Die is er allang.quote:
dat is het. Alleen staat er geen nummertje inquote:
Ik denk dat ik meer klink als jij, mijn oude regio behoort meer tot de Brabantse tongvalquote:Op zondag 14 april 2019 13:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Praat jij eigenlijk met zo'n lelijk accent?
Omdat er in originele topic geen #1 stond komt er ook geen #2. Die had je zelf even toe moeten voegen.quote:Op zondag 14 april 2019 13:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarom zie ik dan geen #2 of is dit een domme vraag.
Die moet je ook zelf aanbrengen, dommerik.quote:Op zondag 14 april 2019 13:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarom zie ik dan geen #2 of is dit een domme vraag.
@heywoodu @Skedquote:Op zondag 14 april 2019 13:06 schreef franklop het volgende:
[..]
Omdat er in originele topic geen #1 stond komt er ook geen #2. Die had je zelf even toe moeten voegen.
Dan klink je dus heel gemoedelijk. Gezellig.quote:Op zondag 14 april 2019 13:06 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik denk dat ik meer klink als jij, mijn oude regio behoort meer tot de Brabantse tongval
En een beetje down.quote:Op zondag 14 april 2019 13:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan klink je dus heel gemoedelijk. Gezellig.
Misschien kunnen ze daarvoor Jozee inhuren.quote:Op zondag 14 april 2019 13:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Allerlei vragen proberen te stellen in het Engels terwijl je die taal niet machtig bent. #werkenbijeurosport
Noem jij mij nu een dommerik!?quote:Op zondag 14 april 2019 13:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die moet je ook zelf aanbrengen, dommerik.
Dit is leuk.quote:Op zondag 14 april 2019 13:11 schreef TheArt het volgende:
Trentin en Politt mee bij de achtervolgers.
Van mij niet. En nu?quote:Op zondag 14 april 2019 13:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gaudin mag van mij wel winnen.
Politt weer do aan het koersen?quote:Op zondag 14 april 2019 13:11 schreef TheArt het volgende:
Trentin en Politt mee bij de achtervolgers.
Geregeldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
In een grote groep hoef je niet heel veel kracht te verspillen.quote:
Nu moet jij je mening even aanpassen.quote:
Nils snapt niet dat je soms ook stokje mag doorgeven, die ramt gewoon 100km op kopquote:Op zondag 14 april 2019 13:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
In een grote groep hoef je niet heel veel kracht te verspillen.
Ja, dat is idd dom.quote:Op zondag 14 april 2019 13:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nils snapt niet dat je soms ook stokje mag doorgeven, die ramt gewoon 100km op kop
Kleikers is een prima gozer.quote:Op zondag 14 april 2019 13:13 schreef Sjoerd102 het volgende:
Prima verslag op Eurosport door Sander Kleikers en ik gok Kroon
Domme Dannie kennende wordt het kort maar krachtig.quote:
Pssstquote:Op zondag 14 april 2019 13:15 schreef franklop het volgende:
handig van ES om naar reclame te gaan als er een hoop mensen zijn overgeschakeld vanaf de Belg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Strava kommetje gescoord op Carrefourquote:Op zondag 14 april 2019 13:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Domme Dannie kennende wordt het kort maar krachtig.
Dit is geen correcte mening. Ieder weldenkend mens stoort zich gigantisch aan die Kleikers.quote:
quote:Op zondag 14 april 2019 13:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Pssstja i know, maar moest toch de was nog in de droger doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Het lag aan z'n fiets vorige week.quote:Op zondag 14 april 2019 13:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Domme Dannie kennende wordt het kort maar krachtig.
Slobeend wil nog wel eens een dwarsligger zijn.quote:Op zondag 14 april 2019 13:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is geen correcte mening. Ieder weldenkend mens stoort zich gigantisch aan die Kleikers.
Slobeend heeft gisteren ongetwijfeld ook weer naar Feyenoord gekeken.quote:Op zondag 14 april 2019 13:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Slobeend wil nog wel eens een dwarsligger zijn.
Slobeend heeft zijn tijd verspild terwijl er ook een mooie derby op de rol stond.quote:Op zondag 14 april 2019 13:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Slobeend heeft gisteren ongetwijfeld ook weer naar Feyenoord gekeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |