jij praat tegen jezelf?quote:Op woensdag 17 april 2019 00:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Ook zo grappig als ik s'avonds een rondje loop kom ik een dikke rode kater tegen, en dan zeg ik goedenavond en dan zegt dat ding MAUW echt iedere avond
Katten weten niet wat een modem is.quote:Op woensdag 17 april 2019 00:37 schreef mario390 het volgende:
ik heb mijn kat 5 keer nu gezegd zij zall van de modem wegblijven
Die denken hee dat is lekker warm.quote:Op woensdag 17 april 2019 00:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Katten weten niet wat een modem is.
Ik vind m geen lul! Het is een aardige en vriendelijke gast die je helpt als nodig maar soms is ie een beetje de weg kwijt door zn blowen. Ik zelf ben dat ook wel eens als ik teveel alcohol gebruik en waardeer het als men mij daar op wijst.quote:Op woensdag 17 april 2019 00:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Het is een lul maar dat zegt hij zelf ook vaak dus ja
Dat kan best wel pijn doenquote:Op woensdag 17 april 2019 00:40 schreef mario390 het volgende:
man man gisteren bij raw de undertaker heeft en gegner 2 meter in de lucht genomen en vallen laten
Je hebt geluk dat Mo er niet is nu.quote:Op woensdag 17 april 2019 00:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik vind m geen lul! Het is een aardige en vriendelijke gast die je helpt als nodig maar soms is ie een beetje de weg kwijt door zn blowen. Ik zelf ben dat ook wel eens als ik teveel alcohol gebruik en waardeer het als men mij daar op wijst.
Piet, ga lekker slapen man! Je kan niet eens meer typen.quote:Op woensdag 17 april 2019 00:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ah een spycholoog van de koude grond gespot.
haahha..quote:Op woensdag 17 april 2019 00:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
van zijn blick zijn oogen kreg je ganzenhuid
Hij is 2.08, net iets kleiner dan Soury.quote:Op woensdag 17 april 2019 00:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
van zijn blick zijn oogen kreg je ganzenhuid
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 17 april 2019 00:43 schreef chufi het volgende:
In Spanje is het echt oorlog tussen mensen als het over Real en Barca gaat .. daarom zitten de mensen ook in de studio..
quote:Op woensdag 17 april 2019 00:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij is 2.08, net iets kleiner dan Soury.
Doe de groeten aan je spychiater.quote:Op woensdag 17 april 2019 00:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Piet, ga lekker slapen man! Je kan niet eens meer typen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |