je loopt een dag achterquote:Op dinsdag 16 april 2019 22:00 schreef Anneloos het volgende:
Kijk via ziggo en een prachtige goal van Aubameyang zien van een wedstrijdje Arsenal Vs. Watford
Dat is duidelijk. Hoorde dat ie vorig jaar ook een sterke pot van Atletico floot in de halve finale EL. Je ziet het gek genoeg ook echt aan zijn gezicht, hij had toen in de kuip een hele rare strakke kop. Vandaag heeft ie juist een heel prettige en rustige uitstraling.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Prima toch. Heeft dus een goede ontwikkeling doorgemaakt. Fluit vanavond uitstekend.
Ik ben niet zo moederlijk hoorquote:Op dinsdag 16 april 2019 22:01 schreef KingRoland het volgende:
ik zie Karina als een verloren moeder op het interwebs.
En ik zie een shemale in jouw UI.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:01 schreef KingRoland het volgende:
ik zie Karina als een verloren moeder op het interwebs.
Ik geloofde ook niet dat het er zo makkelijk in ging dus voelde meer ongeloofquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:36 schreef Mansjester het volgende:
Ik had op de 1 of andere manier helemaal geen ontlading bij de goal
Zijn uitstraling is inderdaad stukken beter. Je weet dat hij zich niet met zich laat sollen. Vrij prettig als voetballer ookquote:Op dinsdag 16 april 2019 22:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is duidelijk. Hoorde dat ie vorig jaar ook een sterke pot van Atletico floot in de halve finale EL. Je ziet het gek genoeg ook echt aan zijn gezicht, hij had toen in de kuip een hele rare strakke kop. Vandaag heeft ie juist een heel prettige en rustige uitstraling.
Deeeeee keeper van den haag van den haag van den haagquote:Op dinsdag 16 april 2019 22:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Geen zin in verlenging hoor dus tik er gewoon snel 1 in straks.
"De regel luidt als volgt: Wanneer over twee wedstrijden geteld de totaalstand een gelijkspel inhoudt, is de winnaar de ploeg met de meeste uitdoelpunten."quote:
kutvarquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:36 schreef Mansjester het volgende:
Ik had op de 1 of andere manier helemaal geen ontlading bij de goal
gaan we nou echt een heel topic lang turpin analyseren?quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is duidelijk. Hoorde dat ie vorig jaar ook een sterke pot van Atletico floot in de halve finale EL. Je ziet het gek genoeg ook echt aan zijn gezicht, hij had toen in de kuip een hele rare strakke kop. Vandaag heeft ie juist een heel prettige en rustige uitstraling.
Nou dat ook niet hoorquote:Op dinsdag 16 april 2019 22:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Karina is een type Saskia Belleman.
Ik dacht ook, buitenspel... maar toen hij begon met rennen begon ik met schreeuwenquote:Op dinsdag 16 april 2019 22:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik geloofde ook niet dat het er zo makkelijk in ging dus voelde meer ongeloof
bedankt hansquote:Op dinsdag 16 april 2019 22:02 schreef Timooon het volgende:
[..]
"De regel luidt als volgt: Wanneer over twee wedstrijden geteld de totaalstand een gelijkspel inhoudt, is de winnaar de ploeg met de meeste uitdoelpunten."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |