Ik ga deze discussie hier nu niet voerenquote:
Jawel.quote:Op maandag 15 april 2019 23:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ga deze discussie hier nu niet voeren![]()
Ly
Snifquote:Op maandag 15 april 2019 23:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ga deze discussie hier nu niet voeren![]()
Ly
Zeker, Fax is super lief. Zeker komt het goed voor hemquote:
Je hebt hem bij deze dus wel definitief in de friendzone geplaatstquote:Op maandag 15 april 2019 23:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zeker, Fax is super lief. Zeker komt het goed voor hem
Als ik een Euro kreeg voor elke keer.....quote:Op maandag 15 april 2019 23:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zeker, Fax is super lief. Zeker komt het goed voor hem
Is maar net wat je ervan wil maken.quote:Op maandag 15 april 2019 23:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Je hebt hem bij deze dus wel definitief in de friendzone geplaatst
Helaas one hit wonder ja. Van de lichtmast afgesprongen nadat hij dacht dat ie een fan zwaar verwond had na een stagedive (van hem of 1 van z'n bandleden).quote:Op maandag 15 april 2019 23:47 schreef O_o_ het volgende:
Ou est le swimming pool, dat was toch dat bandje waarvan die zanger zichzelf op Pukkelpop van de stellage had afgegooid, toch?
Komt goed. Echtquote:Op maandag 15 april 2019 23:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ik een Euro kreeg voor elke keer.....![]()
Dat meisje was overleden toch?quote:Op maandag 15 april 2019 23:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Helaas one hit wonder ja. Van de lichtmast afgesprongen nadat hij dacht dat ie een fan zwaar verwond had na een stagedive (van hem of 1 van z'n bandleden).
quote:Op maandag 15 april 2019 23:51 schreef MCH het volgende:
Je kunt je toch ook niet voorstellen dat we in Nederland met z'n allen bij een kerk gaan staan zingen als het in de brand vliegt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |