb. Ja sommige meisjes hebben een lul en nee dat maakt ze niet minder vrouwelijk. De meeste trans meisjes hebben overigens ook moeite met het hebben van een lul, dus nemen ze een operatie om een vagina te krijgen. Ik heb hier over na gedacht, maar weet nog niet of ik dit wil (probeer me niet te overtuigen, dit is mijn eigen keuze die ik zelf moet maken).
Waarom wil ik misschien een vagina? Omdat het mij persoonlijk heel fijn lijkt om op die manier een lul in me te hebben. Maar ik wil vooral ook een vagina omdat mensen me op dit moment nog zo anders behandelen; Ik vind seks minder leuk als ik niet kan laten zien dat ik een lul heb zonder die oordelen te krijgen van mensen. Als ik een vagina zou hebben dan hoef ik me geen zorgen meer te maken en kan ik wat losser zijn op dat gebied. Als mensen dan een vagina onder mijn rokje voelen, dan zijn ze niet geschokt en behandelen ze me niet anders dan andere meisjes. Ik heb er niet voor gekozen om een meisje te zijn, ik ben altijd al mijn hele leven een meisje geweest.
Maar goed, ik ben dus 100% mentaal en ook fysiek een meisje, maar altijd als ik iemand vertel dat ik trans ben dan ben ik opeens een seksobject voor hun ipv een meisje? Waarom is het zo makkelijk voor mensen om mij gewoon als meisje te behandelen totdat ik vertel dat ik trans ben. Dan, als ik zeg dat ik trans ben, is het opeens de gewoonste zaak van de wereld om ongepast te zijn of mij aan te randen ofzo? Tja. Het enige verschil is dat ik een lul heb?