Gekapt?quote:Op zondag 14 april 2019 14:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Boom komt als eerste het bos uit, u las het hier eerst.
Wilde net hetzelfde posten. Hij zal dan wel rond 50 km voor het einde lossen.quote:Op zondag 14 april 2019 14:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ook dat zou schoon zijn. Maar een echte Boom blijft in het bos natuurlijk.quote:Op zondag 14 april 2019 14:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dan zal er zeker gedart wordenquote:
Ikke niet; ik houd wel van dikkerds.quote:Op zondag 14 april 2019 14:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom zijn jullie zo tegen Kristoff?
Ik zou Kristoff wel een zege gunnen.quote:Op zondag 14 april 2019 14:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
We zijn niet tegen Kristoff, hij is gewoon dikquote:Op zondag 14 april 2019 14:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Noemt Martijn Kristoff nou viesdik?twitter:marijnfietst twitterde op zondag 14-04-2019 om 14:55:30Goh, Kristoff rijdt nog steeds met dat kussen onder z’n trui rond #ParijsRoubaix reageer retweet
Hij is vooral gespierd volgens mij.quote:Op zondag 14 april 2019 14:55 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
We zijn niet tegen Kristoff, hij is gewoon dik
Kristoff op zijn wiel?quote:
Teunissen?quote:Op zondag 14 april 2019 14:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wynants moet het vandaag gaan doen voor Jumbo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |