Grote manquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:01 schreef Supersoep het volgende:
Heerlijk man.
Volgende ronde ¤3000 op Man City of Tottenham zetten en ik loods Ajax persoonlijk naar de finale!
Reddit van Juve lezen is trouwens echt genieten.
En het eindigde met het slechtste schot allertijden.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
https://streamable.com/zeucy
Tiki-Taka genot
Kon er echt niks van bij Utrechtquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:01 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
massaal alle joden waren anti Ten Hag
maar goed, ik heb altijd geweten dat mijn oude clubcoach een hele goede zou worden
kroonprins van het trainersgilde.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:01 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
massaal alle joden waren anti Ten Hag
maar goed, ik heb altijd geweten dat mijn oude clubcoach een hele goede zou worden
City wint morgen 3-0.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tottenham gaat hun eerste nederlaag lijden in hun nieuwe stadion tegen Ajax
Is al rond met Barcaquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:02 schreef Breekfast het volgende:
Als De Ligt nu niet alle topclubs voor het uitzoeken heeft dan weet ik het ook niet meer. Is nog een tandje beter dan Van Dijk.
Niet om het een of ander, maar je team is net anaal verkracht door een stel adolescenten. Dit is voor jou misschien meer het moment om stilletjes in een hoekje te huilen. Dit soort uitbarstingen in het openbaar krijg je achteraf altijd spijt van.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:59 schreef bianconeri het volgende:
Wat een onterechte uitslag zeg....
De scheids heeft een paar miljoen doorgeschoven gekregen van Ajax.
Ajax met lucky goal onverdiend door.
Allegri moet echt ontslagen worden. Wat een waardeloze coach, wat een slechte tactiek.
[..]
Ajax en voetbal?
Hahahahahahahha. Die gasten kunnen niet eens voetballen man hhahahahhaa. Daarom spelen ze ook slechts bij Ajax en hebben ze omkoping nodig.
Buijs mag Ajax echt niet dus de mannen zijn gemotiveerd, dat wint Groningen wel.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:02 schreef Groby het volgende:
Zaterdag gaat Groningen even aan Juve laten zien hoe het moet
quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:02 schreef Groby het volgende:
Bianconeri is ook voor Groningen, dus dat wordt een zware week voor hem.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:02 schreef Groby het volgende:
quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:03 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Kon er echt niks van bij Utrecht
O ja, kakkerlak.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Buijs mag Ajax echt niet dus de mannen zijn gemotiveerd, dat wint Groningen wel.
lolololquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:02 schreef Groby het volgende:
Biancoverdiquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bianconeri is ook voor Groningen, dus dat wordt een zware week voor hem.
Ik heb ook niks met Ajax, maar wat ben jij een zielige droeftoeter zeg. Man man man man.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:59 schreef bianconeri het volgende:
Wat een onterechte uitslag zeg....
De scheids heeft een paar miljoen doorgeschoven gekregen van Ajax.
Ajax met lucky goal onverdiend door.
Allegri moet echt ontslagen worden. Wat een waardeloze coach, wat een slechte tactiek.
[..]
Ajax en voetbal?
Hahahahahahahha. Die gasten kunnen niet eens voetballen man hhahahahhaa. Daarom spelen ze ook slechts bij Ajax en hebben ze omkoping nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |