Bijvoorbeeld.quote:
Ja maar jij bent een man. Jij kent het genot van een dick in je vejeje niet.quote:Op dinsdag 16 april 2019 19:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Als ik een vrouw zou zijn, was het echt wel:
[ afbeelding ]
@murpquote:Op dinsdag 16 april 2019 19:51 schreef scrupuleus het volgende:
Haags waarom dit topic?
Al deze ellende kan gewoon in de sc.
Waarom dit jaar minder dejeje in je vejeje?quote:Op dinsdag 16 april 2019 19:51 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.
Nu ik erover nadenk heb ik toch best wel een aantal mannen zonder baard gehad hoor..
[..]
Ja maar jij bent een man. Jij kent het genot van een dick in je vejeje niet.
Vooral, waarom een vervolg? Het is inmiddels avond, niet meer dagquote:Op dinsdag 16 april 2019 19:51 schreef scrupuleus het volgende:
Haags waarom dit topic?
Het heet toch bagger en dat is het ook. Topic doet zijn naam prima eer aan.quote:Op dinsdag 16 april 2019 19:51 schreef scrupuleus het volgende:
Haags waarom dit topic?
Dit is mijn SCquote:Op dinsdag 16 april 2019 19:51 schreef scrupuleus het volgende:
Haags waarom dit topic?
Goed gezien!quote:Op dinsdag 16 april 2019 19:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Het heet toch bagger en dat is het ook. Topic doet zijn naam prima eer aan.
Avond is ook een onderdeel van de dag.quote:Op dinsdag 16 april 2019 19:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vooral, waarom een vervolg? Het is inmiddels avond, niet meer dag
Wilde mijn leven beteren en niet zomaar aan een ONS beginnenquote:Op dinsdag 16 april 2019 19:53 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Waarom dit jaar minder dejeje in je vejeje?
Waarom beteren?quote:Op dinsdag 16 april 2019 19:54 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wilde mijn leven beteren en niet zomaar aan een ONS beginnen
En hoe bevalt dat zo?quote:Op dinsdag 16 april 2019 19:54 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wilde mijn leven beteren en niet zomaar aan een ONS beginnen
Ik vond dat ik wel weer eens toe was aan iets serieuzers.quote:
Een mooi besluit.quote:Op dinsdag 16 april 2019 19:57 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik vond dat ik wel weer eens toe was aan iets serieuzers.
Dan zou ik voor een goeie stevige Duitse Faustficker(TM) gaan!quote:Op dinsdag 16 april 2019 19:51 schreef Kopjechino het volgende:
Ja maar jij bent een man. Jij kent het genot van een dick in je vejeje niet.
ripquote:Op dinsdag 16 april 2019 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan zou ik voor een goeie stevige Duitse Faustficker(TM) gaan!![]()
Ja, maar dan kan ik mezelf toch niet eens serieus nemen? Lekker rondneuken, maar ook serieus daten? Dat gaat toch niet samen?quote:Op dinsdag 16 april 2019 20:02 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dat serieuze komt niet zo aanvliegen nee.
En neuken moet je gewoon blijven doen natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |