Ik voel me specialer in het zwart aangezien we in de minderheid zijn. Ik ben graag voor de underdogquote:Op woensdag 17 april 2019 09:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Blauw is ook niet best heur.
Hand in handquote:Op woensdag 17 april 2019 09:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik voel me specialer in het zwart aangezien we in de minderheid zijn. Ik ben graag voor de underdog
Eens.quote:Op woensdag 17 april 2019 09:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik voel me specialer in het zwart aangezien we in de minderheid zijn. Ik ben graag voor de underdog
dat is dan misschien wel het verstandigste dat ie gezegd heeftquote:Op woensdag 17 april 2019 09:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waarom zouden wij hand in hand lopen? Je wilt me niet eens ontmoeten
Nee dat sla ik over.quote:Op woensdag 17 april 2019 09:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waarom zouden wij hand in hand lopen? Je wilt me niet eens ontmoeten
Barca - Cityquote:Op woensdag 17 april 2019 09:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat is een stapje te ver voor Ajax
Ik vrees voor LFC - City in de finale
Ik kijk nergens meer van op. De ene na de andere teleurstelling al te verwerken gekregen.quote:Op woensdag 17 april 2019 09:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat is een stapje te ver voor Ajax
Ik vrees voor LFC - City in de finale
Ja en alles wat ik over jullie zegquote:Op woensdag 17 april 2019 09:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ga je nu beweren dat je serieus bent als je zegt dat je geen kaas eet?![]()
OKE IK GEDRAAG ME NUquote:Op woensdag 17 april 2019 09:32 schreef Vanillekwark het volgende: Klopt. Dit was je laatste baggertopic, ok?
Wie was dit? En waarom mis ik dit altijd?quote:Op woensdag 17 april 2019 09:32 schreef Der_Mann het volgende:
Ik kan wel steeds weer terug blijven komen in deze - voor mij - giftige omgeving, maar ik wil oprecht van N I E M A N D meer een invite voor deze SC na mijn laatste leave.
Mensen die mij op Facebook hebben en die op normale wijze met mij willen praten en mij niet zien als een of andere zwakbegaakfde elf jarige egotripper zijn welkom. Maar hier is het klaar.
Hans, je bent véél te ver gegaan, ik kan je nu écht wel van alles en nog wat toe wensen en je verrot schelden, maar dat doe ik niet, want dat lolletje gun ik jou en de rest van FOK! niet.
Jij doet vanaf moment 1 dat ik weer in de SC bent heel erg belerend en achterlijk tegen mij, haalt het in je hoofd om mij vervolgens arrogant te noemen en blijft doorgaan en doorgaan, nogmaals, had ik totaal NIET van jou verwacht. Maar DIT is mijn trigger om te zeggen, ik ben er klaar mee.
Mensen die mij willen spreken, dat kan via Facebook. Ik wens niet meer hier terug te keren, dus laat de DMS met linkjes maar zitten.
IS DIT SERIEUS EEN VRAAG DIE JE MOET VRAGEN GASTquote:Op woensdag 17 april 2019 09:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wie was dit? En waarom mis ik dit altijd?
Ha vriendquote:Op woensdag 17 april 2019 09:53 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
IS DIT SERIEUS EEN VRAAG DIE JE MOET VRAGEN GAST
Jazekerquote:Op woensdag 17 april 2019 09:53 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
IS DIT SERIEUS EEN VRAAG DIE JE MOET VRAGEN GAST
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |