Ben jij 50 ofzoquote:Op zondag 14 april 2019 21:17 schreef JimmyDean het volgende:
Heb zaterdag ook een feestje gepland maar daar ga ik niet heen. Denk dat ik naar mijn ouders ga en lekker op tijd naar bed in het weekend. Paar goede boeken lezen ofzo.
Doe eens niet alsof je al bijna dood bentquote:Op zondag 14 april 2019 21:17 schreef JimmyDean het volgende:
Heb zaterdag ook een feestje gepland maar daar ga ik niet heen. Denk dat ik naar mijn ouders ga en lekker op tijd naar bed in het weekend. Paar goede boeken lezen ofzo.
Hé chloro, ja, zou er niet aan willen denken.quote:Op zondag 14 april 2019 21:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hey gianni. Wat een dom idee van Jimmy he
Echt he.quote:Op zondag 14 april 2019 21:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hé chloro, ja, zou er niet aan willen denken.
Hoe ist?
Waarschijnlijk sta ik volgende week toch weer straalbezopen op een balkon te schreeuwen.quote:Op zondag 14 april 2019 21:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe eens niet alsof je al bijna dood bent
Jimmy mag je wel wat steviger aanpakken hoor, die luistert nauwelijksquote:Op zondag 14 april 2019 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geeft lief tikje op zijn bolletje.
Heel goedquote:Op zondag 14 april 2019 21:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarschijnlijk sta ik volgende week toch weer straalbezopen op een balkon te schreeuwen.
Weekend was veel te kort. Gelukkig is volgend weekend 4 dagen. Nu al zin inquote:Op zondag 14 april 2019 21:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt he.
Goed, ga zo ook lekker fapje plegen voor het slapengaan. Hoe is t met jou?
Wat heb je gedaan?quote:Op zondag 14 april 2019 21:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Weekend was veel te kort. Gelukkig is volgend weekend 4 dagen. Nu al zin in
Fuck it. Als je beetje geluk hebt, kun je je lul ook nog ergens in stekenquote:
in een watermeloen ofzoquote:Op zondag 14 april 2019 21:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Fuck it. Als je beetje geluk hebt, kun je je lul ook nog ergens in steken
Gisteren nog gewerkt, dus alleen vandaag vrij gehad. Dus tussen het huishouden door zo veel mogelijk tv gekeken en bier gedronkenquote:
Als je volgende week vanaf dat balkon naar beneden springt draait de wereld toch wel door hoor, gewoon beetje plezier in het leven hebben joh.quote:
Ik kan ook een ex scharrel appen als ik daar behoefte aan zou hebben, maar ik wil een lieve vriendin en geen neukertje.quote:Op zondag 14 april 2019 21:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Fuck it. Als je beetje geluk hebt, kun je je lul ook nog ergens in steken
Lekker vroeg naar bed danquote:Op zondag 14 april 2019 21:23 schreef Myrr het volgende:
Tsjonge. Ben intens verrot terwijl k alleen maar een beetje heb staan drinken en dansen. Niet eens veel gedronken. Slaat nergens op weer.
Dat krijg je als je niet meer elk weekend oefentquote:Op zondag 14 april 2019 21:23 schreef Myrr het volgende:
Tsjonge. Ben intens verrot terwijl k alleen maar een beetje heb staan drinken en dansen. Niet eens veel gedronken. Slaat nergens op weer.
Als ik een dag een pik zou hebben, zou dit serieus een van de dingen zijn die ik zou doenquote:
wat denk je dat daar zo fantastisch aan is?quote:Op zondag 14 april 2019 21:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als ik een dag een pik zou hebben, zou dit serieus een van de dingen zijn die ik zou doen
Scheelt wel klauwen met geldquote:Op zondag 14 april 2019 21:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat krijg je als je niet meer elk weekend oefent
Waarom?quote:Op zondag 14 april 2019 21:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als ik een dag een pik zou hebben, zou dit serieus een van de dingen zijn die ik zou doen
Oh. Het zou je goed doenquote:Op zondag 14 april 2019 21:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik kan ook een ex scharrel appen als ik daar behoefte aan zou hebben, maar ik wil een lieve vriendin en geen neukertje.
Lekker zeg. Ik heb net 49 wasjes opgevouwenquote:Op zondag 14 april 2019 21:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gisteren nog gewerkt, dus alleen vandaag vrij gehad. Dus tussen het huishouden door zo veel mogelijk tv gekeken en bier gedronken
Geen idee, ben gewoon benieuwd.quote:Op zondag 14 april 2019 21:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
wat denk je dat daar zo fantastisch aan is?
Bijsturing? Je hebt het gewoon nodig dat een lekker wijf je pik berijdt alsof het de laatste pik in haar leven isquote:Op zondag 14 april 2019 21:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ik heb wel een beetje bijsturing nodig eigenlijk.
Zou wel eerst het plasticje eraf halen. Gewoon een tipquote:Op zondag 14 april 2019 21:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
is gewoon de mannelijke variant van een komkommer gebruiken
van de komkommer?quote:Op zondag 14 april 2019 21:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou wel eerst het plasticje eraf halen. Gewoon een tip
Mwah, meer een lieve knappe vrouw om mee te slapen en die een ontbijtje voor me maakt.quote:Op zondag 14 april 2019 21:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bijsturing? Je hebt het gewoon nodig dat een lekker wijf je pik berijdt alsof het de laatste pik in haar leven is
Waarvan anders?quote:
Ja dat kan daarna. Eerst een schrale pikquote:Op zondag 14 april 2019 21:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mwah, meer een lieve knappe vrouw om mee te slapen en die een ontbijtje voor me maakt.
Ja okquote:Op zondag 14 april 2019 21:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja dat kan daarna. Eerst een schrale pik
Wassen, strijken ook allemaal afgevinkt. Ook nog wat leuks gedaan?quote:Op zondag 14 april 2019 21:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lekker zeg. Ik heb net 49 wasjes opgevouwen
Je moet vaker naar mij luisterenquote:
Nehquote:Op zondag 14 april 2019 21:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Toch lekker prikkelend zo tegen de bmm dat harde stukje plastic.
Vrijdag feestje gehad en toen ik gisteren thuis kwam, heb ik hele middag geslapenquote:Op zondag 14 april 2019 21:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wassen, strijken ook allemaal afgevinkt. Ook nog wat leuks gedaan?
quote:Op zondag 14 april 2019 21:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
was benieuwd wat voor watermeloenen je kocht
Nice. Heb komende zaterdag wel een feestje en zondag ook nog als ik dan nog zin heb. Dus paasmaandag zal ik wel op de bank liggen.quote:Op zondag 14 april 2019 21:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vrijdag feestje gehad en toen ik gisteren thuis kwam, heb ik hele middag geslapen
Was lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |