quote:Op zondag 14 april 2019 14:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Waarom ben ik weer in Kristoff getrapt? Elk jaar hetzelfde liedje hier.
In Amsterdam of zo zie je dat wel vaak hoor.quote:Op zondag 14 april 2019 14:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een Afrikaan op een fietsZie je ook niet vaak
Ik zei Afrikaanquote:
Ook niet slim om te gaan lopenquote:Op zondag 14 april 2019 14:49 schreef franklop het volgende:
Lekker midden op de weg blijven staan ook
Je zou toch zeggen dat deze koers hem beter zou moeten liggen dan de Ronde van Vlaanderen.quote:Op zondag 14 april 2019 14:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kristoff heb ik niet, vooral omdat ik tot de conclusie kwam dat hij nooit presteert in Roubaix.
Van de andere kant lijkt wat ik er voor in de plaats heb ook niet echt een groot succes.
Misschien wel, misschien nietquote:Op zondag 14 april 2019 14:50 schreef Toby56 het volgende:
Vallen ze nou meer als vroegâh of vraag ik me dat al 112 jaar af?
Eigenlijk wel, maar die logica gaat toch niet altijd op.quote:Op zondag 14 april 2019 14:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je zou toch zeggen dat deze koers hem beter zou moeten liggen dan de Ronde van Vlaanderen.
Langeveld, Van Baarlequote:Op zondag 14 april 2019 14:51 schreef Ronald-Koeman het volgende:
welke Nederlander zou er eventueel kunnen winnen vandaag?
Precies!quote:Op zondag 14 april 2019 14:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Misschien wel, misschien niet
Sebasquote:Op zondag 14 april 2019 14:51 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Teunissen.quote:Op zondag 14 april 2019 14:51 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Wout Van Aertquote:Op zondag 14 april 2019 14:51 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Sinkeldamquote:Op zondag 14 april 2019 14:51 schreef Ronald-Koeman het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |