abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 april 2019 @ 14:22:03 #126
478258 Amphorapotje
I will be following the moon !
pi_186272759
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 14:06 schreef Punkman het volgende:

[..]

Mijn god, wat heb je in de aanbieding.
Veel alcohol en in een vat graag.
50 liter op zijn minst.
Gisteren was er een leuke bar, drank was gratis en er is best nog wat over. Tast toe ! B:)B
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
  woensdag 17 april 2019 @ 14:23:30 #127
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_186272790
Alweer ? :D "Oooooh, Dotje kom nou terug, kom nou terug"" Dot moet lekker haar eigen boontjes doppen, niet het tere zieltje uithangen, maar gewoon lachen om sommige schreeuwerds en desnoods terugslaan. Dot deelt uit en, jazeker wel en dan moet je ook bereids zijn om te ontvangen. De andere kant is precies hetzelfde. Daar komt één van de leiders het topic binnen en binnen 5 minuten lopen de meelopers achter de leider aan en is het hommeles. En als er dan iemand nog wat zegt vooral quasi verontwaardigd doen. En de mods hier zien niet zo veel eigenlijk of het moet er wel heel dik bovenop liggen. Mijn waarheid i.p.v. maar om de hete brei te blijven heendraaien.
  woensdag 17 april 2019 @ 14:23:57 #128
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_186272801
quote:
14s.gif Op woensdag 17 april 2019 14:22 schreef Amphorapotje het volgende:

[..]

Gisteren was er een leuke bar, drank was gratis en er is best nog wat over. Tast toe ! B:)B
Moet wel met een mooie schuimkraag zijn, een mooie witte snor op de lippen, krijg je ervan. Jammer dat carnaval voorbij is.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_186272815
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 14:17 schreef Disana het volgende:

[..]

Je bent al de tweede mod die openlijk een voorkeur uitspreekt (de andere die van Chea). Ik vind dit niet verstandig.
Ik was al klaar met deze discussie eigenlijk, maar voorkeur?
Ik zeg dat ik haar hoger inschat dan wat ze tot nu schrijft.
geen voorkeur of niets

Maar "jouw" voorkeur steld toch ook dat als mijn antwoord nog niet goed genoeg is dat ik daar niks aan kan doen.

Die voorkeur waarvan jij mij beticht zie ik in een ellenlange discussie niet terug.

Van alles wat ik geschreven heb naar haar is geen sprake van een meten met twee maten, en thunderbitch is zeker niet blij met mij.

Ik vind deze opmerking zeer flauw, en die kan je absoluut niet staven met al mijn antwoorden.

Dus nogmaals, waar doel je precies op?
pi_186272868
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 14:23 schreef BloesBloes het volgende:
Alweer ? :D "Oooooh, Dotje kom nou terug, kom nou terug"" Dot moet lekker haar eigen boontjes doppen, niet het tere zieltje uithangen, maar gewoon lachen om sommige schreeuwerds en desnoods terugslaan. Dot deelt uit en, jazeker wel en dan moet je ook bereids zijn om te ontvangen. De andere kant is precies hetzelfde. Daar komt één van de leiders het topic binnen en binnen 5 minuten lopen de meelopers achter de leider aan en is het hommeles. En als er dan iemand nog wat zegt vooral quasi verontwaardigd doen. En de mods hier zien niet zo veel eigenlijk of het moet er wel heel dik bovenop liggen. Mijn waarheid i.p.v. maar om de hete brei te blijven heendraaien.
Ja, jij kan er ook nog wel bij.
De mods zien niet zoveel of het moet er wel heel dik bovenop liggen.

Nou, kom op dan maar, wat is er nog meer.
  woensdag 17 april 2019 @ 14:29:06 #131
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_186272881
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 14:23 schreef BloesBloes het volgende:
Nou, je zal Dot wezen die keer op keer belaagd wordt door een posse. Ik vind nog dat ze het lang volgehouden heeft. De grote lijnen waar het om gaat een bepaald syndroom dat hardnekkig is. Ik snap dat ze even rust neemt om weer te kunnen posten. Ik bewonder haar zeer.
  † In Memoriam † woensdag 17 april 2019 @ 14:31:29 #132
137949 Disana
pi_186272915
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 14:24 schreef Punkman het volgende:

[..]

geen voorkeur of niets

Maar "jouw" voorkeur steld toch ook dat als mijn antwoord nog niet goed genoeg is dat ik daar niks aan kan doen.

Die voorkeur waarvan jij mij beticht zie ik in een ellenlange discussie niet terug.

Van alles wat ik geschreven heb naar haar is geen sprake van een meten met twee maten, en thunderbitch is zeker niet blij met mij.

Ik vind deze opmerking zeer flauw, en die kan je absoluut niet staven met al mijn antwoorden.

Misschien vergis ik me, maar ik had je opmerking opgevat als 'jij bent voor mij een prima user'. Dat in tegenstelling tot de andere posters hier. Maar of ik me nu vergis of niet, het lijkt me niet verstandig er users uit te pikken. Als ik me vergis: excuus.
  woensdag 17 april 2019 @ 14:31:55 #133
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_186272919
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 14:28 schreef Punkman het volgende:

[..]

Ja, jij kan er ook nog wel bij.
De mods zien niet zoveel of het moet er wel heel dik bovenop liggen.

Nou, kom op dan maar, wat is er nog meer.
""Jij kan er ook nog wel bij"" Wat is dat voor discutabele opmerking. "if you can't stand the heat, get out of the kitchen. Er staat toch wat er is, of zijn dat soort teksten te moeilijk voor je?
  woensdag 17 april 2019 @ 14:32:04 #134
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_186272921
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 14:24 schreef Punkman het volgende:

[..]

geen voorkeur of niets

Ik sta nog steeds achter wat ik schrijf, als men maar het juiste eruit haalt. Dat Jessie-gezeik.
Verder geen probleem. Ik heb over jou geen mening. Ik accepteer wat je schrijft en waar ik het niet mee eens ben, zal ik je netjes laten weten.
Dat was het.
  woensdag 17 april 2019 @ 14:33:48 #135
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_186272959
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 14:31 schreef Disana het volgende:

[..]

Misschien vergis ik me, maar ik had je opmerking opgevat als 'jij bent voor mij een prima user'. Dat in tegenstelling tot de andere posters hier. Maar of ik me nu vergis of niet, het lijkt me niet verstandig er users uit te pikken. Als ik me vergis: excuus.
Weer dat verongelijkte. Dit soort dingen heb ik vaker zien staan en ik trek me er niet vanaan, want ik ken mijn eigenwaarde. Een ander hoeft het er niet mee eens te zijn.
pi_186272995
quote:

[..]

Waar zeg ik dat?
En een user eruit pikken?
Hoe kan ik om iemand zijn/haar vraag reageren zonder hem/haar eruit te pikken?
  woensdag 17 april 2019 @ 14:36:19 #137
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_186273000
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 14:29 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Nou, je zal Dot wezen die keer op keer belaagd wordt door een posse. Ik vind nog dat ze het lang volgehouden heeft. De grote lijnen waar het om gaat een bepaald syndroom dat hardnekkig is. Ik snap dat ze even rust neemt om weer te kunnen posten. Ik bewonder haar zeer.
Doe niet zo achterlijk (van Shel geleerd) Er zijn tijden geweest dat je zelf dagelijks worstelde met dit soort kudde-gedrag en anders ik wel en ik kan met niet herinneren dat ik je ooit heb zien wegrennen. }:|
  † In Memoriam † woensdag 17 april 2019 @ 14:38:54 #138
137949 Disana
pi_186273041
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 14:35 schreef Punkman het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat?
En een user eruit pikken?
Hoe kan ik om iemand zijn/haar vraag reageren zonder hem/haar eruit te pikken?
Je schat haar hoog in. Tegen de andere deelnemers aan deze discussie zeg je dat niet.

Maar laat het verder maar liggen.
  woensdag 17 april 2019 @ 14:38:55 #139
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_186273042
quote:

[..]

Je bedoelt bijvoorbeeld iets als "jij kan er ook nog wel bij"
pi_186273062
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 14:31 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

""Jij kan er ook nog wel bij"" Wat is dat voor discutabele opmerking. "if you can't stand the heat, get out of the kitchen. Er staat toch wat er is, of zijn dat soort teksten te moeilijk voor je?
Sorry bloes, drukke tijden even, maar dit: "Er staat toch wat er is, of zijn dat soort teksten te moeilijk voor je?"

Daar heb ik toch al antwoord op gegeven over dit hele gebeuren.

Mijn opmerking sloeg meer op "En de mods hier zien niet zo veel eigenlijk of het moet er wel heel dik bovenop liggen."

Als je het dan toch over een discutabele tekst hebt dan is dit er wel 1.
Don't pee on my leg and tell my it's raining.
pi_186273079
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 14:38 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Je bedoelt bijvoorbeeld iets als "jij kan er ook nog wel bij"
Was trouwens ja bedoeld ipv jij, maar maakt ook niet zoveel uit.

Edit: ja, kan er ook nog wel bij, dat was de bedoeling.
  woensdag 17 april 2019 @ 14:42:26 #142
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_186273098
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 14:36 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Doe niet zo achterlijk (van Shel geleerd) Er zijn tijden geweest dat je zelf dagelijks worstelde met dit soort kudde-gedrag en anders ik wel en ik kan met niet herinneren dat ik je ooit heb zien wegrennen. }:|
Nee wegrennen doen ik nooit, men gaat mij niet in de rug schieten.
Ik weet wat Dot moest doorstaan. Ik ben er niet altijd. Maar je kent mij heel goed, ik jou ook, dat scheelt. Kan wat hebben.
Ik moet helaas weg, maar lees het wel verder.
pi_186273178
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2019 13:24 schreef mootie het volgende:

[..]

Maar dat geldt toch evengoed andersom, het zijn altijd dezelfde users die de aanval inzetten op Jessie.
En pesters, kom op. Soms moet je even incasseren. Ik heb veel ergere dingen naar mjjn hoofd gekregen.
Ik vind dit zo'n vreemde zin. De aanval inzetten op Jessie? Wat is dat? :?
pi_186273193
Dot was er gewoon vanmorgen zie hier UTO / [COS-UTO2#3200] Merel sopt op Jessie

Dus vanwaar deze heisa?
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
  woensdag 17 april 2019 @ 14:49:09 #145
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_186273205
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 14:40 schreef Punkman het volgende:

[..]

Sorry bloes, drukke tijden even, maar dit: "Er staat toch wat er is, of zijn dat soort teksten te moeilijk voor je?"

Daar heb ik toch al antwoord op gegeven over dit hele gebeuren.

Mijn opmerking sloeg meer op "En de mods hier zien niet zo veel eigenlijk of het moet er wel heel dik bovenop liggen."

Als je het dan toch over een discutabele tekst hebt dan is dit er wel 1.
Don't pee on my leg and tell my it's raining.
Als ik het nog duidelijker wil maken betekent dat dat ik namen moet noemen en dat doe ik niet en het feit dat er nimmer iets gedaan wordt om dit gedrag te ontnoedigen/stoppen doet mij de conclusie trekken dat jullie het dus gewoon niet zien.
pi_186273268
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 14:49 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Als ik het nog duidelijker wil maken betekent dat dat ik namen moet noemen en dat doe ik niet en het feit dat er nimmer iets gedaan wordt om dit gedrag te ontnoedigen/stoppen doet mij de conclusie trekken dat jullie het dus gewoon niet zien.
En daar is dus een aanname van jouw kant dat wij niks zien en niks doen.
Prima, even goede vrienden.
Maar of je dan de alle posten in de feedback hier gelezen hebt waarin wij dergelijk gedrag afkeuren vraag ik mij af.
Als je alleen al voor vandaag terug leest dan kan je het vinden.
pi_186273281
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 14:48 schreef PoezeligDing het volgende:
Dot was er gewoon vanmorgen zie hier UTO / [COS-UTO2#3200] Merel sopt op Jessie

Dus vanwaar deze heisa?
_O- _O-
pi_186273354
Met elk woordje wat iemand typt analyseren komen we niet veel verder jongens. Zo kun je bij alles wel een betekenis vinden die je niet aanstaat en die de ander niet misschien niet eens zo bedoeld heeft.

Het heeft weinig zin door te gaan op iets wat en allang over is, en allang besproken is. Zijn er nu nog specifieke vragen, brand los, maar heen en weer verwijten komen we weinig verder mee denk ik.
  woensdag 17 april 2019 @ 15:00:14 #149
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_186273370
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 14:54 schreef Punkman het volgende:

[..]

En daar is dus een aanname van jouw kant dat wij niks zien en niks doen.
Prima, even goede vrienden.
Maar of je dan de alle posten in de feedback hier gelezen hebt waarin wij dergelijk gedrag afkeuren vraag ik mij af.
Als je alleen al voor vandaag terug leest dan kan je het vinden.
Je kan schrijven wat je wil en hoogst afkeurende teksten neerplempen, net zo goed als ik kan schrijven dat ik ga jongleren met 3 vrachtwagens, maar dat wil nog NIET zeggen dat er ook wat gebeurt. En dat je niks eraan doet is geen aanname hoor het gebeurt al ik weet niet hoe lang en ik heb het nooit zien stoppen, dus of je doet niks, of het maakt maar zeer weinig indruk.
  woensdag 17 april 2019 @ 15:00:22 #150
433476 Cargamelk
Failure to communicate
pi_186273372
https://forum.fok.nl/rde/faq/policy

Wat kan en mag je van de moderators en (forum)admins verwachten ?
Je mag verwachten dat we proberen je zoveel mogelijk te helpen bij problemen met de site en dat we ons best doen de boel over het geheel genomen leuk te houden.

Wat moet je NIET van ons verwachten ?
Je moet vooral niet verwachten dat wij scheidsrechtertje gaan spelen bij onderlinge conflicten. Daar hebben we de zin niet in, noch de tijd voor. Dop je eigen boontjes, gedraag je fatsoenlijk en negeer de mensen waar je niet goed mee op kan schieten. FOK! heeft een heleboel gebruikers en er zullen altijd mensen zijn waarmee je botst. Ga dat gewoon uit de weg.
Wat we ook niet doen is op verzoek posts verwijderen, usernames verwijderen of wijzigen (om welke reden dan ook !), topics sluiten of users bannen.
Duhh !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')