Omg! En pijnstillers werken niet?quote:Op maandag 15 april 2019 06:55 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Gister omhaal gedaan met voetballen, volgende week echo van mn schouder om te zien wat er wel of niet is in- of afgescheurd.
Sommige dingen moet je niet meer willen kunnen
Scoorde je wel?quote:Op maandag 15 april 2019 06:55 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Gister omhaal gedaan met voetballen, volgende week echo van mn schouder om te zien wat er wel of niet is in- of afgescheurd.
Sommige dingen moet je niet meer willen kunnen
Ik wilde ze niet, maar vannacht 2x ibu genomen. Heeft niets geholpen helaasquote:
Enige juiste vraagquote:
Au! Ik voel het hier helemaal...quote:Op maandag 15 april 2019 07:00 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Ik wilde ze niet, maar vannacht 2x ibu genomen. Heeft niets geholpen helaas
Als ik hem verkeerd beweeg dan voel ik shit waarvan ik niet eens wist dat het er zatAlsof je met mes en vork een biefstuk opentrekt en zo’n waterige scheur hoort/voelt zegmaar
Kusje op je biefstukquote:Op maandag 15 april 2019 07:00 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Ik wilde ze niet, maar vannacht 2x ibu genomen. Heeft niets geholpen helaas
Als ik hem verkeerd beweeg dan voel ik shit waarvan ik niet eens wist dat het er zatAlsof je met mes en vork een biefstuk opentrekt en zo’n waterige scheur hoort/voelt zegmaar
Heel apart..quote:Op maandag 15 april 2019 07:01 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Enige juiste vraag
Maar nee ik stond keeper. Voet klapte tegen de lat, de bal ging over
Het was echt dom en onnodig
Als er een bal is gaat alle logica uitquote:
quote:
Ik hoop dat ik daarna maar geen last van mijn schouder heb!quote:Op maandag 15 april 2019 07:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Stevig ontbijtje voor een dag hard werken
Bedankt voor deze tipquote:Op maandag 15 april 2019 08:44 schreef murp het volgende:
[..]
tip: geen scheten laten als je diaree heb
Of als je vaseline in je reet hebt!quote:Op maandag 15 april 2019 08:44 schreef murp het volgende:
[..]
tip: geen scheten laten als je diaree heb
Voor als je van de herenliefde bent?quote:Op maandag 15 april 2019 08:47 schreef Driepink het volgende:
[..]
Waarom zou je vaseline IN je reet stoppen?
quote:Op maandag 15 april 2019 08:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ah, ja daar ben ik niet van, dus geen ervaring mee
quote:Op maandag 15 april 2019 08:52 schreef ToT het volgende:
[..]Ik heb het ook maar van een Amerikaanse stand-up comedian. (George Carlin geloof ik?)
quote:Op maandag 15 april 2019 09:05 schreef murp het volgende:
[..]
ONZ / [HOMO] #3461 - Shirtless periode.
😏😏😏quote:Op maandag 15 april 2019 08:52 schreef ToT het volgende:
[..]Ik heb het ook maar van een Amerikaanse stand-up comedian. (George Carlin geloof ik?)
quote:Op maandag 15 april 2019 09:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voor mijn lippen zodat die weer zacht zijn
quote:Op maandag 15 april 2019 09:41 schreef Flippiee het volgende:
Kak, bedenk me net dat dat beetje dubbel over kan komen
Prima weekend gehad.quote:Op maandag 15 april 2019 09:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa. Lekker rustig aan gedaanEn jij?
Ik paste niet meer in het plaatjequote:Op maandag 15 april 2019 12:39 schreef I. het volgende:
Er is wel echt een groot gat ontstaan sinds je ontslag hè.
Wat voor gat?quote:Op maandag 15 april 2019 12:39 schreef I. het volgende:
Er is wel echt een groot gat ontstaan sinds je ontslag hè.
Als ik user stom vind worden dan ga ik weer terug de crew in. Nieuwsposter lijkt me wel leuk!quote:Op maandag 15 april 2019 13:32 schreef I. het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens last van.
[..]
Beetje wel
quote:Op maandag 15 april 2019 13:33 schreef murp het volgende:
[..]
Als ik user stom vind worden dan ga ik weer terug de crew in. Nieuwsposter lijkt me wel leuk!
Het moet ook wel een beetje speciaal blijven.quote:
Viel spassquote:Op maandag 15 april 2019 13:35 schreef murp het volgende:
[..]
Ik ga mn oud papier, pastic en lege flessen weggooien. En de hond uitlaten
Daar heb ik me ooit voor aangemeldquote:Op maandag 15 april 2019 18:31 schreef murp het volgende:
Net bij sanquin geweest, even 4 buisjes bloed gegeven!
#toekomstige bloed donor!
O- rules
Ze kunnen daar je bloed wel drinken?quote:Op maandag 15 april 2019 18:49 schreef I. het volgende:
[..]
Daar heb ik me ooit voor aangemeld
Nooit heen gegaan.
Ik ook niet, maar het leek me wel eens goed om eens door te pakken. Nu word mn bloed eerst getestquote:Op maandag 15 april 2019 18:49 schreef I. het volgende:
[..]
Daar heb ik me ooit voor aangemeld
Nooit heen gegaan.
quote:Op maandag 15 april 2019 18:49 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
"U heeft syfillis, een blaasontsteking en bent 5 weken zwanger."quote:Op maandag 15 april 2019 18:51 schreef murp het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het leek me wel eens goed om eens door te pakken. Nu word mn bloed eerst getest
Kreeg wel meerdere herinneringen.quote:
Ahja, die tests heb ik al meerdere keren gehad.quote:Op maandag 15 april 2019 18:51 schreef murp het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het leek me wel eens goed om eens door te pakken. Nu word mn bloed eerst getest
quote:Op maandag 15 april 2019 18:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Pissing in my pants? Let wel een beetje op de vloer, ja!
[ afbeelding ]
Wat moet je bij een internist doen dan?quote:Op maandag 15 april 2019 18:56 schreef I. het volgende:
[..]
Kreeg wel meerdere herinneringen.Dus ik denk het inmiddels wel ja.
[..]
Ahja, die tests heb ik al meerdere keren gehad.Krijg je als je bij een internist langs moet.
M'n hele (interne) lichaam laten checken zodat ze konden achterhalen waar m'n klachten (vrij heftige oogontsteking) vandaan komen.quote:Op maandag 15 april 2019 19:02 schreef murp het volgende:
[..]
Wat moet je bij een internist doen dan?
en nu nog steeds een oogontsteking?quote:Op maandag 15 april 2019 19:05 schreef I. het volgende:
[..]
M'n hele (interne) lichaam laten checken zodat ze konden achterhalen waar m'n klachten (vrij heftige oogontsteking) vandaan komen.
Is niet gelukt, helaas.
Uhu. Na bijna een jaar oogdruppels druppelen, een medicinale injectie in m'n oog, én een operatie met implantaat, zitten er nog steeds bacteriën in m'n oog die er nog niet graag uit willen.quote:
implantaat? Cup D in je oog?quote:Op maandag 15 april 2019 19:08 schreef I. het volgende:
[..]
Uhu. Na bijna een jaar oogdruppels druppelen, een medicinale injectie in m'n oog, én een operatie met implantaat, zitten er nog steeds bacteriën in m'n oog die er nog niet graag uit willen.
#duurtlang
Zoietsquote:Op maandag 15 april 2019 19:10 schreef murp het volgende:
[..]
implantaat? Cup D in je oog?
En nu loop je chronisch met "rode" ogen oid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M'n linkeroog is nog altijd vrij rood ja. Gelukkig heb ik het alleen met m'n linkeroog, anders had ik dit nu allemaal niet kunnen typen.![]()
Hoe gaan die hechtingen er dan uit?quote:Op maandag 15 april 2019 19:21 schreef I. het volgende:
[..]
Yes.
Gelukkig heb ik daar zelf vrij weinig van gezien.
Die lossen op.quote:Op maandag 15 april 2019 19:22 schreef murp het volgende:
[..]
Hoe gaan die hechtingen er dan uit?
DOET DAT NIET VERREKTE PIJN?!
twitter:merrylzr twitterde op maandag 15-04-2019 om 19:19:11HORRIBLE 🔥😨😱 #NotreDame #Paris https://t.co/h3i1Lfl0uh reageer retweet
Jaquote:Op maandag 15 april 2019 19:27 schreef murp het volgende:
twitter:merrylzr twitterde op maandag 15-04-2019 om 19:19:11HORRIBLE 🔥😨😱 #NotreDame #Paris https://t.co/h3i1Lfl0uh reageer retweet
I. , ONZe cyborgquote:Op maandag 15 april 2019 19:26 schreef I. het volgende:
[..]
Die lossen op.Zodra dat plaatje een beetje vastgegroeid is.
En ja, de eerste weken na de operatie waren wel vrij kut idd.
Of dat ze AANSLAG schreeuwenquote:Op maandag 15 april 2019 19:29 schreef I. het volgende:
[..]
Verbaast mij wel dat het nog niet ingestort is..
quote:
Oh, ja. Dat hoor je meestal wel direct idd. Zal op twitter ongetwijfeld ook wel ergens langskomen.quote:
Ik ben zo blij dat ik m eens echt heb gezienquote:Op maandag 15 april 2019 19:40 schreef I. het volgende:
Hoor ze net zeggen dat ze hem blijkbaar uit willen laten branden.
Ik nietquote:Op maandag 15 april 2019 19:41 schreef murp het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik m eens echt heb gezien
In de tussentijd hadden ze de stenen ook weer helemaal schoongemaakt, die zwarte aanslag weggehaald etc, hoor ik net.quote:Op maandag 15 april 2019 19:43 schreef murp het volgende:
[..]
Al is dat wel een kleine 15 jaar geleden
Tja, wtf zeg
quote:Op maandag 15 april 2019 19:57 schreef I. het volgende:
[..]
In de tussentijd hadden ze de stenen ook weer helemaal schoongemaakt, die zwarte aanslag weggehaald etc, hoor ik net.
En de toren is net ingestort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |