Hou even een beetje rekening met mij, ik ben ook maar een mens, en eentje met weinig zelfbeheersing als het op eten aankomt, en met serieuze gewichtsissues. een geintje is leuk, maar dit was gewoon een vieze treiter actie, zeker al omdat ik met hartkloppingen op de spoedeisende hulp zat.quote:
Al die Ajax supporters die weer allemaal naast hun schoenen lopen nuquote:Op woensdag 17 april 2019 09:58 schreef Speciale het volgende:
[..]
Die ging ook lekker tekeer vannacht![]()
Ik zag een mooie quote van HPLC eerder vandaag
quote:Op woensdag 17 april 2019 09:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Al die Ajax supporters die weer allemaal naast hun schoenen lopen nu
Hopelijk gaan ze er zo hard af in de finale, zit er dus echt niet op te wachten he..
Op dat gigantische graf accent van ze en dan met die opmerkingen: "wij zijn Ajax, wij zijn de beste"![]()
Jammer dat ze niet in de Notre Dame stonden
Je bent de droeftoeter in de userfanfare. Blaast hoog van de toren en heeft zelf op FOK! zelf niets gepresteerd. Wie ben jij eigenlijk met je grote mond ? Je zit mij op de hielen. Ik kan je enkel m'n voetstappen laten zien terwijl jij het nu op een lopen zet. Jouw voetsporen op FOK! zijn minuscuul. Jij hebt geen betekenis voor FOK! Echt niks. Jij mogen dan een user zijn met grote mond. Daar zijn er velen van geweest. Vaak met de staart tussen de benen verdwenen. Ik gun jou de staart tussen de benen. Nietszeggende users.....die niemand zich zal herinneren.quote:Op woensdag 17 april 2019 09:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hou even een beetje rekening met mij, ik ben ook maar een mens, en eentje met weinig zelfbeheersing als het op eten aankomt, en met serieuze gewichtsissues. een geintje is leuk, maar dit was gewoon een vieze treiter actie, zeker al omdat ik met hartkloppingen op de spoedeisende hulp zat.
zit wel een kern van waarheid inquote:Op woensdag 17 april 2019 09:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Al die Ajax supporters die weer allemaal naast hun schoenen lopen nu
Hopelijk gaan ze er zo hard af in de finale, zit er dus echt niet op te wachten he..
Op dat gigantische graf accent van ze en dan met die opmerkingen: "wij zijn Ajax, wij zijn de beste"![]()
Jammer dat ze niet in de Notre Dame stonden
Hij is zelden te betrappen op een goede uitspraak inderdaadquote:Op woensdag 17 april 2019 09:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat is dan misschien wel het verstandigste dat ie gezegd heeft
Vandaag is 17x grappiger dan 1 april zelfsquote:Op woensdag 17 april 2019 09:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
1 april is al geweest inderdaad.
Hey chickquote:Op woensdag 17 april 2019 09:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wie was dit? En waarom mis ik dit altijd?
Het feit dat je nog zoveel moeite in de vrijwilligers steekt dat doet mij heel veel, meen ik oprecht. Maar merk ook dat in het algemeen mensen zich té druk om ze maken. Je hoeft je niet druk te maken over ze verder. Als ze 10-20 notes minder uitdelen in een jaar dan is dat zo, komen er 10-20 notes bij, dan komt dat erbij.quote:
Was met 1 hand mn reet af aan het vegen en ze hebben hier van dat enkellaags pleepapier dus ik moest voorzichtig zijn omdat ik anders mn eigen anus aan het vingeren was.quote:Op woensdag 17 april 2019 10:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is dit je eerste dag ofzo, echt he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |