Alsof jij niet hebt genoten gisterenquote:Op woensdag 17 april 2019 09:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oke het mag gezegd; gefeliciteerd met de neusjes.
WAT HEB IK IN GODENSNAAM ALLEMAAL GEMISTquote:Op woensdag 17 april 2019 09:32 schreef Der_Mann het volgende:
Ik kan wel steeds weer terug blijven komen in deze - voor mij - giftige omgeving, maar ik wil oprecht van N I E M A N D meer een invite voor deze SC na mijn laatste leave.
Mensen die mij op Facebook hebben en die op normale wijze met mij willen praten en mij niet zien als een of andere zwakbegaakfde elf jarige egotripper zijn welkom. Maar hier is het klaar.
Hans, je bent véél te ver gegaan, ik kan je nu écht wel van alles en nog wat toe wensen en je verrot schelden, maar dat doe ik niet, want dat lolletje gun ik jou en de rest van FOK! niet.
Jij doet vanaf moment 1 dat ik weer in de SC bent heel erg belerend en achterlijk tegen mij, haalt het in je hoofd om mij vervolgens arrogant te noemen en blijft doorgaan en doorgaan, nogmaals, had ik totaal NIET van jou verwacht. Maar DIT is mijn trigger om te zeggen, ik ben er klaar mee.
Mensen die mij willen spreken, dat kan via Facebook. Ik wens niet meer hier terug te keren, dus laat de DMS met linkjes maar zitten.
Oké tot morgenquote:Op woensdag 17 april 2019 09:32 schreef Der_Mann het volgende:
Ik kan wel steeds weer terug blijven komen in deze - voor mij - giftige omgeving, maar ik wil oprecht van N I E M A N D meer een invite voor deze SC na mijn laatste leave.
Mensen die mij op Facebook hebben en die op normale wijze met mij willen praten en mij niet zien als een of andere zwakbegaakfde elf jarige egotripper zijn welkom. Maar hier is het klaar.
Hans, je bent véél te ver gegaan, ik kan je nu écht wel van alles en nog wat toe wensen en je verrot schelden, maar dat doe ik niet, want dat lolletje gun ik jou en de rest van FOK! niet.
Jij doet vanaf moment 1 dat ik weer in de SC bent heel erg belerend en achterlijk tegen mij, haalt het in je hoofd om mij vervolgens arrogant te noemen en blijft doorgaan en doorgaan, nogmaals, had ik totaal NIET van jou verwacht. Maar DIT is mijn trigger om te zeggen, ik ben er klaar mee.
Mensen die mij willen spreken, dat kan via Facebook. Ik wens niet meer hier terug te keren, dus laat de DMS met linkjes maar zitten.
Is dit zo'n act?quote:Op woensdag 17 april 2019 09:32 schreef Der_Mann het volgende:
Mijquote:Op woensdag 17 april 2019 09:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
WAT HEB IK IN GODENSNAAM ALLEMAAL GEMIST
Water is natquote:Op woensdag 17 april 2019 09:32 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Manchester United heeft verloren tegen Barca.![]()
Je bent gewoon van binnen een 11 jarige die wacht tot iemand een boterham smeert voor je omdat je loopt te brommen dat je honger hebt. En het liefst wil je nog dat ze je voeren want je bent lui. Metaforisch gesproken. Je bent een leech. Een parasiet. Ergens heb je het idee dat je met de beste bedoelingen je dingen doet. En diep van binnen ben je echt wel met de beste bedoelingen bezig, maar je hebt nul vermogen om op eigen poten te staan zonder hulp. Wajong, huurtoeslag, zorgtoeslag, dat is allemaal H U L P maat. Ga maar eens zonder hulp leven zoals je pretendeert! Vriend, je bent binnen een maand compleet aan de afgrond. Je moest eens weten.quote:Op woensdag 17 april 2019 09:32 schreef Der_Mann het volgende:
Hans, is dit nou echt nodig zo?quote:Op woensdag 17 april 2019 09:36 schreef HPLC het volgende:
@:Der_Mann
Het is nog vroeg. Maar denk er even over na.
Geen hulp = geen hulp. Voelt niet goed toch?
Tenzij je er van kan profiteren! Hahahaatjes
Wajong en toeslagen, gratis geld, af en toe een beetje klusjes doen en 10 verplichte sollicitaties per jaar. Heerlijk. Verder alles zwart en onderhands.
Bel je oom op, ik hoef ide auto niet met jouw hulp
Hulp = slecht
Alles zelf op eigen kracht doen. Als een man
Vallen en opstaan
Dat zou je sieren
Maar niemand kan dat. Ik niet, jij niet, WCH niet, Haags niet, Danny niet. Niemand
Iedereen accepteert hulp in zijn/haar levne.
Maar jij vind het een grote stap
Je kan niet eens een maand lang niet bij je eigen moeder eten die in de bijstand zit
Maar je bent zo zelfstandig en volwassen
Wat is deze allemaal?quote:Op woensdag 17 april 2019 09:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Je bent gewoon van binnen een 11 jarige die wacht tot iemand een boterham smeert voor je omdat je loopt te brommen dat je honger hebt. En het liefst wil je nog dat ze je voeren want je bent lui. Metaforisch gesproken. Je bent een leech. Een parasiet. Ergens heb je het idee dat je met de beste bedoelingen je dingen doet. En diep van binnen ben je echt wel met de beste bedoelingen bezig, maar je hebt nul vermogen om op eigen poten te staan zonder hulp. Wajong, huurtoeslag, zorgtoeslag, dat is allemaal H U L P maat. Ga maar eens zonder hulp leven zoals je pretendeert! Vriend, je bent binnen een maand compleet aan de afgrond. Je moest eens weten.
Pak alles aan, doe wat je moet doen en van al je problemen en dingen ben je binnen een half jaar kwijt. Maar wees dan ook een kerel en zet door. Wees geen kleuter die weg loopt bij de minste of geringste tegenslag Ik ben het gewoon beu om constant je geklier en gejank op anderen aan te moeten horen. Donder gewoon nu op uit deze slowchat, ga lekker janken in bed en laat het de zoveelste ommeslag zijn. Hier, deze middelvinger, en deze ook !!! Flikker op man, ga weg. Smeer hem.
Kom terug als je wat kan aantonen, kleuter.
Bedankt Hans.quote:Op woensdag 17 april 2019 09:32 schreef Der_Mann het volgende:
quote:Op woensdag 17 april 2019 09:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er is maar 1 club die er toe doet en dat is Ajax.
@Ajacied422
z'n anus is al schoon, houd maar opquote:Op woensdag 17 april 2019 09:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er is maar 1 club die er toe doet en dat is Liverpool.
@:vanillekwark
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |