Ach, geef het een half uurtje, dan vind je me weer een mongoolquote:Op dinsdag 16 april 2019 22:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Echt verfrissend om te zien dat een mod ook normaal kan doen
Ligt eraan of jij je als een mongool gaat gedragenquote:Op dinsdag 16 april 2019 22:36 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ach, geef het een half uurtje, dan vind je me weer een mongool
Dat zal het zijnquote:Op dinsdag 16 april 2019 22:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ligt eraan of jij je als een mongool gaat gedragen
quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:36 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ach, geef het een half uurtje, dan vind je me weer een mongool
De vraag is niet of maar hoe langquote:Op dinsdag 16 april 2019 22:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ligt eraan of jij je als een mongool gaat gedragen
Ja ben best lieve boyquote:Op dinsdag 16 april 2019 22:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zeker weten. Gisteren deed je ook normaal, je kan het dus wel.
Het wanneer is minstens zo belangrijkquote:Op dinsdag 16 april 2019 22:38 schreef Flamarande het volgende:
[..]
De vraag is niet of maar hoe lang
Koekoekquote:Op dinsdag 16 april 2019 22:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het wanneer is minstens zo belangrijk
Je bent zelf een misdaad tegen de menselijkheid.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
"gay" als zelfstandig naamwoord is echt misdaad tegen de menselijkheid
Vast meer dan jouw negatieve gezever over mensen hun gedrag op een forum.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Levert dit nog wat op? Zie jou iedere vrouw met een kus begroeten
Het werpt zijn vruchten af.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Levert dit nog wat op? Zie jou iedere vrouw met een kus begroeten
Kan jij je teringmuil eens dichthoudenquote:Op dinsdag 16 april 2019 22:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vast meer dan jouw negatieve gezever over mensen hun gedrag op een forum.
Hjb profquote:Op dinsdag 16 april 2019 22:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan jij je teringmuil eens dichthouden
We vinden het ook wel spannend om naar jou te kijkenquote:Op dinsdag 16 april 2019 22:45 schreef Myrr het volgende:
Vind voetbal wel spannend en leuk om te kijken stiekem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |