Ook kutquote:
Elke dag 5 uur mijn bed uitquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ook kuthoe vroeg is vroege dienst?
Ben je gek, elke dag een feestje als die klote wekker gaatquote:
Aiiightquote:
Echt? Nachtdienst lijkt mij juist wel lekker eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Aiiight
Toch doe ik dat liever dan nachtdienst, alleen als het tering heet is is nachtdienst wel lekker.
Ligt er ook wel een beetje aan wat je doet denk ik. Het werken in de nacht maakt me niet uit maar heb liever m'n vrije tijd in de avond.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:37 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Echt? Nachtdienst lijkt mij juist wel lekker eigenlijk.
Maar heb die keus niet
Wat voor werk doe je eigenlijk als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:37 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Echt? Nachtdienst lijkt mij juist wel lekker eigenlijk.
Maar heb die keus niet
Ja aan de ene kant is dat ook wel fijn. Maar ik zou juist liever overdag tijd hebben, dan krijg ik veel meer dingen gedaan.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:43 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ligt er ook wel een beetje aan wat je doet denk ik. Het werken in de nacht maakt me niet uit maar heb liever m'n vrije tijd in de avond.
Bekabeling voor JSF makenquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je eigenlijk als ik vragen mag?
Als in elektricien?quote:
Stoer niet, wel interessantquote:
Nee, de vliegtuigen zelf staan in Amerika. Daar wordt de bekabeling naartoe gebracht. Ik maak de bekabeling (de kabelbomen)quote:
Lijkt mij juist wel stoer om te kunnen zeggen dat je zulke vliegtuigen mede mogelijk hebt gemaakt.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Stoer niet, wel interessant
[..]
Nee, de vliegtuigen zelf staan in Amerika. Daar wordt de bekabeling naartoe gebracht. Ik maak de bekabeling (de kabelbomen)
Laatste gelukkigquote:
Zoals gezegd mocht de kies toch blijven zitten en krijg ik binnenkort een wortelkanaalbehandeling. Verder voelt het kaakgewricht een heel klein beetje beurs aan maar ik kan gewoon eten en allesquote:
Weet je wat het is? Mensen denken altijd dat ik dan zo'n stoere sexy legeroutfit aanheb. Boy are they wrongquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lijkt mij juist wel stoer om te kunnen zeggen dat je zulke vliegtuigen mede mogelijk hebt gemaakt.
Interessant is het ook!
Dat beeld heb ik allang niet meer sinds mijn zusje bij defensie is gaan werken.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:51 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Weet je wat het is? Mensen denken altijd dat ik dan zo'n stoere sexy legeroutfit aanheb. Boy are they wrong
Mensen hebben er een heel ander beeld bij als dat het werkelijk is.
Okay wel interessant jaquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Stoer niet, wel interessant
[..]
Nee, de vliegtuigen zelf staan in Amerika. Daar wordt de bekabeling naartoe gebracht. Ik maak de bekabeling (de kabelbomen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |