Jij toevallig niet, maar als ik daarmee kom op Tinder bijvoorbeeld. Maaaan wat een vragen ik krijg somsquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat beeld heb ik allang niet meer sinds mijn zusje bij defensie is gaan werken.
Daarom werk ik ook hard aan mijzelf.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Okay wel interessant jasowieso leuk om aan iets te werken dat ook gebruikt wordt.
Ik heb het idee dat ik de helft van de vragen niet eens wil wetenquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:54 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jij toevallig niet, maar als ik daarmee kom op Tinder bijvoorbeeld. Maaaan wat een vragen ik krijg soms
Nee, inderdaadquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik de helft van de vragen niet eens wil weten
quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:54 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Daarom werk ik ook hard aan mijzelf.
Nee ik snapte je wel hoorquote:
Dat is wel leuk jaquote:Op woensdag 17 april 2019 00:03 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee ik snapte je wel hoor
Vind het altijd mooi om die filmpjes te zien als ze opstijgen. Collega's die aan de F16 hebben gewerkt hebben er wel een zien opstijgen bij ons op het terrein
Ik kan er totaal naast zitten, maar wat ik weet dat Nederland er sowieso een stuk of 20 heeft ingekocht.quote:Op woensdag 17 april 2019 00:10 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat is wel leuk ja
Weet je hoeveel van die jsf er gemaakt worden? Heb echt geen idee.
quote:
Toch iets van succesquote:Op dinsdag 16 april 2019 18:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit topic kan nog wel vol voor de nachtbagger
Issie weerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |