Ouiquote:
Mja, ben wel benieuwd wat er over blijft van die klok, die smelt niet zomaar weg lijkt me.quote:Op maandag 15 april 2019 21:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
gebouw is wel weer op te bouwen, maar juist al die zeldzame objecten die binnen liggen zijn bijna niet te vervangen.
oh gelukkigquote:Op maandag 15 april 2019 21:13 schreef warhamstr het volgende:
Die steigers hoef je niet heel bang voor te zijn. Branden schoon en blijvenstaan. Zijn enorm sterke constructies.
Klopt. Werd op tv ook al meermaals aangehaald. Onwijs heet daarbinnenquote:Op maandag 15 april 2019 21:11 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Nadeel van die dikke stenen muren is nu weer wel dat het eigenlijk gewoon een grote oven is.
We houden je verantwoordelijk als het niet zo isquote:Op maandag 15 april 2019 21:13 schreef warhamstr het volgende:
Die steigers hoef je niet heel bang voor te zijn. Branden schoon en blijvenstaan. Zijn enorm sterke constructies.
Die hebben wel grote betekenis voor een kerk.quote:Op maandag 15 april 2019 21:12 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Ja, verder boeit dat gebouw niet, maar als die klokken verloren gaan....
Zijn ze er aan het uithalen zo ik heb begrepen.quote:Op maandag 15 april 2019 21:12 schreef Straatcommando. het volgende:
Hoe zit het met de relikwieën die daar liggen?
Daar durf ik mij hand voor in he... Nee. Laat maar.quote:Op maandag 15 april 2019 21:15 schreef beantherio het volgende:
[..]
We houden je verantwoordelijk als het niet zo is
Zonder kerk heb je ook weinig aan klokken he.quote:Op maandag 15 april 2019 21:15 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Die hebben wel grote betekenis voor een kerk.
Serieus....man man man..quote:Op maandag 15 april 2019 21:15 schreef Ali_boo het volgende:
Near the square, onlookers pray in front of the burning"
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk zien dit soort mensen dit gewoon als een test van Godquote:Op maandag 15 april 2019 21:15 schreef Ali_boo het volgende:
Near the square, onlookers pray in front of the burning"
[ afbeelding ]
Tevens staan de helicopters in gebieden waar veel bossen zijn, Parijs valt daar niet echt onderquote:21:12
Volgens de Franse politie zijn watervliegtuigen niet ingezet om de vlammen te doven vanwege veiligheidsrisico's.
Christenen zullen wel iets bezorgder zijn over de doornenkroon en delen van het kruis.quote:Op maandag 15 april 2019 21:14 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Mja, ben wel benieuwd wat er over blijft van die klok, die smelt niet zomaar weg lijkt me.
Die gaan er aan. Al hebben ze wel geprobeerd iets te redden.quote:Op maandag 15 april 2019 21:12 schreef Straatcommando. het volgende:
Hoe zit het met de relikwieën die daar liggen?
Die klok (de Nederlandse dan) is deze eeuw pas gemaakt, dus wat daar nou voor een drama over gemaakt wordt...quote:Op maandag 15 april 2019 21:15 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Die hebben wel grote betekenis voor een kerk.
Ze zijn heilig he. Ingewijd en alles. Eigen stem. Magische krachten. Vaak unieke stukken.quote:Op maandag 15 april 2019 21:16 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Zonder kerk heb je ook weinig aan klokken he.
De titel ziet er bijzonder lomp uit, maar in context over puur de klok is het niet zo kwalijk, alleen ongelukkig verwoordquote:Op maandag 15 april 2019 21:12 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Geen klok is hetzelfde.quote:Op maandag 15 april 2019 21:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die klok (de Nederlandse dan) is deze eeuw pas gemaakt, dus wat daar nou voor een drama over gemaakt wordt...
Het is niet eens een antieke klok maar een replicaquote:Op maandag 15 april 2019 21:12 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp wat je zegt. In een eerder deel vergeleek ik dit met de Twin Towers in New York City. Al is er veel meer historie in Parijs.quote:Op maandag 15 april 2019 21:16 schreef Faux. het volgende:
Vrienden uit Parijs zijn ook erg verdrietig. Zij die denken dat dit 'maar' een gebouw is en niet snappen dat dit mensen raakt, dit is het hart van Parijs. Het oudste deel van de stad met de mooiste kathedraal. Parijzenaren vermijden de Eiffeltoren als de pest maar het Île de la Cité komen ze nog graag. Dit raakt ze echt.
Lekker veilig wel.quote:Op maandag 15 april 2019 21:15 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zijn ze er aan het uithalen zo ik heb begrepen.
Thanks, ja het zal bizar zijn, Sorbonne zit om de hoek natuurlijk. De universiteit verliest een icoon nog groter dan haarzelf.quote:Op maandag 15 april 2019 21:15 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Sterkte, zal vast surrealistisch zijn daar, nu.
En het is ook één van de plekken in Parijs die mensen van over de hele wereld trekt. Als je als toerist naar Parijs gaat, ga je naar de Eiffeltoren én de Notre Dame. En daarna de rest.quote:Op maandag 15 april 2019 21:16 schreef Faux. het volgende:
Vrienden uit Parijs zijn ook erg verdrietig. Zij die denken dat dit 'maar' een gebouw is en niet snappen dat dit mensen raakt, dit is het hart van Parijs. Het oudste deel van de stad met de mooiste kathedraal. Parijzenaren vermijden de Eiffeltoren als de pest maar het Île de la Cité komen ze nog graag. Dit raakt ze echt.
nos heeft liveblog.quote:Op maandag 15 april 2019 21:18 schreef Zipportal het volgende:
Dit is godverdomme wereldnieuws, en geen NL zender is live.
internet is toch ten alle tijden veel sneller en actuelerquote:Op maandag 15 april 2019 21:18 schreef Zipportal het volgende:
Wut? Serieus?quote:Op maandag 15 april 2019 21:18 schreef Zipportal het volgende:
Ik ging naar Jim Morrison. En de Sacre Coeur. En toen de restquote:Op maandag 15 april 2019 21:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En het is ook één van de plekken in Parijs die mensen van over de hele wereld trekt. Als je als toerist naar Parijs gaat, ga je naar de Eiffeltoren én de Notre Dame. En daarna de rest.
Het enige wat ze daar dan doen is berichten van Twitter oplezen, laat dan maar zitten.quote:Op maandag 15 april 2019 21:18 schreef Zipportal het volgende:
Jouw N=1 onderzoek is irrelevant voor mijn punt.quote:Op maandag 15 april 2019 21:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik ging naar Jom Morrison. En de Sacre Coeur. En toen de rest
nog nooit van een klokkenstoel gehoord dus?quote:Op maandag 15 april 2019 21:16 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Zonder kerk heb je ook weinig aan klokken he.
Bron?quote:Op maandag 15 april 2019 21:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
Relieken en kerkschatten in veiligheid
NOS was net live, en zal als er veel nieuws te melden is ook weer live gaan.quote:Op maandag 15 april 2019 21:18 schreef Zipportal het volgende:
quote:Op maandag 15 april 2019 21:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
Het is zó verdrietigquote:Op maandag 15 april 2019 21:16 schreef Faux. het volgende:
quote:Op maandag 15 april 2019 21:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
RTL en de NPO zijn wereldvreemd .quote:Op maandag 15 april 2019 21:18 schreef Zipportal het volgende:
Waar lees je dat?quote:Op maandag 15 april 2019 21:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
Verdorie, weer een zandkorrel op het strand.quote:Op maandag 15 april 2019 21:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jouw N=1 onderzoek is irrelevant voor mijn punt.
Voor wie dan? Die 3 oma's in lutjebroek die niet van internet afweten? Heel Facebook en twitter staan vol met live feeds dus 90% van de mensen weet het al.quote:Op maandag 15 april 2019 21:18 schreef Zipportal het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |