Het toverwoord van de laatste paar jaar.quote:Op maandag 15 april 2019 12:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
Onthou alleen de cocktail...de rest is weer managementonzin uit een boekje
Is sinds een paar jaar erg hip. We moeten ook agile en scrum werken...ben nog steeds aan het uitvinden wat ze daarmee bedoelenquote:
Ik heb het ook gezien.quote:
En heel stoer ook met facilitators met een green belt of black beltsquote:Op maandag 15 april 2019 12:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het toverwoord van de laatste paar jaar.
Jij bent waar JapkeD het op twitter het altijd over heeft!!! en die stripjes van 9tot5quote:Op maandag 15 april 2019 12:07 schreef Charmian het volgende:
[..]
Is sinds een paar jaar erg hip. We moeten ook agile en scrum werken...ben nog steeds aan het uitvinden wat ze daarmee bedoelen
Tijdens een schrikkeljaar heb ik dan één snipperdag.quote:Op maandag 15 april 2019 12:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Neuh, alleen op 1 april en die andere 364 dagen.
Zal je net zien dat het pokkeweer isquote:Op maandag 15 april 2019 12:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tijdens een schrikkeljaar heb ik dan één snipperdag.
Ik zou daar heel dwars van worden.quote:Op maandag 15 april 2019 12:10 schreef Charmian het volgende:
[..]
En heel stoer ook met facilitators met een green belt of black belts
Klinkt als een soort Luizenmoeder kanjertraining voor volwassenenquote:Op maandag 15 april 2019 12:10 schreef Charmian het volgende:
[..]
En heel stoer ook met facilitators met een green belt of black belts
Ik schijt er op...maar mijn werkgever ook op mij wat dat betreft. Ik ben een bange loonslaafquote:Op maandag 15 april 2019 12:14 schreef TillyB het volgende:
[..]
Klinkt als een soort Luizenmoeder kanjertraining voor volwassenen
Dus dat, hele blogs worden er binnen ons bedrijf over geschreven, begrijp er alleen geen drol van. Of eigenlijk wil ik er geen drol van begrijpen.quote:Op maandag 15 april 2019 12:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah dat zegt me dan wel weer wat ... maar dat is ook alles
Het zit je ook nooit meequote:Op maandag 15 april 2019 12:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nu al een kutdag die snipperdag.
quote:Op maandag 15 april 2019 12:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik schijt er op...maar mijn werkgever ook op mij wat dat betreft. Ik ben een bange loonslaaf![]()
Dat is de truc van het middenmanagement. Geef aan hele normale dingen andere namen die niemand begrijpt en hou daarmee jezelf stevig in het zadel.quote:Op maandag 15 april 2019 12:19 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dus dat, hele blogs worden er binnen ons bedrijf over geschreven, begrijp er alleen geen drol van. Of eigenlijk wil ik er geen drol van begrijpen.
das waarquote:
Volgens mij overschat je mijn invloed.quote:Op maandag 15 april 2019 12:21 schreef Recce het volgende:
Het is al een tijdje geleden dat we rode of blauwe puntjes hebben gehad, geloof ik. Begint het weer normaal te worden? Is het de invloed van Scrut?
quote:Op maandag 15 april 2019 12:21 schreef Recce het volgende:
Het is al een tijdje geleden dat we rode of blauwe puntjes hebben gehad, geloof ik. Begint het weer normaal te worden? Is het de invloed van Scrut?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |