Lekker op tijdquote:
Je moet gaan sportenquote:Op zondag 14 april 2019 21:33 schreef JimmyDean het volgende:
Ben op een of andere manier constant onrustig, opgefokt, snel kwaad en snel verveeld. Dit gaat niet goed zo.
Vind je ook een negatieve jongen, slechte vibe.quote:Op zondag 14 april 2019 21:33 schreef JimmyDean het volgende:
Ben op een of andere manier constant onrustig, opgefokt, snel kwaad en snel verveeld. Dit gaat niet goed zo.
Je ging toch naar het terras? Doeiquote:Op zondag 14 april 2019 21:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind je ook een negatieve jongen, slechte vibe.
Pieter Baan Centrum?quote:Op zondag 14 april 2019 21:33 schreef JimmyDean het volgende:
Niet als je er al een week in hebt geslapenquote:
Goede besteding van het lange weekendquote:Op zondag 14 april 2019 21:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nice. Heb komende zaterdag wel een feestje en zondag ook nog als ik dan nog zin heb. Dus paasmaandag zal ik wel op de bank liggen.
Iedereen heeft een grens.quote:Op zondag 14 april 2019 21:34 schreef JimmyDean het volgende:
Komt ook omdat ik het belachelijk druk heb en veel te veel wil.
True. En de vrijdag eens kijken of ik nog wat nieuwe kleren en een telefoon kan kopenquote:Op zondag 14 april 2019 21:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Goede besteding van het lange weekend
Wat is druk als je dagelijks op fok zitquote:Op zondag 14 april 2019 21:34 schreef JimmyDean het volgende:
Komt ook omdat ik het belachelijk druk heb en veel te veel wil.
Moet voor morgen nog 4 artikelen lezen van rond de 20 pagina's, en van twee een samenvatting/analyse maken. Maar ik heb er gewoon geen energie voor en kan me niet focussen.quote:
minder alcoholquote:Op zondag 14 april 2019 21:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Moet voor morgen nog 4 artikelen lezen van rond de 20 pagina's, en van twee een samenvatting/analyse maken. Maar ik heb er gewoon geen energie voor en kan me niet focussen.
Verwend weer hoorquote:Op zondag 14 april 2019 21:36 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja. En heb ook nog een lunch op bed gekregen tussendoor.
Over het algemeen zit ik niet veel op fok though, maar als ik er zit is het uitstelgedrag en wil ik iets doen wat geen energie kost.quote:
red bull drinken en Partij voor de Dieren stemmen helpt tegen alles.quote:Op zondag 14 april 2019 21:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Moet voor morgen nog 4 artikelen lezen van rond de 20 pagina's, en van twee een samenvatting/analyse maken. Maar ik heb er gewoon geen energie voor en kan me niet focussen.
Beetje zo'n lucht van vanille en orchideeën neem ik aan of heb je een riekend kruis?quote:Op zondag 14 april 2019 21:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet als je er al een week in hebt geslapen
Wat voor telefoonquote:Op zondag 14 april 2019 21:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
True. En de vrijdag eens kijken of ik nog wat nieuwe kleren en een telefoon kan kopen
Meer de lucht van m&m's en paprikachipsquote:Op zondag 14 april 2019 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje zo'n lucht van vanille en orchideeën neem ik aan of heb je een riekend kruis?
Alcoholquote:Op zondag 14 april 2019 21:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat dan, hoezo heb je dan een verhoogde bloeddruk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |