Nou als je met iemand af spreekt en je hebt er niks aan zou ik dat ook kut vinden hoorquote:Op zondag 14 april 2019 15:40 schreef Californium het volgende:
ik vind het feit dat ze pissig was omdat je brak was en er niet goed uitzag nogal raar? Waarom was ze daar pissig om?
Zo herkenbaarquote:Op zondag 14 april 2019 15:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn ex-vriendin had ook een dure smaak. Sinds ik alleen ben hou ik geld over
Ik had misschien 2 uurtjes geslapen en we zouden lunchen. Er kwam geen woord uit me etc etcquote:Op zondag 14 april 2019 15:40 schreef Californium het volgende:
ik vind het feit dat ze pissig was omdat je brak was en er niet goed uitzag nogal raar? Waarom was ze daar pissig om?
Nu doe ik mezelf dingen cadeauquote:Op zondag 14 april 2019 15:43 schreef Allures het volgende:
[..]
Zo herkenbaar
En nu gaat het allemaal op aan mijen dan is er nog over
Heerlijk rustig.quote:Op zondag 14 april 2019 15:43 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Ik had misschien 2 uurtjes geslapen en we zouden lunchen. Er kwam geen woord uit me etc etc
Had ik ook met mijn exquote:Op zondag 14 april 2019 15:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn ex-vriendin had ook een dure smaak. Sinds ik alleen ben hou ik geld over
Die had ook een dure smaak?quote:
Als ik jou was zou ik jezelf ook mij nog even cadeau doenquote:Op zondag 14 april 2019 15:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu doe ik mezelf dingen cadeau
Ja, en hij gaf nogal graag (mijn) geld uit.quote:
Zulke mrnsenquote:Op zondag 14 april 2019 15:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, en hij gaf nogal graag (mijn) geld uit.
Weet je wat dat kost?quote:Op zondag 14 april 2019 15:47 schreef Allures het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik jezelf ook mij nog even cadeau doen
Ja ach, heb uiteindelijk na de rechtszaak wel geld teruggekregen. Maar lang niet alles..quote:
quote:Op zondag 14 april 2019 15:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja ach, heb uiteindelijk na de rechtszaak wel geld teruggekregen. Maar lang niet alles..
Details?quote:Op zondag 14 april 2019 15:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja ach, heb uiteindelijk na de rechtszaak wel geld teruggekregen. Maar lang niet alles..
quote:Op zondag 14 april 2019 15:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Vind ik niet echt iets om hier tentoon te spreiden eigenlijk. Ik hou het er even bij dat hij losse handjes had.quote:Op zondag 14 april 2019 15:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat je trauma is? Waarom een rechtzaak?
*pakt popcorn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |