Enig idee hoeveel oude gebouwen het koningshuis in bezit heeft?quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:47 schreef t4600c het volgende:
[..]
Dat klopt...
Misschien kan een deel van de honderden miljoenen worden gedoneerd aan restouraties van andere oude gebouwen, beelden en monumenten.
We zullen zien, er zal wel een koste plaatje komen.
denk dat dit wel veel mensen heb wakker geschut , dat hier dus nu ook wel wat potjes voor op zij gezet gaan wordenquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:47 schreef t4600c het volgende:
[..]
Dat klopt...
Misschien kan een deel van de honderden miljoenen worden gedoneerd aan restouraties van andere oude gebouwen, beelden en monumenten.
We zullen zien, er zal wel een koste plaatje komen.
Dat vond ik ook vreselijk. Net als toen de Taliban werelderfgoed opblies.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar met die enorme aandacht viel het mee toen IS het ene na het andere nog véél oudere monument opblies, dat is net zo veel (of net zo min, eigenlijk) óns cultureel erfgoed
Nee, de Sagrada Familia is fantastischquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:34 schreef RAVW het volgende:
[..]![]()
![]()
Zo wie heeft dat gemaakt ??? weet niet waar die met zijn hoofd heeft gezeten , maar een pilletje minder nemen was misschien beter geweest voor hem of haar
Maar goed dat vind ik van dit ding ook dat ze iets te ver zijn door geschoten en gesnoven
La Sagrada Familia
[ afbeelding ]
![]()
De Sagrada? Wat vind je bizar? Ik vond het prachtig.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:53 schreef t4600c het volgende:
Daar ben ik in geweest! bizar ontworpen binnen.
quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:53 schreef t4600c het volgende:
Daar ben ik in geweest! bizar ontworpen binnen.
Yep ik vermoed gelijk de Betuwelijn en zijn kosten.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:07 schreef Nia het volgende:
Als Macron het binnen 5 jaar klaar wil zien, dan moet hij er ook van overtuigd zijn dat het kan. Er zal vast al een plan ergens in een lade klaar liggen. Men heeft zich ongetwijfeld al eerder verdiept in een rampscenario. Het is publiekstrekker no.1 in Parijs.
Mwoah, volgens mij is de Eiffeltoren zeker zo bekend...quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:07 schreef Nia het volgende:
Als Macron het binnen 5 jaar klaar wil zien, dan moet hij er ook van overtuigd zijn dat het kan. Er zal vast al een plan ergens in een lade klaar liggen. Men heeft zich ongetwijfeld al eerder verdiept in een rampscenario. Het is publiekstrekker no.1 in Parijs.
Toch zeker een 8 hoor....quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:10 schreef Bocaj het volgende:
Nou ben ik zelf nogal een cultuurbarbaar en ben er dus ook nog nooit geweest...![]()
Hoe erg is dit op een schaal van 1 op 10? (1=niet erg / 10=heel erg)
7, ontsnapt aan een dikke 9.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:10 schreef Bocaj het volgende:
Nou ben ik zelf nogal een cultuurbarbaar en ben er dus ook nog nooit geweest...![]()
ja dat denk ik ook , denk ook wel dat ze de brandweer lui een lintje mogen geven voor hun verdienste dat ze het nog hebben kunnen redden , je hoorde mensen al langs de weg klappen nadat ze weg reden .. mooi gebaar voor die luiquote:
heb je een linkje naar die beelden?quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:18 schreef RAVW het volgende:
[..]
ja dat denk ik ook , denk ook wel dat ze de brandweer lui een lintje mogen geven voor hun verdienste dat ze het nog hebben kunnen redden , je hoorde mensen al langs de weg klappen nadat ze weg reden .. mooi gebaar voor die lui
De Notre Dame is laagdrempeliger. Gratis entree en natuurlijk de prachtige omgeving rond de Seine.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Mwoah, volgens mij is de Eiffeltoren zeker zo bekend...
die had ik zelf niet gezien .... ik had deze van de andere kant gezien maar blijft heel mooiquote:
twitter:admit2sin twitterde op dinsdag 16-04-2019 om 22:09:07Priceless artifacts and works of art rescued from devastating #NotreDame fire were stored at City Hall overnight. A spokesperson says the cathedral may not open for three years. https://t.co/YcEBqFeku3 https://t.co/0r7YCbiUhy reageer retweet
Gezien de belangrijke middeleeuwse kunst die daar in staat en in verwerkt is een dikke 9. Als dit in de kathedraal van saint denis was gebeurd zou ik het zelfs een 10 durven geven.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:10 schreef Bocaj het volgende:
3 jaar? Zal wel 8 jaar worden?quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:36 schreef t4600c het volgende:
Schilderijen worden ingeladen:twitter:admit2sin twitterde op dinsdag 16-04-2019 om 22:09:07Priceless artifacts and works of art rescued from devastating #NotreDame fire were stored at City Hall overnight. A spokesperson says the cathedral may not open for three years. https://t.co/YcEBqFeku3 https://t.co/0r7YCbiUhy reageer retweet
Zit ook wel weer wat in iddquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:00 schreef mschol het volgende:
[..]
er kan best gerenoveerd worden terwijl hij alweer deels open is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |