Haha mooi hequote:Op zondag 14 april 2019 22:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
zegt degene die iedereen met een vagijn wil doen...
Ben gewoon eerlijkquote:
Okéquote:Op zondag 14 april 2019 22:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Alleen als het als voorproefje van het echte werk is
Stop met het gebruiken van het woord vagijnquote:Op zondag 14 april 2019 22:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
zegt degene die iedereen met een vagijn wil doen...
Ik zal het noteren.quote:
Oke kutquote:Op zondag 14 april 2019 22:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Stop met het gebruiken van het woord vagijn
wilde zijn eigen woorden tegen hem gebruikenquote:Op zondag 14 april 2019 22:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Stop met het gebruiken van het woord vagijn
Ja is een leuk kloon accountje van mijquote:Op zondag 14 april 2019 22:12 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind Prof wel een een van de leukste mensen op Fok!, blij dat hij hier bestaat
Leuk, kan hij nog een anuslikpost in z’n sig zettenquote:Op zondag 14 april 2019 22:12 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind Prof wel een een van de leukste mensen op Fok!, blij dat hij hier bestaat
SOOOOOWWWWWWWWWquote:Op zondag 14 april 2019 22:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Leuk, kan hij nog een anuslikpost in z’n sig zetten
Sssstquote:Op zondag 14 april 2019 22:19 schreef Rozevla het volgende:
[..]
SOOOOOWWWWWWWWW
KIJK DEZE BLAUWE JELLY WEZEN!!!!
Blij om te zien dat hij toch nog goed is terechtgekomen.quote:
willem is echter al een tijdje geleden overledenquote:Op zondag 14 april 2019 22:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Blij om te zien dat hij toch nog goed is terechtgekomen.
kloptquote:Op zondag 14 april 2019 22:47 schreef Rozevla het volgende:
Waarom word mijn post verwijderd??
Mag ik geen filmpje van braddie posten??
die ggmm wenst je gewoon dood. heb tr gezetquote:Op zondag 14 april 2019 22:47 schreef Rozevla het volgende:
Waarom word mijn post verwijderd??
Mag ik geen filmpje van braddie posten??
goed gedaan chefquote:Op zondag 14 april 2019 22:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
die ggmm wenst je gewoon dood. heb tr gezet
quote:Op zondag 14 april 2019 22:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
die ggmm wenst je gewoon dood. heb tr gezet
Ik zal er op letten, het spijt mequote:Op zondag 14 april 2019 22:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
zag ook laatst dat jij je laatste ban zat te bespreken. niet meer doen
Lees de policy maar weer is ff door.quote:Op zondag 14 april 2019 22:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik zal er op letten, het spijt me
ga ik NU doenquote:Op zondag 14 april 2019 22:55 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Lees de policy maar weer is ff door.
Jij snapt het duidelijk niet blauwtje
quote:Op zondag 14 april 2019 22:12 schreef UitStraling het volgende:
Die popnummertjes van toen vond ik dan wel weer aardig. Voor wat het is dan. Maar inderdaad voor die plastische aars en voorgevel hoef je het niet te doen.quote:
nee, vind het echt niksquote:Op zondag 14 april 2019 23:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zou je d'r dikke billen niet onder willen spuiten
Niet iedereen valt op zwarte dikke plastic reten.quote:Op zondag 14 april 2019 23:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zou je d'r dikke billen niet onder willen spuiten
Liever jouw pinda rotsen iddquote:Op zondag 14 april 2019 23:18 schreef Myrr het volgende:
[..]
Niet iedereen valt op zwarte dikke plastic reten.
Vind jou wel een type voor een meer dan epic bipsje.quote:Op zondag 14 april 2019 23:18 schreef Myrr het volgende:
[..]
Gewoon een keertjequote:Op zondag 14 april 2019 23:18 schreef Myrr het volgende:
[..]
Klopt, maar ze houdt de boel niet bij echt jammerquote:Op zondag 14 april 2019 23:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind jou wel een type voor een meer dan epic bipsje.
Is als een magnetronmaaltijd met een kleffe gehaktbal, wat aardappelpuree dat op lijm lijkt en wat bittere spinazie met sliertjes.quote:
Daar ga jij toch helemaal niet overquote:Op zondag 14 april 2019 23:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Klopt, maar ze houdt de boel niet bij echt jammer
Het ziet er wel uit als een normale maaltijd maar het klopt gewoon nietquote:Op zondag 14 april 2019 23:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is als een magnetronmaaltijd met een kleffe gehaktbal, wat aardappelpuree dat op lijm lijkt en wat bittere spinazie met sliertjes.
je hebt toch een kindquote:Op zondag 14 april 2019 23:26 schreef Myrr het volgende:
Ik wil bediening. Mensen die in de avond even eten voor me maken als ik op de bank lig en het daarna ook meteen opruimen.
Kan wel gewoon van balenquote:Op zondag 14 april 2019 23:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar ga jij toch helemaal niet over
Je moet je niet zo aanstellenquote:Op zondag 14 april 2019 23:26 schreef Myrr het volgende:
Ik wil bediening. Mensen die in de avond even eten voor me maken als ik op de bank lig en het daarna ook meteen opruimen.
lolquote:
Ja daar heb je toch niks aan. Dan moet je niet eens alleen voor jezelf maar ook voor dat kind broodjes maken.quote:
Niet gekliktquote:Op zondag 14 april 2019 23:26 schreef Vanillekwark het volgende:
SWEEEEEEEEEEEEEEEEEEET CAROLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINE
Zolang haar vriendje haar nog over de rugleuning gooit en haar bestijgt als een bronstige stier voor kindje 2 moet dat je niet geheel boeien als man zijndequote:
Je moet voor mij niet bepalen wat ik wel en niet moet.quote:
Je hebt gedronken de hele dag geslapen en wil verzorgd worden booooringquote:Op zondag 14 april 2019 23:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Je moet voor mij bepalen wat ik wel en niet moet.
Behalve blowjobsquote:Op zondag 14 april 2019 23:30 schreef Rozevla het volgende:
🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼
WOMEN DONT OWE YOU SHIT
Ja daar heb ik niet zo veel mee te makenquote:Op zondag 14 april 2019 23:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zolang haar vriendje haar nog over de rugleuning gooit en haar bestijgt als een bronstige stier voor kindje 2 moet dat je niet geheel boeien als man zijnde
Moet ik toch zelf weten.quote:Op zondag 14 april 2019 23:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je hebt gedronken de hele dag geslapen en wil verzorgd worden booooring
Precies daarom.quote:Op zondag 14 april 2019 23:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja daar heb ik niet zo veel mee te maken
Als man zijndequote:Op zondag 14 april 2019 23:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zolang haar vriendje haar nog over de rugleuning gooit en haar bestijgt als een bronstige stier voor kindje 2 moet dat je niet geheel boeien als man zijnde
Ik kijk op tablet wat in bed en zit op mn mobielquote:
Hebben ze daar nog slavernij?quote:Op zondag 14 april 2019 23:35 schreef Myrr het volgende:
Ik wil op Ambon wonen daar heb je gewoon bediening.
maakt me ook niet uit of jij het ook gaat luisteren ik wilde het gewoon even meldenquote:Op zondag 14 april 2019 23:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik kijk op tablet wat in bed en zit op mn mobiel
Ik luister naar oefen sessies van de bromkatten maar ik mag geen filmpje daarvan sturenquote:
quote:Op zondag 14 april 2019 23:39 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik luister naar oefen sessies van de bromkatten maar ik mag geen filmpje daarvan sturen
Want braddie zit daarin !!!!!
Zo mag ik het horenquote:Op zondag 14 april 2019 23:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
maakt me ook niet uit of jij het ook gaat luisteren ik wilde het gewoon even melden
Ik heb hem wel weer gevraagd een nieuw account aan te maken hier.quote:
heb je zijn kookvlogs gezien?quote:Op zondag 14 april 2019 23:39 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik luister naar oefen sessies van de bromkatten maar ik mag geen filmpje daarvan sturen
Want braddie zit daarin !!!!!
Gewoon loon, onderdak, eten, kleding.quote:
Daar ga ik maar even naar kijken voor het pensioen dan.quote:
Ik heb erg veel zin om morgen weer AN DIE ARBEIT!!!! te gaan.quote:
Arbeid macht freiquote:Op zondag 14 april 2019 23:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik heb erg veel zin om morgen weer AN DIE ARBEIT!!!! te gaan.
Oh, vertel, wat doe je?quote:Op zondag 14 april 2019 23:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik heb erg veel zin om morgen weer AN DIE ARBEIT!!!! te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |