De handelswijze is wel hetzelfde. Intolerantie van andere meningen en denkwijzen en die met geweld bestrijden.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar daar gaat de discussie dus over. Want het Witte Huis overweegt Antifa aan te merken als een terroristische organisatie.
Pegida.quote:Op maandag 29 juli 2019 15:00 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Noem eens een voorbeeld van waar de vvmu on het gedrang aan het komen is door 'antifa'?
Dus de anti-fascisten zijn eigenlijk de echte fascisten of zo?quote:Op maandag 29 juli 2019 14:55 schreef Montagui het volgende:
[..]
Oh, ik vind de term terrorist ook te ver gaan. Maar op dit moment worden deze fascisten niet echt daadkrachtig aangepakt waardoor de vvmu in het gedrang aan het komen is.
Je vindt het dus wel een prima plan?quote:Op maandag 29 juli 2019 15:01 schreef Montagui het volgende:
[..]
De handelswijze is wel hetzelfde. Intolerantie van andere meningen en denkwijzen en die met geweld bestrijden.
Je gooit een eigen stelling op tafel, die moet rechtvaardigen dat je geweld mag gebruiken, en dan sla je erop los. Dat is terrorisme.quote:
Dat zij zichzelf antifascisten noemen wil niet zeggen dat ze niet fascistisch bezig zijn.quote:Op maandag 29 juli 2019 15:02 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Dus de anti-fascisten zijn eigenlijk de echte fascisten of zo?
Dus jij bent een echte anti fascist. Maar zo noem je jezelf liever niet.quote:Op maandag 29 juli 2019 15:13 schreef Montagui het volgende:
[..]
Dat zij zichzelf antifascisten noemen wil niet zeggen dat ze niet fascistisch bezig zijn.
Laat je niet misleiden door de naam, en let op hun daden.
Iedereen met een mening rechts van hun gedachtegoed is vogelvrij.
Nee, maar ik ben wel voor daadkrachtig ere aanpak van iedereen (van welke kant dan ook) die meent dat vvmu met geweld bestreden mag worden.quote:Op maandag 29 juli 2019 15:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je vindt het dus wel een prima plan?
Geen idee wat je hier probeert te zeggen.quote:Op maandag 29 juli 2019 15:19 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dus jij bent een echte anti fascist. Maar zo noem je jezelf liever niet.
Jij bent tegen de antifascisten omdat zij de echte fascisten zijn. Dus ben je een echte anti fascist. Maar als je jezelf zo noemt, dan ben je verdacht, want zo noemen de fascisten zichzelf.quote:Op maandag 29 juli 2019 15:20 schreef Montagui het volgende:
[..]
Geen idee wat je hier probeert te zeggen.
Leuk woordspelletje ben je aan het spelen. Maar heb je inhoudelijk nog wat mij te dragen?quote:Op maandag 29 juli 2019 15:23 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Jij bent tegen de antifascisten omdat zij de echte fascisten zijn. Dus ben je een echte anti fascist. Maar als je jezelf zo noemt, dan ben je verdacht, want zo noemen de fascisten zichzelf.
Ben je niet gewoon verwarring aan het zaaien?
Geen idee wat ik ben. Ik ben een voorvechter van de vvmu en tegen het met geweld bestrijden daarvan.quote:Op maandag 29 juli 2019 15:23 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Jij bent tegen de antifascisten omdat zij de echte fascisten zijn. Dus ben je een echte anti fascist. Maar als je jezelf zo noemt, dan ben je verdacht, want zo noemen de fascisten zichzelf.
Ben je niet gewoon verwarring aan het zaaien?
Dus je vind dat fascisten maar gewoon hun gang moeten kunnen gaan en dat degenen die daartegen in geweer komen aangepakt moeten worden?quote:Op maandag 29 juli 2019 15:35 schreef Montagui het volgende:
[..]
Geen idee wat ik ben. Ik ben een voorvechter van de vvmu en tegen het met geweld bestrijden daarvan.
Dat staat allang in zo de wet. Er is vvmu en het is verboden eigen rechter te spelen.quote:Op maandag 29 juli 2019 15:35 schreef Montagui het volgende:
[..]
Geen idee wat ik ben. Ik ben een voorvechter van de vvmu en tegen het met geweld bestrijden daarvan.
Zolang die 'fascisten' de wet niet overtreden, zeker. Bestrijd ze dan met woorden ipv met geweld.quote:Op maandag 29 juli 2019 15:37 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Dus je vind dat fascisten maar gewoon hun gang moeten kunnen gaan en dat degenen die daartegen in geweer komen aangepakt moeten worden?
Wel raar dat die wet nou niet bepaald daadkrachtig gehandhaafd wordt wanneer extreem links het weer eens nodig vind om rechtse demonstraties met geweld te beantwoorden.quote:Op maandag 29 juli 2019 15:37 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat staat allang in zo de wet. Er is vvmu en het is verboden eigen rechter te spelen.
Je bent zelf niet eenzijdig selectief in de beoordeling daarvan?quote:Op maandag 29 juli 2019 15:46 schreef Montagui het volgende:
[..]
Wel raar dat die wet nou niet bepaald daadkrachtig gehandhaafd wordt wanneer extreem links het weer eens nodig vind om rechtse demonstraties met geweld te beantwoorden.
Vind jij geweld wel gerechtvaardigd dan?quote:Op maandag 29 juli 2019 15:47 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je bent zelf niet eenzijdig selectief in de beoordeling daarvan?
Nee, muv zelfverdediging (en ook bij dat laatste zie ik nog grenzen).quote:Op maandag 29 juli 2019 15:49 schreef Montagui het volgende:
[..]
Vind jij geweld wel gerechtvaardigd dan?
Ownee, een zestienjarige met een hekel aan fascisten. Schandalig. T-shirt kan je ook enkel via darkwebkanalen krijgen, zoals een heleboel webshops.quote:Op maandag 29 juli 2019 16:55 schreef Oostwoud het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, het is erg naturel hoe dit meisje is opgekomen.
Wat maakt het volgens jou kansloos? De geweldszucht van extreem-links mag niet belicht worden?quote:Op maandag 29 juli 2019 17:02 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ownee, een zestienjarige met een hekel aan fascisten. Schandalig. T-shirt kan je ook enkel via darkwebkanalen krijgen, zoals een heleboel webshops.
Wat heeft deze foto met dit - verder toch al volkomen kansloze - topic te maken?
Dat meisje is inderdaad extreem gewelddadig ja.quote:Op maandag 29 juli 2019 17:03 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Wat maakt het volgens jou kansloos? De geweldszucht van extreem-links mag niet belicht worden?
quote:Op maandag 29 juli 2019 17:09 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat meisje is inderdaad extreem gewelddadig ja.
Goeie jij-bak.quote:Op maandag 29 juli 2019 17:11 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dochter en moeder, samen dol op een internationale vertakking van gewelddadige groepen.
Laten we wel wezen: als Baudet opeens een shirt aantrek met daarop het hoofd van een nationalistische denker of organisatie, dan sta jij vooraan om te gillen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |