Dit zou wel een stunt zijn, als je em dan wint gaat dat ook weer de hele wereld over xDquote:Op woensdag 17 april 2019 13:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Natuurlijk. Jong Ajax doet niet mee met KNVB beker
Waar kan ik tekenen?quote:Op woensdag 17 april 2019 13:16 schreef Houtenbeen het volgende:
Willem II de beker![]()
,
Ajax kampioen en de CL![]()
![]()
![]()
Heeft weinig met de KNVB te maken denk ik, in elke competitie zit het propvol nu.quote:Op woensdag 17 april 2019 13:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Blijft verder wel raar hoe de KNVB het programma in dit stadium zo heeft volgepropt.
Ajax - Barca. Met De Jong en De Ligt die daar naartoe gaan. Geweldig.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mané en Firmino kunnen op een goede dag anders ook nog best iets leuks doen.
Ajax - Liverpool zou wel mijn droomfinale zijn.
Die dachten dat iedereen er allang uit lagquote:Op woensdag 17 april 2019 13:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Blijft verder wel raar hoe de KNVB het programma in dit stadium zo heeft volgepropt.
Ja.quote:Op woensdag 17 april 2019 13:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die dachten dat iedereen er allang uit lag
Is schema niet zo dat je dinsdag/woensdag of woensdag/dinsdag speelt? Met 30-4 en 8-5 past het prima tussen.
Waar heb je dat stuk vandaan?quote:Op woensdag 17 april 2019 13:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vrij geslaagd ja.
Same.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax - Liverpool zou wel mijn droomfinale zijn.
Wat bedoel je precies, genoeg rust voor Ajax?quote:Op woensdag 17 april 2019 13:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
United ligt eruit dus dan is het toch al opgelost?
En dat terwijl Ajax twee jaar geleden ook al ver kwamquote:Op woensdag 17 april 2019 13:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die dachten dat iedereen er allang uit lag
Is schema niet zo dat je dinsdag/woensdag of woensdag/dinsdag speelt? Met 30-4 en 8-5 past het prima tussen.
Ja, dat er twee dagen tussen zit zodat bekerfinale niet verplaatst hoeft te wordenquote:Op woensdag 17 april 2019 13:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies, genoeg rust voor Ajax?
Benieuwd wat De Jong en De Ligt dan gaan doenquote:Op woensdag 17 april 2019 13:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ajax - Barca. Met De Jong en De Ligt die daar naartoe gaan. Geweldig.
Die moet ook in positieve zin gedacht hebben waar de fuck ben ik nou in belandquote:Op woensdag 17 april 2019 13:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laat die Varela ook maar eens een wedstrijd voor Ajax spelen, ziet er wel sympathiek uit.
Klopt, het is niet ideaal maar het kan prima inderdaad.quote:Op woensdag 17 april 2019 13:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja, dat er twee dagen tussen zit zodat bekerfinale niet verplaatst hoeft te worden
Alle ballen doorlaten. Gewoon omdat het kan.quote:Op woensdag 17 april 2019 13:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd wat De Jong en De Ligt dan gaan doen
Dan kunnen ze niet echt feest vieren als ze die finale winnenquote:Op woensdag 17 april 2019 13:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja, dat er twee dagen tussen zit zodat bekerfinale niet verplaatst hoeft te worden
Bij 8 mei bedoel je?quote:Op woensdag 17 april 2019 13:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar Graafschap wordt waarschijnlijk verplaatst naar vrijdagmiddag/avond. Dat was al eerder bekend gemaakt.quote:Op woensdag 17 april 2019 13:30 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Bij 8 mei bedoel je?
Probleem is dan dat je dinsdagavond 30 april speelt en zondagmiddag 28 april
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |