quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij lacht vaker om dingen die hij zelf nooit zal hebben
Doe ff normaal tegen Hermann, hij heeft alles al zo tegen manquote:
quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:10 schreef Der_Mann het volgende:
net alweer de derde persoon vandaag die mijn kantoor binnenliep, zag dat ik in mijn eentje zat zonder collega's en zuchtend weer wegliep
kan ik toch niks aan doenquote:Op dinsdag 16 april 2019 11:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Doe ff normaal tegen Hermann, hij heeft alles al zo tegen man
onbeschoft en abject gedrag van je altijd
Geen ééntje met een stapel handdoeken om te vouwen?quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:10 schreef Der_Mann het volgende:
net alweer de derde persoon vandaag die mijn kantoor binnenliep, zag dat ik in mijn eentje zat zonder collega's en zuchtend weer wegliep
dat is het resultaat van veel ''sorry dat weet ik niet'' als antwoord geven op werkspecifieke vragenquote:
ga lekker the sims op een rekenmachine maken ofzoquote:Op dinsdag 16 april 2019 11:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Geen ééntje met een stapel handdoeken om te vouwen?
Wat een saaie dag
Pokémon op je rekenmachine spelenquote:Op dinsdag 16 april 2019 11:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ga lekker the sims op een rekenmachine maken ofzo
Lol trek je je daar ook op afquote:Op dinsdag 16 april 2019 11:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik deed altijd 80085 intikken op mijn rekenmachine ahaahahsdah
ik deed altijd 7083170quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik deed altijd 80085 intikken op mijn rekenmachine ahaahahsdah
Ja, het liefst in de zomerquote:Op dinsdag 16 april 2019 11:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
at je er daarna ook altijd gelijk eentje op
Krijg je nog wel eens mailtjes van Jan? @vigilant7, @Yiha, @Yiha2, @Yiha3quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Nou jongens, het is opgelost, alles komt goed
We hebben eindelijk houten roerstaafjes hier op kantoorrrrrrrrr
heb je buiten je vrije tijd ook iets om op te zuigen, lekker hoorquote:Op dinsdag 16 april 2019 11:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Nou jongens, het is opgelost, alles komt goed
We hebben eindelijk houten roerstaafjes hier op kantoorrrrrrrrr
Ik dacht dat achter het station zijn werkplek wasquote:Op dinsdag 16 april 2019 11:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je buiten je vrije tijd ook iets om op te zuigen, lekker hoor
Hou nou eens op met deze kutopmerkingen. Draag eens iets positiefs en creatiefs bij.quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik dacht dat achter het station zijn werkplek was
En dit zeg jij?quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hou nou eens op met deze kutopmerkingen. Draag eens iets positiefs en creatiefs bij.
Misschien moeten ze de policy nog eens lezenquote:Op dinsdag 16 april 2019 11:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hou nou eens op met deze kutopmerkingen. Draag eens iets positiefs en creatiefs bij.
mooie sig vriend, die policy heb ik meteen uitgeprint en mijn reet mee afgeveegdquote:Op dinsdag 16 april 2019 11:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je buiten je vrije tijd ook iets om op te zuigen, lekker hoor
mee eensquote:Op dinsdag 16 april 2019 11:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben zeer positief en een wonderkind met taal. Elke post is weer een genot om te schrijven en om te lezen.quote:
Ik ook van jouquote:
Ik krijg soms nog liever een herniaquote:Op dinsdag 16 april 2019 11:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben zeer positief en een wonderkind met taal. Elke post is weer een genot om te schrijven en om te lezen.
nog een paar kiloquote:Op dinsdag 16 april 2019 11:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik krijg soms nog liever een hernia
Weet je wat je hebt?quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:55 schreef HPLC het volgende:
ik eet zo vier broodjes met kaas, wat een leven
Klopt ik ben ook liefquote:
G E N O Tquote:Op dinsdag 16 april 2019 11:55 schreef HPLC het volgende:
ik ga voor 2 frikandelbroodjes en 2 blueberry muffinsquote:Op dinsdag 16 april 2019 11:55 schreef HPLC het volgende:
Die muffins zijn echt vies.quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ga voor 2 frikandelbroodjes en 2 blueberry muffins
Hij ook, dus matcht goedquote:Op dinsdag 16 april 2019 11:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die muffins zijn echt vies.
ben je wappiequote:Op dinsdag 16 april 2019 11:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die muffins zijn echt vies.
Klinkt lekker.quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb liever de vanille met choco muffin
die kan er mee doorquote:Op dinsdag 16 april 2019 11:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb liever de vanille met choco muffin
heb maar een ambtenaarsloontjequote:Op dinsdag 16 april 2019 12:03 schreef Driepink het volgende:
[..]
Geef je eten dan, jij kan het toch wel missen
omdat je er van wil genieten zeker flikkerquote:Op dinsdag 16 april 2019 12:08 schreef Driepink het volgende:
[..]
Doe normaal joh. Weet je hoe lang ik bezig ben dan.
Ik hou wel van dinsdagen hoorquote:Op dinsdag 16 april 2019 12:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dinsdag is altijd de meest waardeloze dag van de week.
Verder alles goedquote:Op dinsdag 16 april 2019 12:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik hou wel van inslagen hoor
Maar ik ben dan ook waardeloos HAHAHAHA
Autocorrectie maakte er gek genoeg “inslagen” van waar ik “dinsdagen” bedoelde.quote:
Man man manquote:Op dinsdag 16 april 2019 12:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Autocorrectie maakte er gek genoeg “inslagen” van waar ik “dinsdagen” bedoelde.
En nee natuurlijk niet
Hallo Robquote:
Nee die is ergens andersquote:
haha je bent wel makkelijk op de kast te krijgenquote:
Inderdaad, tijd voor fok pauzequote:Op dinsdag 16 april 2019 12:17 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
haha je bent wel makkelijk op de kast te krijgen
Ik sla alleen kinderen, vrouwen en gehandicapten.quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is officieel lunchtijd dus sla je slag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |