Ja ik wou er eerst ook iets anders van makenquote:Op maandag 15 april 2019 10:59 schreef cafca het volgende:
[..]
Moest ineens aan Koot en Bie denken....
Het was ineens niet meer leuk toen ze het op werk introduceerden als verplicht ochtendoverleg op maandag.quote:Op maandag 15 april 2019 10:59 schreef cafca het volgende:
[..]
Moest ineens aan Koot en Bie denken....
Oh dat hen ik gemist danquote:Op maandag 15 april 2019 11:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
Het was ineens niet meer leuk toen ze het op werk introduceerden als verplicht ochtendoverleg op maandag.
Als je het Keek op de week noemde moest het ineens leuk zijn...niemand zit/zat op dat soort nietszeggende overlegjes te wachten. Tegenwoordig moet het allemaal volgens de Lean methodiek. Ik vind het vooral irritant, je kunt nooit eens een normale discussie voeren omdat het allemaal binnen 15 minuten afgeraffeld moet zijn.quote:
Snap ik.quote:Op maandag 15 april 2019 11:45 schreef chufi het volgende:
Ik voer al tijden geen maandagochtend overleg meer
Ja of in bed.quote:Op maandag 15 april 2019 11:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar moet je op de bank GOT kijken ja of nee?
vanaf vrijdag boven de 20 gradenquote:
Ik las pas iets over Lean en was zo in de war.. ik kende alleen de lean cocktail: codeīne + hoestdrankquote:Op maandag 15 april 2019 11:20 schreef Charmian het volgende:
[..]
Als je het Keek op de week noemde moest het ineens leuk zijn...niemand zit/zat op dat soort nietszeggende overlegjes te wachten. Tegenwoordig moet het allemaal volgens de Lean methodiek. Ik vind het vooral irritant, je kunt nooit eens een normale discussie voeren omdat het allemaal binnen 15 minuten afgeraffeld moet zijn.
nou barst losquote:Op maandag 15 april 2019 12:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb me nog niet over het weer uitgelaten ..
Onthou alleen de cocktail...de rest is weer managementonzin uit een boekjequote:Op maandag 15 april 2019 12:02 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik las pas iets over Lean en was zo in de war.. ik kende alleen de lean cocktail: codeine + hoestdrank
Ik ken de methode geloof ik nietquote:Op maandag 15 april 2019 12:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
Onthou alleen de cocktail...de rest is weer managementonzin uit een boekje
ik ook niet, het is bewolkt met een flauw zonnetje, zie geen bloterikken, maar ook geen ingepakte koukleumenquote:Op maandag 15 april 2019 12:03 schreef chufi het volgende:
[..]
De zon schijnt, ik ben nog niet buiten geweest dus geen idee of het koud is of niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |