De man die op jonge leeftijd twee keer de RVV won en dan de jaren nadien halfdood over de meet kwam terwijl de epo-goden na de meet onvermoeid de camera te woord stonden ...quote:
Ben ik ook wel benieuwd naar, was vroeger nog een dik salaris waard maar rijdt al jaren achter de feiten aan.quote:Op zondag 14 april 2019 17:57 schreef Halcon het volgende:
Geen idee hoeveel salaris Lars Boom krijgt, maar hij maakt het waar met 'n keurige 73e plek.
klinkt als een toffe gastquote:Op zondag 14 april 2019 17:59 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
De man die op jonge leeftijd twee keer de RVV won en dan de jaren nadien halfdood over de meet kwam terwijl de epo-goden na de meet onvermoeid de camera te woord stonden ...
Wout doet het toch juist zo goed omdat het allemaal koorknaapjes zijn tegenwoordig?quote:Op zondag 14 april 2019 17:59 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
De man die op jonge leeftijd twee keer de RVV won en dan de jaren nadien halfdood over de meet kwam terwijl de epo-goden na de meet onvermoeid de camera te woord stonden ...
VOlgend jaar top 10quote:Op zondag 14 april 2019 18:06 schreef showtimer het volgende:
[..]
OUTSIDE THE TIME LIMIT, maar dat mag de pret niet drukken.
Het velodrome halen is een overwinning op zich.quote:Op zondag 14 april 2019 18:06 schreef showtimer het volgende:
[..]
OUTSIDE THE TIME LIMIT, maar dat mag de pret niet drukken.
Vorig jaar was er eentje die nu in de top 10 stond, meen ik.quote:Op zondag 14 april 2019 18:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het velodrome halen is een overwinning op zich.
En zo is 't. Toch de Klassieker Van Het Jaar voor mij.quote:Op zondag 14 april 2019 18:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is niet voor niets De Hel van het Noorden. Kapotgaan to the max.
Paar miljoen budget, toch? Dan zal Boom geen WT salaris verdienen, maar al gauw teveel eigenlijk wat je zo iemand betaalt.quote:Op zondag 14 april 2019 18:02 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar, was vroeger nog een dik salaris waard maar rijdt al jaren achter de feiten aan.
Evaldas ¦i¨kevičius. Vorig jaar na de bezemwagen binnengesukkeld.quote:Op zondag 14 april 2019 18:11 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Vorig jaar was er eentje die nu in de top 10 stond, meen ik.
Ronde van Vlaanderen is mooi wat betreft sfeer maar puur de wedstrijd is Roubaix mooier.quote:Op zondag 14 april 2019 18:12 schreef Toby56 het volgende:
[..]
En zo is 't. Toch de Klassieker Van Het Jaar voor mij.
quote:Op zondag 14 april 2019 18:14 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ronde van Vlaanderen is mooi wat betreft sfeer maar puur de wedstrijd is Roubaix mooier.
Je moet het geluk hebben dat je geen pech hebt.quote:Op zondag 14 april 2019 18:16 schreef showtimer het volgende:
'Heb Wout aangeduwd en bocht later lag hij op z'n bek'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |