Bij 2-2 ben je er blij meequote:Op dinsdag 16 april 2019 00:10 schreef DenXD het volgende:
Wanneer gaan ze nou eens aanpassen dat uitgoals dubbel tellen? Krijg je veel vaker spannendere partijen...
...
.. en had ik meer vertrouwen in vandaag.
Daar zijn ze in Italië niet vies vanquote:Op maandag 15 april 2019 22:37 schreef damsco het volgende:
[..]
Ja lekker massamoord plegen. Lekker bezig pik.
Groningen verliest, wat?quote:Op dinsdag 16 april 2019 01:14 schreef Landgeld het volgende:
Best bizar. In één week kan de positieve sfeer totaal veranderen. In één week kan alles geweldig of totaal niks zijn. Als juventus en Groningen verliest...
We will see
het was in zijn eerste periode bij ajax al hip om hem af te kraken, vandaag de dag is dat nog steeds zo maar eigenlijk nog kanslozer.quote:Op maandag 15 april 2019 18:38 schreef Simmertje het volgende:
Ik snap de kritiek niet zo op Daley, speelt echt een prima seizoen. Magallan mag zijn veters nog niet eens strikken.
er is geen betere optiequote:Op dinsdag 16 april 2019 08:35 schreef Ludachrist het volgende:
Veltman en Mazraoui allebei, ik weet niet wat ik daar nou van vindt.
quote:
quote:
ik denk toch wel dat het vanavond klaar is 2-1 al hoop ik uiteraard van nietquote:Op dinsdag 16 april 2019 08:44 schreef Simmertje het volgende:
Het is inderdaad niet anders, je wilt ook niet opeens het succesvolle centrum uit elkaar halen. Daarnaast gaan we sowieso wel een tegengoal krijgen vanavond, gaat erom dat we de kansen die we gaan krijgen meteen afmaken. Ik ga voor de 2-2, een verschrikkelijke slotfase van de wedstrijd, maar we houden het vol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |