volgens mij kan je best externe blussystemen bouwen.. die automatisch aangaan bij een beetje rookquote:Op maandag 15 april 2019 22:41 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Omdat ze die vergeten zijn 900 jaar geleden.
Maar serieus... waar zouden ze dat installeren. al die buizen door een kathedraal.
Nee, daar hadden ze het op CNN over. Ze dachten dat het gebruik van blushelikopters averechts zou werken en de muren kon beschadigen waardoor deze konden instorten.quote:Op maandag 15 april 2019 22:41 schreef Bilge het volgende:
[..]
Hoezo? Je zou verwachten dat helikopters meer water kunnen dragen en hoger en gerichter kunnen blussen.
+ De mensen er om heen.quote:Op maandag 15 april 2019 22:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
De constructie zou bezwijken onder die enorme hoeveelheid water
Daarom blusschuim gebruikenquote:Op maandag 15 april 2019 22:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
klopt, in tegenstelling tot bepaalde fokkersquote:Op maandag 15 april 2019 22:42 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een eigenschap van een kerk...
eindeloos praten over gebeurtenissen die jaren geleden zijn gebeurt.
The plot thickens...quote:Op maandag 15 april 2019 22:43 schreef tesssssssss het volgende:
Die gast van RTL Nieuws laat zegt ineens dat de oorzaak van de brand nog niet bekend is.
ik denk dat ze die renovatie mensen goed gaan ondervragen , hoe dit kanquote:Op maandag 15 april 2019 22:36 schreef roos94 het volgende:
Enig idee hoe de brand is ontstaan? Of niet bekend?
Het dak, volgens mij. De uitspraak is kennelijk al een paar uur geleden gedaan.quote:Op maandag 15 april 2019 22:40 schreef naiipajiiau het volgende:
[..]
Doelen ze daarmee ook op de muren?? Of het houten gedeelte?
De ramptoerist in me zegt me dat we dat waarschijnlijk wel zullen doen ja.quote:Op maandag 15 april 2019 22:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik zou er wel even langs lopen. Als je er in de buurt kunt komen...
O zeker. Het is ook niet ons eerste bezoek aan Parijs hoor. Ik heb hem al eens gezien. Alleen de kinderen zijn nu op een leeftijd dat ze er meer bewust van mee krijgen.quote:Op maandag 15 april 2019 22:32 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik hem gezien heb. Maar het ile de la cite zelf (en de kade) is zeker de moeite hoor.
de oorzaak is ook nog helemaal niet met zeklerheid vast te stellen als er een inferno nog raast..quote:Op maandag 15 april 2019 22:43 schreef tesssssssss het volgende:
Die gast van RTL Nieuws laat zegt ineens dat de oorzaak van de brand nog niet bekend is.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)9416/rtl-nieuws-laat
Dus ik snap er nu niks meer van.
ja, want het regent nooitquote:Op maandag 15 april 2019 22:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
quote:
Waarom opzet? Ongelukken gebeuren.quote:Op maandag 15 april 2019 22:43 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik denk dat ze die renovatie mensen goed gaan ondervragen , hoe dit kan
Lijkt me toch iets van opzet in het spel
Dit mag geen ongeluk zijnquote:
quote:Op maandag 15 april 2019 22:44 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Vanuit een heli? Hoe stel je je dat voor dan?
Een klein deelquote:Op maandag 15 april 2019 22:38 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat er een groot deel gered is?
Ja maar misschien zijn ze dan weer bang voor waterschade op de kunst.quote:Op maandag 15 april 2019 22:43 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
volgens mij kan je best externe blussystemen bouwen.. die automatisch aangaan bij een beetje rook
Ja, en die heli's staan ook in elke stad klaar mocht er een brand zijn natuurlijkquote:Op maandag 15 april 2019 22:45 schreef wawowiewa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen dan vanuit een heli
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |