Groter dan Atletico Madrid.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doelbewust
Doe nou niet of Feyenoord zo groot is
Veltman denkt hier anders over.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kean, Bentancur en Cancelo gaan wel, maar verder...
Douglas CostaDomme draver.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo geweldig is dat juve niet nee.quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:43 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Veltman denkt hier anders over.Ja hij schoot eens een keer een bal bijna raak, het is wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor 1 gelukte actie mislukken er 12.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Donny van de Beek is een draver.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:37 schreef Jahr00n het volgende:
ik vind Donny vd beek een klasse beter als de jong
quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind die Veltman ondanks het gemist wedstrijd ritme het best goed doen.
Random pannenkoek: spelt pannenkoek²
Ik raad je aan even de samenvatting van Feyenoord-Roma te kijken toen voordat je dit soort uitspraken doet, maar het was na dat vermeende racisme moment heel raar die avond.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doelbewust
Doe nou niet of Feyenoord zo groot is
quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind die Veltman ondanks het gemist wedstrijd ritme het best goed doen.
Random pannenkoek: spelt pannenkoek²
Een warrior!quote:
oneens. daarvoor weet die te veel te combineren en heeft hij te veel inzicht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |