Nou dat ook niet hoorquote:Op dinsdag 16 april 2019 22:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Karina is een type Saskia Belleman.
Ik dacht ook, buitenspel... maar toen hij begon met rennen begon ik met schreeuwenquote:Op dinsdag 16 april 2019 22:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik geloofde ook niet dat het er zo makkelijk in ging dus voelde meer ongeloof
bedankt hansquote:Op dinsdag 16 april 2019 22:02 schreef Timooon het volgende:
[..]
"De regel luidt als volgt: Wanneer over twee wedstrijden geteld de totaalstand een gelijkspel inhoudt, is de winnaar de ploeg met de meeste uitdoelpunten."
Langer dan zij. Verdere vergelijkingen houden op.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je hebt wel lang haar, aangaande dat gifje.
Welk gifje precies?quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je hebt wel lang haar, aangaande dat gifje.
Bij Dinamo Kiev alleen nietquote:Op dinsdag 16 april 2019 22:02 schreef TLC het volgende:
Geweldig dat Ajax echt in iedere wedstrijd van de CL gescoord heeft
Ik heb liever winst voor ajax heeft wel te maken met eventuele weddenschappen.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:04 schreef Wotte het volgende:
2-2 laatste goal door david neres. Heeft niks te maken met eventuele weddenschappen.
Die is waarschijnlijk zijn baan kwijt als hij dit verliest.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:04 schreef TLC het volgende:
En die Allegri is ook zenuwachtigdie is er niet gerust op
Dit is toch niet serieus he?quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die mogen we niet meer posten. (lol)
Van wie niet? Ik vind het niet erg hoor iedereen heeft het toch al 100x gezienquote:Op dinsdag 16 april 2019 22:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die mogen we niet meer posten. (lol)
In de halve finale gaan ze niet scoren.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:02 schreef TLC het volgende:
Geweldig dat Ajax echt in iedere wedstrijd van de CL gescoord heeft
Nu Feyenoord nog.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Heeft dus een goede ontwikkeling doorgemaakt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |