Kan mij heel goed begrijpen dat ik het bloed onder mensen hun nagels vandaan haal met mijn denkwijze en mijn gedachtegang maar mij een egotripper noemen en op deze manier zó aan te vallen en de grond in te drukken ? Dat is compleet onnodig en had ik NIET van jou verwachtquote:Op woensdag 17 april 2019 09:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan je mij voor wakker maken.
Wat lul jij nou weerquote:Op woensdag 17 april 2019 09:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kan mij heel goed begrijpen dat ik het bloed onder mensen hun nagels vandaan haal met mijn denkwijze en mijn gedachtegang maar mij een egotripper noemen en op deze manier zó aan te vallen en de grond in te drukken ? Dat is compleet onnodig en had ik NIET van jou verwacht
wow...quote:Op woensdag 17 april 2019 09:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kan mij heel goed begrijpen dat ik het bloed onder mensen hun nagels vandaan haal met mijn denkwijze en mijn gedachtegang maar mij een egotripper noemen en op deze manier zó aan te vallen en de grond in te drukken ? Dat is compleet onnodig en had ik NIET van jou verwacht
Veel plezier met ado-Utrechtquote:Op woensdag 17 april 2019 09:02 schreef HPLC het volgende:
Jongens, ik kan het nog steeds niet geloven. Ik ga nog een keer alles terugkijken
Lelijkerdquote:Op woensdag 17 april 2019 09:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wow...
Zo gevoelig, en weloverwogen, bespraakt en duidelijk...
DIT KAN NIET VAN JOUW HAND ZIJN
alhoewel.... het klinkt het wel een beetje als een infantiel kutwijf... ik twijfel
Jij doet vanaf moment 1 dat ik weer in de SC bent heel erg belerend en achterlijk tegen mij, haalt het in je hoofd om mij vervolgens arrogant te noemen en blijft doorgaan en doorgaan, nogmaals, had ik totaal NIET van jou verwacht. Maar DIT is mijn trigger om te zeggen, ik ben er klaar mee.quote:
quote:Op woensdag 17 april 2019 09:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja jezus... we kunnen niet allemaal teren op ons oogverblindende uiterlijk
zoals HPLC
Stop maar weer met deze act.quote:Op woensdag 17 april 2019 09:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij doet vanaf moment 1 dat ik weer in de SC bent heel erg belerend en achterlijk tegen mij, haalt het in je hoofd om mij vervolgens arrogant te noemen en blijft doorgaan en doorgaan, nogmaals, had ik totaal NIET van jou verwacht. Maar DIT is mijn trigger om te zeggen, ik ben er klaar mee.
Sorry, zal rekening houden met sneeuwvlokjes.quote:Op woensdag 17 april 2019 09:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
is dit "Normaal" taalgebruik voor een mod? sjonge jonge ...
echt hèquote:Op woensdag 17 april 2019 09:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ow.... dat zit ook al niet mee?
gvdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 april 2019 09:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gvd
dat is een gouwe ouwehaha dat zei ze ook tegen mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |