I am fine thanksquote:Op maandag 15 april 2019 21:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Neem maar even een timeout van een minuut
quote:Op maandag 15 april 2019 21:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
'De hele wereld gaat naar de klote man'.
-Raymond van Barneveld, 2018.
Komt allemaal erg dichtbij op deze manier.quote:Op maandag 15 april 2019 21:44 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Nee, daar zou ik graag meer over horen.
Een metalen kerstboom met spoorbrugelementen is ook wat makkelijker in dezelfde "stijl" te herbouwen.quote:Op maandag 15 april 2019 21:36 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Mwa, valt minder aan te branden en ook minder historisch.
De Martinitoren "olle grieze" in Groningen?quote:Op maandag 15 april 2019 21:42 schreef xFriendx het volgende:
Hebben we iets vergelijkbaars in culture waarde in NL wat we net zo erg zouden vinden? Paleis op de Dam? De Dom van Utrecht?
quote:Op maandag 15 april 2019 21:46 schreef Frutsel het volgende:
Volgens mij blijft er niets van over en kunnen ze alles gaan herbouwen...
Ziener Rayaquote:Op maandag 15 april 2019 21:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
'De hele wereld gaat naar de klote man'.
-Raymond van Barneveld, 2018.
Torens staan nog en de achterkant staat ook nog?quote:Op maandag 15 april 2019 21:46 schreef Frutsel het volgende:
Volgens mij blijft er niets van over en kunnen ze alles gaan herbouwen...
Neequote:Op maandag 15 april 2019 21:41 schreef klaasweetalles het volgende:
de mona lisa hangt die in de notre dame?
Ja zeker als al dat Groningse gas dan vlam vat.quote:Op maandag 15 april 2019 21:47 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
De Martinitoren "olle grieze" in Groningen?
Ja.quote:Op maandag 15 april 2019 21:47 schreef Geytenbeekje het volgende:
Werden er ook erediensten in gehouden ?
Qua architecturaal belang zou je ook kunnen denken aan de St. Servaas in Maastricht of de Onze-Lieve-Vrouwekerk in Breda.quote:Op maandag 15 april 2019 21:42 schreef xFriendx het volgende:
Hebben we iets vergelijkbaars in culture waarde in NL wat we net zo erg zouden vinden? Paleis op de Dam? De Dom van Utrecht?
Dan zouden ze nu in een schooltje moeten houden de diensten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |