Oh ja je hebt gelijk, dan is het prima allemaalquote:Op maandag 15 april 2019 22:28 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ja, net als dat er genoeg Henk en Anja's van de PVV aanhangers pagina zulke smileys posten als de moskee in Mekka affikt.
Ik hoop met je mee en vertrouw op je erg scherpe analyse 👍quote:Op maandag 15 april 2019 22:32 schreef beantherio het volgende:
[..]
Kan natuurlijk maar het is wel een erg hoog stenen gebouw. En het houten dak maakt een relatief klein deel van die hoogte uit.
Ik hoop misschien tegen beter weten in.
Nauw zeg, alweer!!?quote:Op maandag 15 april 2019 22:34 schreef Ali_boo het volgende:
Ja hoor , de dak is ingestort
[ afbeelding ]
De houten dakconstructie is op dus het stenen binnengewelf terechtgekomen. Hoop dat die het houdt.quote:Op maandag 15 april 2019 22:34 schreef Ali_boo het volgende:
[ afbeelding ]
Denk echt erg dat je gelijk hebt. Dat grote glas in lood raam is ook nog niet kapot.quote:Op maandag 15 april 2019 22:32 schreef beantherio het volgende:
[..]
Kan natuurlijk maar het is wel een erg hoog stenen gebouw. En het houten dak maakt een relatief klein deel van die hoogte uit.
Ik hoop misschien tegen beter weten in.
Als je zo van bovenaf kijkt, lijkt de brand er niet zo heftig uit te zien.quote:Op maandag 15 april 2019 22:34 schreef Ali_boo het volgende:
[ afbeelding ]
het dakquote:Op maandag 15 april 2019 22:34 schreef Ali_boo het volgende:
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk renovatie gone wrong.quote:Op maandag 15 april 2019 22:36 schreef roos94 het volgende:
Enig idee hoe de brand is ontstaan? Of niet bekend?
een zondaarquote:Op maandag 15 april 2019 22:36 schreef roos94 het volgende:
Al die schitterende kunst die in rook is opgegaan.quote:Op maandag 15 april 2019 22:36 schreef -Chakotay- het volgende:
[ afbeelding ]
Een en al hout.. ja dat brand best aardig
Denk aan de houten balken die er al honderden jaren inzaten.quote:Op maandag 15 april 2019 22:33 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
de comment die je wist dat zou komen
Dus de brand zit nog boven het gewelf? Op de dronebeelden lijkt het alsof beide schepen in lichterlaaie staan. Maar als het puur het dak is, dan is er nog een piepklein beetje hoop dat kunst uit het interieur bewaard kan worden..?quote:Op maandag 15 april 2019 22:29 schreef Studiotje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen het houten stuk is verbrand, de rest ligt op de stenen binnenkoepel. En nu is het hopen dat dit het houdt.
Ik heb begrepen dat er een groot deel gered is?quote:Op maandag 15 april 2019 22:37 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Al die schitterende kunst die in rook is opgegaan.
Vreselijk. Krijg je nooit meer terug.
Renovatie werkzaamheden uitbesteed aan Buurman&Buurmanquote:Op maandag 15 april 2019 22:36 schreef roos94 het volgende:
waarom heeft zon kerk geen sprinkler systeem?quote:Op maandag 15 april 2019 22:37 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Denk aan de houten balken die er al honderden jaren inzaten.
Het glas in lood werk van honderden jaren oud.
De beelden die erin staan.
De banken de preekstoel... enz... enz.
Dan zou je juist moeten kijken. Rituelen van gelovigen sorteren weinig effect jegens natuurverschijnselen, maar op emotioneel gebied kunnen ze hemel en aarde bewegen. Ze reinigen de ziel.quote:Op maandag 15 april 2019 22:29 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
ik kan dit echt niet zien
ik kijk het dan ook niet
Ik denk dat de relieken (met name de doornenkroon) het belangrijkst waren, maar er is een grote kans dat die zijn gered.quote:Op maandag 15 april 2019 22:32 schreef -Chakotay- het volgende:
Wat is eigenlijk het waardevolste kunstwerk wat verloren is gegaan?
Heeft iemand een idee?
Van een dubieuze nieuwsbron toch?quote:Op maandag 15 april 2019 22:38 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat er een groot deel gered is?
Waarschijnlijk was dat er wel, maar niet heel veel gebouwen hebben sprinklers op het dak...quote:Op maandag 15 april 2019 22:38 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
waarom heeft zon kerk geen sprinkler systeem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |